Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Fritang :hug: Ja et ole itsekäs, kyllä täällä saa avautua koska vaan! Itse oon pahin avautuja varmaan tuolla toisessa ryhmässä.. :ashamed:

Kuka tietää mitä se lapsen tulo vaikuttaisi, mutta varmaan vain positiiivisesti, jos olette pikkuisesta haaveillut.. Ja kyllähän se sitten on sielä masussa melko pitkään ja voi itseään hoitaa ja totuttautua tilanteeseen, etkä ole yksin vaavin kanssa? :) Ja onko ihme jos on huono olla, sulle on kyllä sattunut kaikenlaista nyt..
 
Kiitos kaikille ihanista sanoistanne <3

Onhan tuo totta että ei se lapsi ihan tähän nyt ja heti ole tulossa. Tiedän että tilanteeni helpottaa jo siitä kun saan ne hevoset hautaan. Nyt sitä vain valvoo yönsä miettien että mihin ne haudataan ja kuka kaivaa kuopan ja kuka tulee ampumaan ja kuka pitää kiinni jne... (Olisinpa tyytynyt harrastamaan gerbiileitä!) Tasan vuosi sitten lähti kolmas hevoseni ja sama juttu oli senkin kanssa.

Luulen että vauvan hoito voisi olla raskasta, mutta samalla antoisaa; olisi "syy elää". (En hanki lasta sen takia, mutta ymmärrätte varmaan mitä tarkoitan.) Nytkin se ajatus lapsesta auttaa saamaan mielen välillä positiiviseksikin. :)

Täällä olisi ovulaatio kalenterin mukaan huomenna ja mies on lähdössä toiselle paikkakunnalle yöksi. Heitti kyllä että voi jättää minulle purkillisen spermaa että voin harrastaa täällä jotain yksinäistä koti-inseminaatiota XDD Ehken ole niin epätoivoinen. Vielä...
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
ponityttö meillä sama juttu, ja minä niitä koiria olen tähän mennessä aina hoitanut kun mies on niin paljon töissä. Raskaana en mitenkään voi niitä yksin viedä, toinen painaa sen 40kg ja toinen 30kg sitten on vielä lisäksi ranskanbulldoggi. Eivätkä ole mistään rauhallisimmasta päästä. Tarvittaessa varmaan äitinikin tulee auttamaan :)
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 12.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Pimumami............kp62/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp49/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp48/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Nenni88................kp38/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp34/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp34/33...............21v.........yk9.............1.lapsi


Kp 21-30


Yztlas...................kp26/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi
sinsa....................kp23/29-30..........21v..........yk6.............1.lapsi
Kp 11->20


Belll.......................kp17/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85.................kp17/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu........................kp16/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp15/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp13/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi

Kp 1-10


Kukki$....................kp6/32-3..............23v..........yk2............3.lapsi
peikkotytsy............kp6/36-37............21v..........yk4............1.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi
ponityttö......................?....................23v............?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki
dpojännäpäivä
sinsa720.10


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang, Tuuuli+

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?
Minnah88

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Eilen illalla särki selkää ja jalkoja (kuin kasvukipuja) kuten yleensä aina ennen menkkoja, mitään ei silti vielä näy..:confused: odotellaan..

Alavatsaa juilii siihen malliin että viim. huomenna hanat aukee. Toivottavasti olen väärässä..
 
Viimeksi muokattu:
Heh. Tuuuli+ mua vähä hymyilytti ku luin sun tatskoista. Hassua miten pelkän nimimerkin ja kirjoitusten perusteella olin jotenki aatellu sut semmosena kilttinä vaalea hiuksisena naturelli tyttösenä... Sit tuleeki sillee joo half sleevet ymym muut mahtavat kuvat. Mikä ei siis tarkoita et olis paha asia, päinvastoin. :D mä vaan ittelleni nauran kuinka sitä luo niin toisenlaisen käsityksen. :D

Fritang jaksuja! :hug:

Tänneppä ei kuulu mitää ihmeellistä. Menkat alkaa pikkuhiljaa olla ohi, jos oikee menkoista voi ees puhua ku oli nii vähäinen vuoto että hätinä sidettä tarvi. Kiire on ollu ku on täs vähä tehty pientä pintaremonttia töiden ohes. Oon käyny lueskelees teiän kuulumisia mut en oo kirjotellu mitää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Peikkotytsy ihana! :D Joo oon aatellu että täällä kirjoitan mahdollisimman neutraalisti ja muutenkin, en mä nyt siis mitään räävää raapustele muuallekkaan, mutta oon jättänyt ne häröimmät vitsin myös pois täältä.. :D Koittanut siis olla sellanen normityyppi täällä, (mikä edes on normaalia, häh!) toivottavasti tajusit mitä meinaan! En halua erottua joukosta siis! :D

Huu Toivepulla mua jännää toi sun tilanne! Toivotaaaaaan, nimittäin mulla jäi kans ne perus kivut veks kun raskauduin! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 13.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Pimumami............kp63/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp50/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp49/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Nenni88................kp39/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp35/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp35/33...............21v.........yk9.............1.lapsi


Kp 21-30


sinsa....................kp24/29-30..........21v..........yk6.............1.lapsi
Kp 11->20


