tässä konkreettista apua!
HEI AP. tartu tähän! Natsja oot ihana ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja natasja:moi! mä tiedän mitä sossutätit(siis ne jotka ei osaa hoitaa hommiansa,ja joille valta on kilahtanut päähän) voi saada aikaiseksi! tiedän myös miltä tuntuu kun tuntuu vvain siltä että ongelmia tulee vaan lisää ja lisää ja lisää vaikka kuinka yrittäisi,niin aina tulee lisää paskaa,tiedän myös miltä tuntuu suunnitella itsemurhaa,kun tuntuu että se on ainoa keino päästä paskasta, onnekseni lasta kohtaan tuntema vastuuntunto vei silloin voiton(kyllä olin myös rahaton ja asunnoton(mies jätti)asuin siskon nurkissa, kaikki unelmat rikkonaisina) nykyään minulla on aivomies :heart: uusi vauva :heart: esikoisen kanssa sujuu mukavasti :heart:
se elämä voi muuttua älä siis luovuta nyt,ethän! jos kaipaat konkreettista apua niin kirjaudu ja pistä yv. minulta löytyy isä joka on lukenut lakia ja voittanut muutamia oikeusjuttuja mm.sossutätiä ja aikoinaan merita pankkia vastaan. rohkeasti vaan isäni vihaa epäoikeuden mukaisuutta ja niin minäkin(se vaikka matkustaa paikalle ns. lyömään luun kurkkuun väärin toimineelle sosiaaliviranomaiselle ja varmaan mielellään nostaa syytteenkin ko.viranomaista vastaan. koska muistan juttusi ja tuo sosiaaliviranomainen on todellakin tehnyt virheen)
älä sä maksa sen virheistä,pistä se maksamaan. älä luovuta. :hug:
t. sivusta seurannut