G: Mitkä asiat ÄRSYTTÄÄ huuto.netissä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Itselläni se, että psotikuluja ei ole ilmoitettu tai se, että ne on arvioitu (tahallaan? ) yläkanttiin. Tyyliin 68 cm body ---> postikulut 2 € :/.

Isot korotukset ärsyttää ---> se sama 68 cm body, lähtöhinta 2 €, korotus 2 € :O

MAKSA KAHDEN PÄIVÄN SISÄLLÄ TAI SAAT NEGATIIVISEN PALAUTTEEN JA ILMOITAN YLLÄPIDOLLE JA TEEN SIUSTA RIKOSILMOITUKSEN JA JOUDUT IKUISEEN KADOTUKSEEN!!! - uhkailijat. Yleensä nämä uhkailijat tunnistaa jo monen monesta neutraalistaja negatiivisesta ennestään. Kannattaisi hiukan löysätä sitä pipoa niin elämäkin olisi ehkä pikkuisen helpompaa =).
 
Nämä nyt ainakin
Paikkaansa pitämättömät tuotekuvaukset ärsyttävät; nukkaista väitetään ylisanoilla uuden veroiseksi jne. Ja se suututtaa, kun kauppakumppani paiskaa neutraalin jos et anna palautetta riittävän pian hänen mielestään.
 
"vieras"
Yksi asia mikä ärsyttää suunnattomasti on se kuinka palstaämmät rakastavat tuota ÄRSYTTÄÄ-sanaa.

Mies ÄRSYTTÄÄ
Naapurit ÄRSYTTÄÄ
Pomo ÄRSYTTÄÄ
Lapset ÄRSYTTÄÄ
Anoppi ÄRSYTTÄÄ
Ex ÄRSYTTÄÄ
Kaikki ÄRSYTTÄÄ
 
njaa
Varmaan ne muutokset mitä sinne on tullut. Että jos ei ole tunnistautunut niin on tiettyjä rajoituksia jos yrittää kaupata jotakin..

Yhden neutraalin olen saanut postin mokan takia ja se ärsyttää. Paketti oli siis osittain vaurioitunut matkan varrella, tuote oli hyvä ostajankin mielestä ja paketoitu hyvin, mutta silti antoin neutraalin..
 
Hakusanojen käyttö. Kaikenlaisiin ilmoituksiin lisäillään hakusanoja ja sitten kun etsit vaikka reimatec rukkasia, hakutuloksia on satoja ja niistä 4 on oikeasti reimatec rukkaset..
Raivostuttavaa.
En koskaan huuda mitään myyjältä joka tekee noin.
 
lää
Mä syyllistyn tuohon postareitten ylihinnoitteluun. Maksan toki takaisin ostajalle. jos on niin käynyt, että liikaa laittanut. Olen vain laiska ja saamaton, kun en ota asioista salapoliisin lailla selvää. Niin, enkä omista pienintäkään vaakaa millä punnita tuotteet.
 
Jos ostajan kanssa on sovittu,että hän maksaa tavaran vaikka päivänä X niin sen X päivän jälkeen aletaan naukumaan maksuaikaa.

Se on ärsyttävää ja toiseksi se tilinumero juttu.Meklarin viestit pitäisi opetella lukemaan loppuun asti ettei tarvitse sitten erikseen tilinumeroa kysellä tyyliin: en voi maksaa,kun tilinumeroa en ole saanut....ärsyttävää :kieh:
 

Yhteistyössä