Pirullinen murrosikä melko varmasti tuloillaan.

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Lapsi 11v, ette voi edes uskoa minkalainen on jo nyt. Tyyppi haluais lemmikkiä ja sanoin, että ensin pitää muuttaa käyttäytymistä ja kielenkäyttöä, siivota omat sotkut ja oma huone, parantaa koulunkäyntiä. Sen jälkeen voi alkaa puhumaan lemmikistä.

Nyt jätti illalla taas hampaat pesemättä ja haukkui minut. Joten voitte arvata ettei lemmikkiä tule, koskaan!!! Olen varmaan aika kusessa ton lapsen kanssa vielä.
 
"vieras"
No joo,ei hyvältä kuulosta.. Miten toi sotkut+oman huoneen sotku on päässy kehittymään? Siis millon on alkanu jättää siivoamatta,miten siihen on reagoitu? Entäs kielenkäyttö,miten siihen reagoidaan? Jos kaikkeen "väärään" käytökseen/toimintaan reaktio on pelkkä suuttuminen,niin ihan taatusti jatkaa.. Ton ikäsellä vois esim viikkoraha lähteä jos ei huone pysy siistinä,ja samoin kiroilu- tms sakkoa..
 
ap.
[QUOTE="vieras";24711713]No joo,ei hyvältä kuulosta.. Miten toi sotkut+oman huoneen sotku on päässy kehittymään? Siis millon on alkanu jättää siivoamatta,miten siihen on reagoitu? Entäs kielenkäyttö,miten siihen reagoidaan? Jos kaikkeen "väärään" käytökseen/toimintaan reaktio on pelkkä suuttuminen,niin ihan taatusti jatkaa.. Ton ikäsellä vois esim viikkoraha lähteä jos ei huone pysy siistinä,ja samoin kiroilu- tms sakkoa..[/QUOTE]

Se on ollut aina sellasta, joudun sit ite siivoamaan. Joskus harvoin siivoaa itse. Rangaistuksena ettei kaverit saa tulla tänne. Viikkorahaa ei saa edes.
 
[QUOTE="kultakutri";24711850]Hmm...Minä olen miettinyt toisinaan onko minulla uhmaikä vaiko murrosikä?!
Jos kysyisin muilta niin vastauksena saan hullunlehmän taudin tai "kultsin" syndrooma..tiedä häntä..En kai ole niin vaikea tapaus :whistle:[/QUOTE]
Olette selkeästi kännissä
 

Yhteistyössä