Hakutulokset

  1. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Toivepulla, suosittelen käymään gynellä jotta saisit kierron alkamaan. Mullakin on nyt kp joku seitsemänkymmenen tienoilla (en jaksa enää pysyä mukana) mutta aloitin nyt terolut kuurin ja sen avulla pitäisi saada uusi kierto aluilleen. Sulla on varmaan kanssa käynyt niin että munasolu ei irtoa...
  2. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    en tiedä vielä mitä ne on suunnitellut mun varalle siellä gynrllä mut toivotaan et alkaaisi jotain tapahtua :) mulla tosiaan nyt kp 62 joten voi merkata mukana menossa listalle.. tuun ilmottelee kun jotain uutta tietoa.
  3. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Tervetuloa kuukiuru! :) Oi Caro87, mua alkoi jännittää ku itellä kanssa menkat jo reilusti myöhässä. Tähän kiertoon ois muahtunut jo kaks kiertoa normaalisti. Mulla gyneaika vasta ensiviikolla ja siihen asti täytyy vielä stressata. Jännittää ihan pirusti että minkä tuomion se antaa...
  4. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Leivontajuttuja lueskellessa aloin samalla selailla kinuskikissan blogia, oottelo lueskelleet? Siellä on ihania juttuja. Itse en ole mikään kovin hyvä leipuri, tykkään enemmänkin ruuanlaitosta. Leipomuksia kyllä syön enemmänkin kuin mielelläni ;) Fritang, näin viime yönä samanlaista unta ja...
  5. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Edelleenkin kierto jatkuu.. Huomenna koitan mitä ne mulle vastaa sieltä neuvolasta :D
  6. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Olen kanssa tässä pohtinut että minne sitä kuuluu oikein soittaa ja pyytää apua kun ei koita menkkoja nyt vaan näy eikä kuulu. Toivepulla, täällä on peukut pystyssä testin vahvistumiseksi! Fritang, toivotaan sullekin plussatestiä synttärilahjaksi :) Ja Sinsalle onnea jännäpäivään! Tänään...
  7. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    negaa näytti tänäänkin vahvasti tuo r-testi.. alkaa tosissaa ärsyttää kun kp jo 44. murrrr!
  8. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    toivepulla, mulla tosiaan olut kierrot 30- 37 ja tein nega testin kp 38 ja kp 40.. nyt kp 43, mitä mieltä ootte, vieläkö voi tulla plussa testi vai onko vaan pitkä kierto luvassa.. en oo uskaltanu tehä testiä vielä (taas)uudestaan ja oon aatellu että kyllä täti parin päivän sisäl lä saapuu...
  9. S

    Kaksikymppiset toiveilijat 2013

    Heippa! Oon jonkun aikaa lueskellut sivusta tän ketjun juttuja ja nyt vihdoin uskaltauduin itsekin kirjoittelemaan ja liittymään ryhmään jos minut mukaanne huolitte :) Vauvakuumetta olen potenut jo muutaman vuoden mutta mieheni vauvakuume yltyi vasta alkuvuodesta ja pillerit on jätetty pois...

Yhteistyössä