Belll.......................kp18/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85.................kp18/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu........................kp17/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp16/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp14/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi

Kp 1-10


Kukki$....................kp7/32-3..............23v..........yk2............3.lapsi
peikkotytsy............kp7/36-37............21v..........yk4............1.lapsi
Yztlas.....................kp1/26-27............20v..........yk3............1.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi
ponityttö......................?....................23v............?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
sinsa820.10


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang, Tuuuli+

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?
Minnah88

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Ihan uteliaisuudesta tässä kyselen että kuinka pitkään teillä kestää menkat ja vaikuttaako se kierron kokonaispituuteen? Lueskelin muilta palstoilta, että aika monet vuotaa vaan neljä päivää. Minähän vuodan luomunakin se 7-8 päivää, mutta en tarkalleen muista kiertoni pituutta. Onko täällä muita, ketkä vuotavat näin monta päivää?
 
Minä vuodan sen 4 päivää vähintään, pahimmillaan on ollut tuo 7 päivää... Ja kierto on tasautunut 34-35 paikkeille. Tosin nyt odotellaan mitä tapahtuu, sillä tänään on kp 36! Ajattelin testata vasta kun pääsen töistä päivällä...
 
ponityttö: Mulla pillereiden aikaan kesti n.5pv, jotain tuhrua saatto tulla parin päivän menkkojen loppumisen jälkeen. Ihan normaali kierto tietysti pillereiden aikaan. Ennen pillereitä vuoto saatto mulla kestää jopa yli 10 päivää.. kauhulla odotan miten nyt luomuna käy. Kiertokin oli mitä oli..

Mä en edes jaksaa enää odotella niitä menkkoja, tosiaan joku +50 on menossa. Suuntaan ajatukseni siihen, että loppukuusta mulla on se gyneaika niin josko saisin myös kuurin millä saatas nää menkat käynnistettyä. Testin tein viimeksi joskus viikko sitten ja tuntuu hyvin turhalta enää edes testailla.
 
Minulla vuoto kestää keskimäärin 5 päivää ja kierto sen 28. Kiertoni pituuteen vaikuttaa ovulaatiopäivä, luteaalivaihe kun on minulla kestänyt aina sen 16 päivää. Tästä kierrosta on varmaan tulossa aika lyhyt, kun ovuloin ilmeisesti joskus kp 9-11. En kyllä tuntenut mitään ja testienkin kanssa olin ihan myöhässä. Ehken ovuloinut lainkaan o__o sitten kyllä saa varmaan menkkojakin odotella...?!

Jos omistatte Androidin tai iPhonen, nin kannattaa ladata sellainen sovellus kuin WomanLog. Itselläni on maksullinen versio WomanLog Pro, siihen saa merkittyä kuuakutisten alkamispäivän, pituuden, ovulaation, ruumiinlämmön, painon, kohdunkaulan liman, mielialan, erilaisia oireita... Mielestäni ilmaisversio ei kauheasti tästä eroa. Tämä on kätevä, näkee hedelmälliset päivät, kiertopäivät, koska seuraavien kuukautisten pitäisi alkaa yms. :) Oma versio löytyy myös raskaana olevalle...

WomanLog
 
R-testi tehty ja tulos negatiivinen. Mahassa on välillä outoja vihlaisuja ja muutenkin on hieman heikko olo. Tunne on kova....
Elämässäkään ei ole tapahtunut mtn stressaavaa tai en ole ollut sairaana... En tiedä koska testaan seuraavan kerran jos menkat eivät ala :(
 
Piinaviikko alkanut :) Mitään kummempaa oloa ei ole ollut (ja olen yrittänyt välttää itseni tutkimista liikaa aiempin kuukausien takia), mutta repäisevää kipua olen tuntenut pari kertaa: Tänään, kun nousin nopeasti sohvalta ja sunnuntaina, kun siivoilin. Sunnuntainen kipu pakotti minut hengähtämään ja kesti parisen minuuttia. En tiedä, voiko se tässä vaiheessa olla esimerkiksi kiinnittymiskipua??, tosin ovulaation ajankohtaahan en tiedä, kun en tässä kierrossa ole tikuttanut tai suuremmin kuulostellut. Makkarissakin on ollut hiljaisempaa miehen työkiireiden takia, kp 11 ja 14 ollut aktiivisempaa ;) Ja alle kuukausi etelänmatkaan!!
 
Heippa! Oon jonkun aikaa lueskellut sivusta tän ketjun juttuja ja nyt vihdoin uskaltauduin itsekin kirjoittelemaan ja liittymään ryhmään jos minut mukaanne huolitte :) Vauvakuumetta olen potenut jo muutaman vuoden mutta mieheni vauvakuume yltyi vasta alkuvuodesta ja pillerit on jätetty pois huhtikuun alussa. Kuukautiskierto ollut luomumenkkojen aikana todella sekava ja tällä hetkellä onkin kp 43, joka onkin pisin tähän mennessä. Testi näyttää kuitenkin negaa ja Yleensä ollut kuitenkin noin 30-37.. Mutta mulle vois päivittää kp43/30-43, oon 25 vuotta ja yk5, toiveissa ensimmäinen lapsi <3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+

Yhteistyössä