Yasmin pillereistä

  • Viestiketjun aloittaja Kaiken takana on nainen
  • Ensimmäinen viesti
Kaiken takana on nainen
Onko muille käynyt näin että ensin pillerit sopinut, mutta sitten onkin ilmaantunut vaivoja?

4 vuotta kohta syönyt ja Yasminia ja ollut ainut kokeilemani merkki josta ei paino noussut silmissä eikä tullut oireita. Nykyään turvottaa vatsan ja naaman ja saa olon itkuiseksi ja kiukkuiseksi. Siirryin jopa ottaan pillerin illalla ettei kaikki kärsisi kiukustani, mutta ei auttanut.
Muuta selitystä ololleni en keksi kun e-pillerit.
 
anski77
mulla samaa, että epäilen sopiiko yasminit mulle enää! nelisen vuotta melkein olen kans syöny yasmineja. nyt mulla ihme olotila usein, siis ihan kuin vaihdevuodet mut tuskin kuitenkaan kun olen 30v. tulee yhtäkkiä tosi kuuma ja sit taas tosi kylmä, tuntus ihan hormonaaliselta. sit jos mua alkaa ärsyttää joku, niin saan välil ihan tosissaan laskee kymmeneen etten käy turhaan riehumaan. ja tähän asti yasmin ollut ainoa merkki mikä mulle sopii. muitakin outoja oireita ollut jo jonkin aikaa.
 
ite jjuri msamaa miten muutama päiväsitten. oon syöny yasmin pillereitä kans 4v ja nykyisin tuntuu etten pysty hellule mitän puhumaan ilmaa etten alkais vetisteleen, hermot kireellä vähänväliä. nämä on kolmannet pillerit mitä kokeilen ja yksiä minipilleireitä olen kokeillut. voiko ne haitat tosiaan tulla näin monen vuoden käytön jälkeen? lähimmäisiä ajatellen vain :)
 
anski77
no se mua just ihmetyttää, kun en ois osannu ajatellakaan et yhtäkkiä useamman vuoden jälkeen ne ei sit sopiskaan??? meinaatteko kokeilla muuta merkkiä vai mitä? siis mä oon pohtinu tota kokeilisinko jotain toista merkkiä mutta kun mulle ei sovi oikeen mikään. kierukkaa mulle ei voi laittaa ja se tuntuu muutenkin jotenkin sellaselle etten halua. ideoita??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja anski77:
mulla samaa, että epäilen sopiiko yasminit mulle enää! nelisen vuotta melkein olen kans syöny yasmineja. nyt mulla ihme olotila usein, siis ihan kuin vaihdevuodet mut tuskin kuitenkaan kun olen 30v. tulee yhtäkkiä tosi kuuma ja sit taas tosi kylmä, tuntus ihan hormonaaliselta. sit jos mua alkaa ärsyttää joku, niin saan välil ihan tosissaan laskee kymmeneen etten käy turhaan riehumaan. ja tähän asti yasmin ollut ainoa merkki mikä mulle sopii. muitakin outoja oireita ollut jo jonkin aikaa.
Kuin minun kirjoittamani teksti. Nyt lopetin pillerit n.kk sitten ja olo on toinen. Käytämme nyt kondomia. Ei kivaa mutta parempi näin ku et olen kiukkuinen.

 
hormooni hirviö
Sama täällä enen raskautta oli useamman vuoden käytössä, jo loppu vaiheessa alkoivat ahistamaan ja raskauden jälkeen tuli selalien hormoonihirviä että... Huomenna pitäis mennä gynelle juttelemaan muista vaihtoehdoista.... Hvyiä kokemuksia? Mistä?
 
joops
Söin kanssa aikani yasmin-pillereitä, jotka aluksi tuntuivat sopivan, mutta sitten rupesi tulemaan hirvittäviä kiukkukohtauksia: huutoa, itkua ym. ym. Pillerit lopetettua loppuivat mielihäiriötkin :)
 
ei se auta sitten ku vaihtaa nuo pillerit, ukkohan tässä lähtee kohta käveleen ku märisevä hormoonihirviö päivittäin vastassa ku kotia tulee =) ja ukkoa en kyllä halua menettää tuon takia :) kaveri kehu rengasta et on hyvä ja sen voi ottaa aina 3tunniksi kerrala poiski esim. yhdyn. ajaksi. ukko ei suostunu kondomi linjalle, joten rengasta hakemaan :)

ite oon aikasemmin syöny mercilon, femoden ja nyt nämä yasminit sekä minipillereitä jotka ei passannu sitten yhtään.
 
anski77
nostan tätä ketjua. onko kukaan kuullu yasminelle pillereistä? jossain kerran tollanen merkki vilahti ja ymmärsin, että olis saman tyylinen kuin yasmin mut pitäis sopia paremmin? tietääkö kukaan?
 
moona
onko kellään vaikuttanu noi yasminet ihon kuivumiseen? Oon aivan normaali-ihoinen ja nyt jonkun aikaa pillereitä syötyäni voisin raapia kinttuni verille. Mitään muuta muutosta en keksi joka voisi tuon tehdä.
 
Je_na
Alkuperäinen kirjoittaja moona:
onko kellään vaikuttanu noi yasminet ihon kuivumiseen? Oon aivan normaali-ihoinen ja nyt jonkun aikaa pillereitä syötyäni voisin raapia kinttuni verille. Mitään muuta muutosta en keksi joka voisi tuon tehdä.


Mulla on sama homma ! Voisin raapia jaloista kaiken ihon pois ! jalat kutiavat aivan mielettömän paljon eikä rasvojen laittaminenkaan auta... :s
 
vieras
ei muuta kuin haette Yaz-pillerit, ne ovat matalahormonisimmat. Itse tulin suorastaan raivotautiseksi yasmineilla mutta nuo yazit sopivat täydellisesti! eivät lihota, iho hyvä ja olo seesteinen.
 

Yhteistyössä