Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Itse en oo uskaltanut ostaa mitään vaatetta ym vauvalle ennenkuin olisin vähän pidemmällä raskaana ja kun tää meni kesken niin puhuin miehelleni että noni ei olis pitänyt ostaa noita isoäiskien ylläreitä ym että varmaa jotain taikauskosta tapahtu ja voi *erkele... Huhhuh. :headwall: Heti syytin kovasti itteeni km:sta että mitä tein mahdollisesti väärin.. Mutta niin varmaan moni on tehnyt että on syyttänyt ittiään..

Mutta tuolla noi yllärit on enkä malta oottaa että joskus pääsen antamaan ne!! :D

KRHM tuntuu vähän tyhmältä puhua täällä km:sta, niin pitäsköhän mun olla hiljaa vaan :) Puhun tästä eespäin vaan kierroista ja plussista ja muista mukavista :D
 
Joo mulle voi nyt sit viimeinkin päivittää kp1/kp36-37 yk4. Tulihan se täti sitten kylään. Toisaalta hyväkin, että pääsee alkaa uudenkierron. Jos täs olis ny plussannu en tiiä miten oisin tästä työvuoro listasta selvinny. :D on nimittäin niin monta yövuoroa täs listas, että batteryt ja ed:it tulee tarpeeseen. Ja niitä kun ei raskaana saa juoda. No tämähän oli eka varsinainen kunnon kierto jossa olis raskautuminen olla mahdollista, joten nyt voi alkaa toivomaan että plussaa tulis. :)

Tuuuli+ kyl sinä saat km:stä puhua täälläkin, vaikka toiveilijoita ollaan. :) nekin on mahdollisia vaikkei niitä toivoisikaan. Jaksuja!
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+ ja Yztlas
Mulleki voi nyt päivittää kp1/?? yk2. Nyt oli kierron pituus 37 päivää, kun aikasemmin se on aina ollu 32päivää. En tiiä sotkeeko se imetys sitten ja tasottuu vielä, vai onko pidentyny...
Mut kiva kun pääsee alottamaan uuden kierron hyvillä mielin, eikä tarvi ootella ja pähkäillä missä ne menkat viipyy.. :)

Täällä koko perhe flunssassa, viime yö valvottiin lasten kanssa ja nyt on aivan kaamee olo! Vielä menkkakivut ja muut tähän väsymyksen ja flunssan päälle, nii avot.
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 8.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.............kp64/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp58/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp45/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp44/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Nenni88................kp34/27..............25v..........yk3..............2.lapsi


Kp 21-30


Toivepulla............kp30/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp30/33...............21v.........yk9.............1.lapsi
Yztlas...................kp22/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi
Kp 11->20


sinsa....................kp19/29-30..........21v..........yk6.............1.lapsi
Belll.......................kp13/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85.................kp13/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu........................kp12/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp11/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi

Kp 1-10


ikuinenkuumeilija..kp9/30-36............24v..........yk2............5.lapsi
Kukki$....................kp2/32-3..............23v..........yk2............3.lapsi
peikkotytsy............kp2/36-37............21v..........yk4............1.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi
ponityttö......................?....................23v............?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Yztlas, mulla ei ollu oireita, ei tullu kipiäks rinnat ennen plussaa ja muutenkin oli oikein semmoinen oireeton olo, ei menkkakramppeja, ennen plussaa siis, joten... Äläpä luovuta! =)

kiitos peikkotytsy! <3


ja mut voi laittaa tohon mukana menossa kohtaan vaikka? =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 9.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Minnah88.............kp65/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp59/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp46/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp45/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Nenni88................kp35/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp31/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp31/33...............21v.........yk9.............1.lapsi


Kp 21-30


Yztlas...................kp23/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi
Kp 11->20


sinsa......................kp20/29-30............21v..........yk6.............1.lapsi
Belll.......................kp14/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85.................kp14/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu........................kp13/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp12/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi

Kp 1-10


ikuinenkuumeilija..kp10/30-36............24v..........yk2............5.lapsi
Kukki$....................kp3/32-3..............23v..........yk2............3.lapsi
peikkotytsy............kp3/36-37............21v..........yk4............1.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi
ponityttö......................?....................23v............?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang, Tuuuli+

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Onnea Minnah88!

