Hakutulokset

  1. A

    Pienet lapset ja opiskelu?

    mulla lapsi oli 2v ku lähin opiskeleen lähihoitajaksi ( oon yksinhuoltaja),rankkaahan se välissä kyllä oli, illala laiton lapsukaisen kaheksalta nukkumaan et kerkesin tekeen tehtäviä ja niitä teinki sit yömyöhään ja kroppa alkoki laittaan sit vastaan. mutta paperit sain käteen ihan ajallaan...
  2. A

    pelot

    mulla vähän samaa vikaa paitsi ettei mulla oo vauvaa, lapsi on kohta 5v, mut siltikki pelkään kokoajan ihan kaikkea mitä oikeestaan vaan voi enää pelätä. asiat hyppii laidasta laitaan ja tiiän et se on henkisesti tosi rassaavaa pitemmänpäälle.
  3. A

    miten pärjäättä jos toinen opiskelee

    itelä haluttas kamalasti lähtä opiskeleen uutta ammattia mut ännittää miten taloudellisesti pärjättäs ku mies on kyllä töisä ja lapsi kohta 5v hoijosa .
  4. A

    munasarjakystasta

    mulla ollut kans kysta, leikkattiin pois. yhdenyön olin sairaalassa ja sit pääsin kotia. maha oli tietenki hellänä toimenpiteestä, mutta vain muutaman päivän. tietääkseni leikkaus ei vaikuta lasten saamiseen mitenkään.
  5. A

    Isäpuoli kyllästyi?

    eihän kenenkään tarvi tollasta jaksaa. tsemppiä ja voimia :hug:
  6. A

    Vuorotyö ja pienet lapset

    mulla hellu on päivätyössä ja ite oon tehny 3-vuorotyötä nyt ku oon lähihioitaja, vaihanki nyt päivätyöhön koska harvoin vloput ovat vapaita ja tuntuu ettei lastakaan nää. oonki nyt tehny paljon yövuoroja, ne on ihan kivoja mutta jos ei saa nukuttua on sitten tietenki kiukkunen kun on väsynyt...
  7. A

    ammatinvaihto

    no mää oon aikavasta valmistunu lähihoitajaksi mutta ei oikeen oo mun juttu. aattelin ainaki selvittää kaikki mitä tohon oppisopimukseen tarvitaan ja kysellä muutamista paikoista. ei se ota jos se ei annakkaan vai mites menikään :) mut taaskaan ku en voi täyspäiväseksi opiskelijaksi alkaa jonka...
  8. A

    ammatinvaihto

    erityisesti haluaisin kuulla kokemuksia naisilta jotka on opiskellut rakennuspuolen oppisopimuksella... kiinnostaa ihan kamalasti se ala ja tarkoituksena ois hakea oppisopimuksella tuota opiskelemaan, kahenvaiheilla :) ei lähelläkään nykyistä ammattiani
  9. A

    Omat tunnepurkaukset ja miesparka

    kannattaa kertoa ettei vaan ala ittiä syyttään =) sitä ku ei tiiä mitä nuitten miesten päässä liikkuu ku meillä naisillaki on melko vilkasta tuolla pääkopassa =)
  10. A

    Yasminin käytöstä

    itelläni on aikomus vaihtaa nuo pillerit muihin, olen todellakin sellanen hormoonihirviö, hiukan herkäksi on tuo tunne puoli menny. mulla nyt näyttää siltä etten kestä minkäänlaista ehkäisyä, mutta ilmankaan ei voi olla. hankalaa tämä naisen elämä =)
  11. A

    Omat tunnepurkaukset ja miesparka

    mullakans tunnepuuskia melkoisesti ollut nykyisin, vaikkei aihettakaan ole. Suhteessa kaikki ok. mutta kai ne on nämä hiivatin hormoonit mistä ei pääse ikinä eroon =) ei oo ainakaan mies vielä valittanu mitään, koittaa kovasti ymmärtää mua =)
  12. A

    kanaruoat

    kiitos paljon. olen oikeasti onneton kokki, onneksi täältä voi pyytää vinkkejä =)
  13. A

    jos ottaa opintolainaa, niin mikä on pienin entä suurin summa jonka sitä voi saada?

    opisntolaina pitää alkaa maksaa pois n.2vuoden opintojen päättymisestä mikäli on tuloja, jos ei ole tuloja maksetaan vain korkoja. ite aloin maksamaan opintolainaa 2kk päästä kun valmistuin, pieniä summia kerralla mutta eteenpäin kaikki =)
  14. A

    kanaruoat

    Miten teette esim. maustamatonta kanafileitä, miten maustatte jne... muita hyviä ohjeita kanaruuista? en osaa vähääkään laittaa kanasta juuri mitään muuta ku paistaa ja laittaa ruokakerma purkin sekaan... muita vinkkejä kiitos =) ja vinkkejä myös maustetun kananlaitoista, mitä sekaan jne....
  15. A

    Ummetus potilaan ruoka

    Kuitupitoinen ruokavalio pääsääntöisesti. luumuja tai sitten liottaa luumuja vedessä ja antaa sen veden, pehmentää, mutta myöskin liikunta... itelläni on kans 4v lapsi ja samoja ummetus oireita, nyt levolackia antanu muutamana päivänä ja liikkuu kyllä ku mikäki pikajuna päivittäin...
  16. A

    Yasmin pillereistä

    ei se auta sitten ku vaihtaa nuo pillerit, ukkohan tässä lähtee kohta käveleen ku märisevä hormoonihirviö päivittäin vastassa ku kotia tulee =) ja ukkoa en kyllä halua menettää tuon takia :) kaveri kehu rengasta et on hyvä ja sen voi ottaa aina 3tunniksi kerrala poiski esim. yhdyn. ajaksi. ukko...
  17. A

    Yasmin pillereistä

    rengas? sitä aattelin ite seuraavaksi.
  18. A

    mitä tämä meinaa

    siis mulla on siivous vimma ei miehehllä, paitsi hellu on huomannu et paikojen pitää olla järjestyksessä niin imuroi jopa ilman pyytämistä ja siivoaa muutenki, mutta kun minä huiskin kokoajan =)
  19. A

    Yasmin pillereistä

    ite jjuri msamaa miten muutama päiväsitten. oon syöny yasmin pillereitä kans 4v ja nykyisin tuntuu etten pysty hellule mitän puhumaan ilmaa etten alkais vetisteleen, hermot kireellä vähänväliä. nämä on kolmannet pillerit mitä kokeilen ja yksiä minipilleireitä olen kokeillut. voiko ne haitat...
  20. A

    mitä tämä meinaa

    Onko muilla että täytyy kokoajan siivota ja paikkojen olla tip top, ukko ihan ressisä ku kokoajan siivoon ja huiskin pölyluutulla ja imurilla kaahaan pitkin kämppää päivittäin :) ressi tulee jo ihan siivoomisesta, lapsen huone saa olla hujan hajan mutta muuta paikat pitää olla järjestyksessä...

Yhteistyössä