Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Hei tänne mä varmaan kuulun!

Olen ihan uusi enkä tiiä mihin pinoon änkisin :D. Meillä ei olla vielä lopetettu pillereitä, mutta jonkinlainen vauvakuume yllätti ihan täysin! Koskaan edes ajatellut hankkivani lapsia, mutta nyt 23 v. ja kääntyi aivan päälaelleen koko ajatusmaailma.

Kyselin jo toisessakin pinossa onko muilla ollut samanmoisia fiiliksi: Vauva-ajatusten jälkeen tuntuu kuin olisin rakastunut mieheeni uudetaan!

• Tykkää
Reactions: Yztlas
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

PERJANTAI 4.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->

Minnah88.............kp60/28-37.........25v...........yk6.............1.lapsi
Pimumami............kp54/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp41/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp40/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Kukki$..................kp34/??...............23v..........yk1............3.lapsi
peikkotytsy..........kp34/?................21v..........yk3............1.lapsi

Kp 21-30

Nenni88................kp30/27..............25v..........yk3..............2.lapsi
Toivepulla............kp26/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp26/33...............21v.........yk9.............1.lapsi

Kp 11->20

Yztlas...................kp18/26-27..........20v..........yk2.............1.lapsi
sinsa....................kp15/29-30..........21v..........yk6.............1.lapsi

Kp 1-10

Belll.......................kp9/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85.................kp9/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu........................kp8/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale...kp7/30-37............21v..........yk2............2.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp5/30-36...........24v..........yk2............5.lapsi
damys.........................?....................23v.............?.............3.lapsi
ponityttö......................?....................23v............?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä

Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?

LOKAKUU

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

ponityttö Mä oon kans sen jälkeen kun vauvasta alettiin puhua ja jätin pillerit pois niin ihan rakastunut uudestaan tohon mieheen. Tekis mieli koko ajan olla ihan lässynlässyn. :)

Mutta jotenkin tän mun miehen kanssa on muutenkin niin erilaista. Ekaa kertaa mulla on suhteessa ollessa varma olo kaikesta. Toiseen voi luottaa mikä tekee paljon. Aiemmin luulin, että olen vainoharhainen ja mustasukkainen ihminen. Nyt olen tajunnut, että se mun mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus on johtunut vaan niistä ihmisistä joiden kanssa olen ollut. Ei niihin sitten ole lopulta voinutkaan yhteenkään luottaa. Nyt luottamus toimii täysin, ehkä senkin takia tää on niin erilaista. Enkä vaan vois kuvitella millaista elämä olis ilman tuota miestä. Aiemmissa suhteissa erot on olleet mulle oikein helppoja enkä oo koskaan ennen ajatellut kenenkään kohdalla et olisin sen kanssa elämäni loppuun. Ennenku nyt tuntuu siltä. :)

Hei vaan hei kaikki. Minäpä ilmottaudun tänne tuolta toukomuruista.. Eli minun pieni plussani on nyt mennyt kesken.. Olen täällä ja keskenmenoryhmässä, mutta tänne oli helppo tulla kun täällä olen aiemminkin ollut..

SISÄLTÖ ÄLLÖVAROITUS:
Tosiaan viikon alussa verinen vuoto, neuvolan huonolla uä laitteella ei sykettä enään masuasukilla, mutta ei voinut sanoa varmaksi, 9.10. ultra missä varmistus, mutta näillä kivuilla ja tavaralla mitä ulos tulee kivuliaasti, on vain IHME jos ei muka olisi kesken mennyt tämä.. Toki uskon ihmeisiin.
Olisin ollut tänään rv 7+2. Ensimäinen (Ja viimeinen!!!!) keskenmeno tämä minulle. Toivon että on ollut täysin sponttaani km ettei joudu kaavintoihin ym.

Paljon olen miettinyt että voisinko millään heti km:n jälkeen yrittää ennen ekoja menkkoja.. Varmistelen kyllä todella tätä vielä seuraavalla lääkärikäynnillä.. Kiitos paljon jos hyväksytte mut tähän ryhmään uudelleen.. <3

Viimeksi muokattu:
Tuuli, paljon haleja sinulle :hug: :heart:
Ehdottomasti olet tervetullut takaisin :)

Täällä piinaillaan vielä ensi viikko ja jännitetään. Erityistä raskausfiilistä ei kyllä ole. Olen niellyt jo tappioni, enkä ole jaksanut edes yrittämällä yrittää tai miettiä koko asiaa. Jos tärppää niin sitten tärppää, olen pettynyt nyt niin monta kertaa etten enää jaksa odottaa sitä positiivista tulosta. Olen täysin turtunut yrittämiseen.

• Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Voi tuuuli+ :hug:

Kp34 eikä menkkoja vieläkään. Sellaista tällä kertaa täältä. :) pikainen on päivitys, muttaku mies puolisko tarvittoo konetta, mut ei voi iha ohittaa tuuuli sinun asiaasi. Jaksuja teille! Plussa tuulia kaikille!