Huh mikä olo tila on ollu. Kauhee selviäminen mahataudista. Eilinen päivä oli iha kamala ja olinki eilisen saikulla. Ei jaksanu paljo tännekkää kattella/kirjotella. Ei onneks tarvinnu ku kerran oksentaa, mut sekin oli jo kamalaa. Etova olo vaan on jatkunu. Tänään olin töis ja edelleen oli kalvava olo mahas. :x
Mä jo aattelin et voisko olla aamupahoinvointia vaikka menkatki alkas, ku vuoto on nii vähäistä, mut enpä oo tosissani uskonu siihenkää. Eiköhä tää iha mahatautia oo.
 
Hei. Vähä keskustelua kehiin. :)
Onko teillä tatuointeja, jos on nii minkälaisia? Liittyykö niihin tarinaa? Mitä mieltä tatuoinneista ylipäätään? :)

Mulla on kaks. Toinen on 2010 vuonna otettu tähdenlento jossa useampi pienempi tähti ja teksti alla Love your life today. :) se on muisto tatuointi vaarille, parille edes menneelle ystävälle ja tutulle.
Toinen on viime heinäkuulta. Mies osti 2v kihlapäivän kunniaksi, kun olin pitkään haaveillu suden tassun jäljistä. Nyt on oikean jalan pohkeen sivussa ja jalkapöydän päällä 4 tassua. :) kokonsa puolesta vastaa kissan tassua, mutta kynnen jäljet vähä antaa vaikutelman muusta ku kissasta. Ne on lähinnä nuoruuden yksinäisyyttä kuvastamas, kuinka joskus on pärjänny ja pitäny pärjätä yksin. Muistuttaa kuinka hyvin asiat nyt on. :)
 
peikkotytsy: mulla on kirsikankukkia kädessä. Tarinaa ei sen kummemmin ole, kirsikankukan merkitys japanilaisessa kulttuurissa on syy miksi juuri sen kukan valitsin. Aina tekis mieli ottaa uusi, mutta taidan malttaa mieleni vielä, kun mulla aiheen varmistumiseen tuntuu menevän useampi vuosi :D

muuten ei mitään uutta tänne, menkkoja ei kuulu. Varasin jo tän kuukauden lopulle gyneaikaa, kun mitä tässä turhaan enää odottelemaan jos ei sillonkaan ole menkat vielä alkaneet enkä ole raskaana..

niin ja onnea minnah88!!
 
Hmm, mulla onkin jokunen kuva jo.. Enpä oikee osaa selittää, molemmissa käsissä ''half sleevet'', toisessa ranne-kyynär toisessa rintakehä-hauis (ei ihan yltä kyynärpäähän) Ja tota niissä on vähän kaikkee :D Olkakuva on muistokuva. Sormissa on, jaloissa ja niskassa ja lantiossa ja hmm, yh, en jaksa selittää millasia, kuulostaa sekamelskalta :D Ja joo mulla on peitekuvia myös.....
Ja tarkotuksena on jos laps saadaan niin tästäkin jotain tatuointia ja tulevista..

Eli mielipide on ihan sama, ei haittaa jos jollain ei oo, en edes kiinnitä huomiota, mutta itse tykkään ihan. Alkaa olla enempi harvinaisuuksia ne joilla EI ole tatuointia! :D

Peikkotytsy ihanan kuulosia tatuointeja sulla! Ja Caro87 nuo kirsikankukkaset kuulostaa ihanalta!
 
Viimeksi muokattu:
Eilen tein tunnin pidätyksen (pissalla ravaan puolentunnin välein) jälkeen haamun jonka mieskin näki! Ajattelin tänä aamuna kokeilla uudestaan aamupissasta mutta aika tyhjältä näyttää.. :ashamed: Pakko kai se on odotella vaan. Yöllä särki lantiota niin etten saanut nukutuksi ja nyt myöhässä koulusta, mutta pakko oli tänne vielä kirjoitella :D
Tatuoinneista. Mulle oli varattu aika ensimmäiseen tatuointiin mutta peruin sen kun ajattelimme minun olevan raskaana. Kuvaksi olisi tullut orvokkeja ja perhosia puolen selän kokoisena muistuttamaan edesmenneestä isöäidistäni joka oli minulle kuin toinen vanhempi koska minulla ei ole ollut isää. Jos ei jouluun mennessä nappaa niin ostan sen joululahjaksi itselleni :p
 
