Omat tunnepurkaukset ja miesparka

Olen koko vapun lähiajat ollu jotenkin herkkänä...Kamalia tunnepuuskia ja huomaan haastavani riitaa asiasta kuin asiasta ja sitten itken ku vähän kinattu. Olen ihan hämmentyny tästä. Ja huolissani kuinka mieskin jaksaa tällaista.

Kokemuksia tunnepuuskista?
 
niin on tämä kummaa tämä naisen elämä...pms, kuukautiset, ovulaatio...ja sitten jos sattuu tuleen raskaaksi niin sittenkin hyrräävät hormoonit ihan miten sattuu...eli siis käytännössä vähemmässä ovat ne sellaiset tasaiset kaudet :D miten senkin selittää noille miesihmisille :LOL: :LOL:
 
mullakans tunnepuuskia melkoisesti ollut nykyisin, vaikkei aihettakaan ole. Suhteessa kaikki ok. mutta kai ne on nämä hiivatin hormoonit mistä ei pääse ikinä eroon =) ei oo ainakaan mies vielä valittanu mitään, koittaa kovasti ymmärtää mua =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja anksu85:
mullakans tunnepuuskia melkoisesti ollut nykyisin, vaikkei aihettakaan ole. Suhteessa kaikki ok. mutta kai ne on nämä hiivatin hormoonit mistä ei pääse ikinä eroon =) ei oo ainakaan mies vielä valittanu mitään, koittaa kovasti ymmärtää mua =)
pitäsköhän sille miunki miehelle kertoa noista hyrräävistä hormooneista, ehkä se ei osaa yhistää näitä puuskiani hormooneihin. ettei vaan ottas omaks syykseen. ihanaa että miehesi ymmärtää!
 

Yhteistyössä