Tuuuli+:hug: :heart: tottakai olet tervetullut! :)
Täälläkin n. viikko ennen kun voi ruveta testaileen. Tänään ylösnoustessa ja vatsalihaksia jännitettäessä on tuntunut aika koviakin kipuja alavatsalla ja nivusissa, tämä on ihan uus juttu. Pikkaritkin märkänä kokoajan? Sori:D Ja väsymys on ihan järkyttävää.|O Nukahdin koulussakin tänään! En kyllä siltikään kovasti usko raskautumiseen, mutta eihän sitä koskaan tiedä.. :whistle:

Tuuuli+ piti vielä lisätä jos positiivisesti yrittää ajatella, kun eräs ystäväni sanoi että jos keskenmeno tulee niin lapsessa on todennäköisesti voinut olla jotain vikaa eikä se olisi ollut välttämättä terve, luonto hoitaa tollasia juttuja.. :)

Kiitos kannustuksesta ja tsempistä ihanaiset, tsemppiä teille myös, nyt plussaa pärähtämään tauluihin! :hug:

Yztlas, samaa ollaan mietitty, se pikkuinen ei kuulunut tänne julmaan maailmaan, saimme ainakin hänen pikku sykkeen nähdä kunnes se hiipui<3

• Tykkää
Reactions: Yztlas
Mä ihmettelin aamulla kun maha nippailuja ei enää ollut, mutta tänään alkoi illalla särkemään alaselkää kovasti ja nippailut jatkui kovempina. Molemmat rinnatkin on kipeet.. =) Jos ei johdu raskaudesta niin pakko minunkin on marssia lääkäriin, ei varmasti ole normaalia. peikkotytsy kannattaisi kuitenkin testata vielä ja jos ei näytä mitään eikä menkkoja kuulu niin sinuna kyllä menisin lääkäriin. :)

Tuuuli+ :hug:

peikkotytsy mulla kietopäivä nyt taitaa olla 44, että tollanen ylipitkä kierto taitaa täälläkin tulla...

Eilen oli taas ihan selviä menkkakipuja, mutta mitään vuotoa ei edelleenkään. Ajattelin, että tänään olisin taas testannu, mutta eipä sitten edes huvittanut... Luulin, että tää yrittäminen olis vähän jännempää, mut minkäs teet kun ei menkkoja kuulu.

• Tykkää
Reactions: Tuuuli+
En minä täältä osaakaan olla poissa :p

Edellisellä sivulla kysyttiin miehen suhtautumista. Jos minä juoksen ympäriinsä VAUVAVAUVAVAUVAVAUVAVAUVA niin mies on vähän sellainen hiljaisempi odottaja. Halu saada lapsi tuntuu olevan kuitenkin kummallakin yhtä suuri. Ehkä miehellä tällä hetkellä jopa vähän isompi :O

Tuuuli+ tsemppiä sinne! :hug:

• Tykkää
Reactions: Yztlas ja Tuuuli+
Fritang täällä sama, itte oon kun kunnon vauhko ja mies on rauhallinen, hyvin tasapainottaa ettei ala ajatukset liikaa keuliin. :D
Kyllä toi mies oli kanssa kovin surullinen KM:sta ja oli tukena kun vollotin millon surusta ja millon olin tuskissani pitkin vessan lattioita, voin kertoa, tuota kipua ei unohda... Varmasti synnytys on raastavempaa kivun kannalta, mutta siinä saa kunnon lääkepöllyt ja maailman ihanimman palkinnon syliinsä.. on se ihana että toi mies jaksaa aina olla tukena :kiss:

(Niin ja mä varmaan vaan palstailen täällä, etten pidä noita kiertopäiviä ym, ilmottelen aina jos on jotain uutta + oon puhelias, eehehe :popcorn: Koska kiertopäivistä ei oo edes hajua nyt, varmaan vuodan vielä muuuutaman päivän :x)

Oletteko te muuten uskaltaneet ostaa jotain vauvanvaatteita/tarvikkeita jo?

Minä hipelöin kirppareilla pikkuruisia vauvanvaatteita sydämenmuotoiset kyyneleet vierien, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa mitään. Mies viisaana sanoi, että yhden bodyn voin ostaa ennen raskautta, eipä sitten ole ihan hirveän suurta tavarakasaa jos sitä lasta ei ikinä kuulukaan. "Sitä oikeaa" ei vain ole vielä näkynyt ;)

Heh. Mulla on jo pari bodya kaapis (ostin joskus enon lapsille lahjaks, mut krhmm ne on jotenki mieluummi jääny tonne omaan kaappiin :whistle:), ja yks yli ihana pikkunen muumi huppari. Oli kirpparilla uutena myynnis vielä ennenkun vauvakuumettakaan on vielä ollu. Ja sit pikkuuset sukat ostinkesällä ku tää vauvakuumeilu alkas. :) sit yks mummu joskus kotihoidossa töissä ollessa oli kutonu pikkuisia vauvan villasukkia ja nekin odottaa tuola pikkuisia jalkoja... Hmmh joo on niitä siis hieman kertyny vaikka ees ei oo iha niin paha vauvakuume ollu. Ainaki oon iha voinu rauhallisin mieli. Nytkin odottaa et tuleeko plussa vai menkat. Ei ressiä. :)

Mä olin jo valmistautunu sisustamalla erilaiseksi kämppää ja ostanu tuleville isoäiskille yllärit ja myös tulevalle tädille, mutta no... Kyllä me ne vielä pääsen antamaan. Mun Km:sta ei siis tiedä kun toivottavasti joskus tuleva kummitäti ja kaveri jolla on vauva. Mieli olis tehnyt omalle äidille kertoa, mutta..

Tykkään kyllä hipelöidä kaupoissa vauvojen vaatteita, mutta olen päättänyt etten sorru ostamaan, kuin vasta sitten kun on aika :) Kappahlin newbie-mallisto on aivan ihanaa hypisteltävää! Olen aina silmät kiiluen katselemassa niitä :D

Tänään aamulla pyyhittäessä tuli hieman vaaleanpunaista... Toivon suuresti että olisi kiinnittymistä, sillä kaikki täsmäisi, mutta en uskalla toivoa liikoja vielä.....

Yhteistyössä