Hakutulokset

  1. M

    Kuinkahan kauan voi mennä että työkkäri saa aikaiseksi lausunnon..?

    Nostelenpa taas ja kyselen kauanko on ihmisillä mennyt? Ja minkähänlaiset jonot mahtaa kelallakin olla, asumistukihakemuksen suhteen... Ei jaksa enää tätä tilannetta :'( Kun saisi pian töitä, mutta eitä pukkaa....
  2. M

    Kuka huolis mut..

    :hug: YV:tä saapi laittaa jos haluaa!
  3. M

    RUOKAMENOA 183.55. Aika vähän mielesäni,kun kuusipussia saatiin

    Kiitos, tuosta diakoniatyöstä onkin jo vinkattu ja huomenna olen menossa, toivottavasti saa jotain apua. Nyt juuri on niin synkkä olo, etten jaksa uskoa mihinkään...
  4. M

    RUOKAMENOA 183.55. Aika vähän mielesäni,kun kuusipussia saatiin

    En VÄITTÄNYT, huomasitko kysmysmerkkiä? Pyysin myös anteeksi erehdystäni, ja mulle on ihan sama millä rahalla ihmiset ostoksensa maksaa...pääasia että saa sitä ruokaa! Kaikilla kun ei ole asiat edes niin hyvin...
  5. M

    RUOKAMENOA 183.55. Aika vähän mielesäni,kun kuusipussia saatiin

    Siksi se kysymysmerkki, oon saanut sen käsityksen että tt-tuesta kyse, en ole kauaa seurannut tosin :ashamed: En siis tarkoita millään pahalla, tietenkään! Onneksi ei ole muita tässä tilanteessa, en tätä toivoisi kenellekään.
  6. M

    RUOKAMENOA 183.55. Aika vähän mielesäni,kun kuusipussia saatiin

    Musta ois kivaa jos noin voisin ostella sossun rahoilla :/ Ite olen nyt työttömänä, hakemuksia joka puolella tosin, työkkäri ei ole tehnyt lausuntoa eli sieltä en saa eikä toimeentulotukihakemuksia kuulemma käsitellä vielä piiiitkään aikaan, kun on niin paljon jonoa että meidän on melkein...
  7. M

    Kuinkahan kauan voi mennä että työkkäri saa aikaiseksi lausunnon..?

    Vielä tietoa/kokemuksia? :attn: Alkaa jo hirvittää, mitä tässä voi tehdä :( Ja ennen kuin joku vääräleuka tulee huutamaan että menisit töihin, niin voin sanoa että tämän aktiivisemmin en pysty enää hakemaan; hakemuksia lähtee päivittäin monia...se ei tähän hätään auta, kun ei mistään saa...
  8. M

    Kuinkahan kauan voi mennä että työkkäri saa aikaiseksi lausunnon..?

    Kun odottelivat työtodistusta, sitä ennen ei kuulemma lausuntoa. No todistuksen toimitin, siellä omissa tiedoissa lukee että toimitettu mutta lausuntoa ei ole tehty...ja voiko olla etteivät "hyväksy" todistusta, siinä kun ei lue päättymisen syytä? Kurjaa tämä odottelu, koko ajan vaan mennään...
  9. M

    MODEILLE KYSYMYS (kirppiksen huijareista)

    Muakin on siellä huijariksi epäilty, ei se ole kiva niillekään jotka on oikeella asialla :(

Yhteistyössä