Hakutulokset

  1. K

    jos voittais ton 10 milliä, mikähän ois eka ajatus?

    Ensimmäinen ajatus: silmät on tehnyt tepposet ja toiseksi nyt on vaihtunut kuponki jonkun toisen kanssa
  2. K

    HUUTONETISTÄ(taas)

    Olen kerran miltei vastaavassa tapauksessa laittanut myyjälle neutraalin palautteen johon olen ilmoittanut haluni maksaa tuote ja pyytänyt tilinumeroa! Eikös se mene niin et jos ei viikkoon kuulu toisesta osapuolesta mitään niin kauppa raukeaa?!
  3. K

    Huutonetistä ostajat!

    Itsellä on tapana maksaa heti,kun saan myyjän tilitiedot ja olen aina laittanut vielä s-postitse ilmoituksen maksusta.Näin ei myyjän minun takia tarvitse seurailla verkkopankkia.
  4. K

    Nainen tai mies: Jos sinä olet se, joka teillä useimmiten tekee kotihommat, mitä puolisosi sanoo syyksi?

    Minä teen kotitöitä ja mies pääsääntöisesti ruoan :D
  5. K

    HUUTONETISTÄ(taas)

    Odotatko tilinumeroa vai ihan ostettua tavaraa??? Minkälaiset palautteet myyjällä on? Oletko kokeillut soittaa tai laittaa viestiä? Voisiko myyjällä olla ongelmia netin kanssa?
  6. K

    Uusi uskottomuus sivusto on rantautunut Suomeen

    Uskottomuutta ei voi ymmärtää. Onko kukaan ikinä kuullut,että jätä älä petä lausetta?!
  7. K

    Moniko on lukenut sen Lorna Byrnen Enkeleitä hiuksissani? Oliko hyvä?

    Siinäpä se kysymys jo tulikin =)
  8. K

    Kuuluuko normaaliin flunssaan veriyskökset?

    Öö..No ei kyllä kuulu! Kuulostaa vähän oudolta.
  9. K

    Pirullinen murrosikä melko varmasti tuloillaan.

    Hmm...Minä olen miettinyt toisinaan onko minulla uhmaikä vaiko murrosikä?! Jos kysyisin muilta niin vastauksena saan hullunlehmän taudin tai "kultsin" syndrooma..tiedä häntä..En kai ole niin vaikea tapaus :whistle:
  10. K

    No niin lapseton tekee aloituksen aiheesta: MITÄ EI SAA SYÖDÄ RASKAANA???

    Olen ihan pihalla koko aiheesta :snotty: Tiedän,että kalaa ei mieluusti ( listeria ) tai ollenkaan, mutta mitä muuta? Joo joo olen utelias...Anteeksi nyt vaan :D
  11. K

    G: Mitkä asiat ÄRSYTTÄÄ huuto.netissä?

    Jos ostajan kanssa on sovittu,että hän maksaa tavaran vaikka päivänä X niin sen X päivän jälkeen aletaan naukumaan maksuaikaa. Se on ärsyttävää ja toiseksi se tilinumero juttu.Meklarin viestit pitäisi opetella lukemaan loppuun asti ettei tarvitse sitten erikseen tilinumeroa kysellä tyyliin...
  12. K

    nyt syntyi viime yönä pikku prinsessa

    Onnea! :) Vauvat on ihania :heart:
  13. K

    ja sitten viikonlopun " mitä päällä , lasissa & lautasella"-GALLUP olkaa te hyvät

    Päällä trikoohousut ja toppi ja kupissa kahvia :) Kahvileipää ei ole,koska joku nimeltä mainitsematon unohti ostaa.
  14. K

    Voittiko kukaan lotossa? Minä sain elämäni ensimmäisen kerran 4+2 oikein :)

    Seuraavaksi Vikinglottoa tekemään :D
  15. K

    Mitä uskot olevan kuoleman jälkeenG

    Jospa sitä hyvinkin pääsisi taivaaseen :snotty:
  16. K

    Lauantaiyön perinteinen läsnäologallup.

    Tsädämm.. :wave:
  17. K

    Flunssaisen ruokavalio?? Apua Apua Apua!

    Mustaherukka mehua!
  18. K

    huomenna putoaa satelliitti!!

    öö....What?
  19. K

    G: Mitä mieltä olet abortista?

    Toimivin ehkäisykeino taitaa olla tänäpäivänä jalat ristiin menetelmä.

Yhteistyössä