Vasempaa rintaa särkee ja tuikkii kunnolla.. Nyt kun katsoin testiä uudelleen niin kyllä siinä hailura haamu on, puoli tuntia sitten tein sen.. Mitä mieltä olette? Onko testiajan jälkeen ilmestyvä haamu uskottava? :O
 
Viimeksi muokattu:
En minäkään osaa sanoa Yztlas, mutta pidän peukkuja silti! :)

Täällä menee todella huonosti... En tiedä mitä edes viitsin tänne purkaa, mutta näyttää siltä että olen joutumassa kuukaudeksi sairaalaan :/ Huoh... Lapsi näyttää niin kaukaiselta haaveelta...
 
Fritang:hug: Uskallanko kysyä miksi? Mä uskon että kaikki järjestyy ja saatte oman nyytin vielä joskus, kun on sen tarkotus tulla :) Samaa voisin sanoa itselleni. Ei se ihan hirveesti helpota kun niin kovasti jotain haluaa..
Oon kyllä niin varma että täältä ei mitään vauvaa ole tulossa vaan järkyttävät menkat sen sijaan.. Luovutin :((
 
Yztlas, sosiaalisten tilanteiden pelko ja siihen liittyvät ahdistukset ja masennukset on se syy... Olen siis psykiatriselle päiväosastolle menossa, yöt saan olla kotona onneksi :) Tässä on sattunut kaikenlaista lyhyessä ajassa (kesällä perheenjäsen kuoli ja nyt ne hevoset on menossa luultavasti molemmat kuoppaan) ja nämä vanhat tutut sairaudet ovat taas tulleet ihastuttamaan arkeani. Käytännössä en voi tällä hetkellä opiskella lainkaan.

En koe olevani yltiömasentunut (olen joskus ollut sitäkin), vaan tiedän että tulevaisuudessa on toivoa ja olen vain menettänyt voimani hetkellisesti, mutta silti tulee mietittyä, onko moraalisesti oikein hankkia lapsi juuri nyt. Olenhan taas virallisesti "hullu" :ashamed: Toisaalta se tieto raskaudesta auttaisi varmaan parantumaan nopeammin, kun olisi tavallaan syy jonka vuoksi tehdä töitä. Mutta silti... Olenko hirveän itsekäs idiootti jos en nyt käytä ehkäisyä? :(

Anteeksi purkautumisesta, omanapailusta, offtopicista ja kaikesta muustakin epätoivotusta käytöksestä :D huomaan olevani palstan pahin avautuja. Olen taas vähän aikaa hiljaa.
 
Viimeksi muokattu:
Fritang on hienoa että ajattelet positiivisesti etkä ole heittänyt toivoa. :) Et mielestäni ole itsekäs. Onhan siihenkin kuitenkin aikaa ennenkun sen lapsen saa syliinsä, ja aikaa ajatella. :) Lapsi voi olla hyväkin asia, mutta myös todella rankkaa. Minulla masennus kesti vuosia ja olen parantunut mutta kyllä kans välillä mietin että miten ihmeessä sitä jaksaa lasta hoitaa kun välillä on noiden koirienkin kanssa räjähdys pisteessä. Jotenkin myös pelottaa että masennus voisi uusiutua lapsen myötä, mutta sitähän ei ikinä tiedä. Sen takia näitä palstoja onkin että täällä saa puhua mitä huvittaa ja mistä huvittaa, eikä kenenkään tarvitse tietää kuka olet :)
 
Fritang
Varmati se raskaus antaisi sinullekkin ihan uutta potkua ja iloa elämään, olisit sellaista nyt ansainnut. Itselläni ei ole kokemusta masennuksesta, joten vaikea sanoa voiko se lapsi "pelastaa" tilanteen vai antaako se vaan lisää aihettä huoleen ja stressiin.

Yztlas
Ihanaa sullakin on koiria! Itseänikin vähän huolettaa loppuraskaus ja ensimmäinen kuukaus vauvan kanssa... Kärsii varmaan koirat huomion ja tekemisen puutteesta sekä puoliso, joka joutuu hoitamaan koirat aikalailla yksin.....
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas

Yhteistyössä