Kaksikymppiset toiveilijat 2013

KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 21.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Caro87.................kp58/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp57/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Sahrai...................kp48/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp47/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp43/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp43/33...............21v.........yk9.............1.lapsi
sinsa....................kp32/29-30............21v..........yk6............1.lapsi

Kp 21-30


Belll.....................kp26/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp26/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu......................kp25/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale.kp24/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
Fritang...................kp22/28.................20v..........yk2...........1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp22/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi

Kp 11->20


Kukki$....................kp15/32-37...........23v...........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp15/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi

Kp 1-10


Yztlas.....................kp9/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
sinsa16
20.10


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Tuuuli+, damys, ponityttö, Pimumami

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Nyu
Tänään on maanantai :D

Täällä jännitys tiivistyy! Jos menkat ei tässä ala niin aion huomenna testata :). Yleensä mulla kuitenkin kuukautiset antaa pari päivää ennen jotain merkkiä itsestään, mutta nyt ei ole ollenkaan kuukautisolo. Pitkästä aikaa olen taas toiveikas, voi olla että lääkärikäynti liittyy tähän. Jos sieltä sattuisi plussa pärähtämään, en ole ihan varma kerronko miehelle heti, koska se sattuu olemaan toisella paikkakunnalla töissä ja näemme seuraavan kerran vasta perjantaina.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Heipsss!
:) vapaapäivät on menny iha hujaukses. Kauhee ku on ollu paljo hommaa yhelle viikonlopulle.
Nyt aloin leipoa, ku ostin eile yleiskoneen. :) leivotteko usein? Mä kaipaisin ny jo jotai uutta reseptiä. Kaikkiin piirakoihi ja pulliin alkaa jo kyllästyä ku töis tekee niitä nii paljo. :) aattelin ny kokeilla tehä pullakransseja.
 
Mä leivon jonkun verran, vähän kausittain. Joskus on sellanen kausi, et tulee joka päivä leivottua jotain parikin viikkoa. Sit ei välttämättä taas pariin viikkoon mitään. :D Leivon siis aina kun tekee mieli eli vaihtelee aika paljon.. :) aika paljon tulee tehtyä erilaisia piirakoita. Juustokakut on myös hyviä ja niitäkin tulee syötyä ihan epäsäännöllisen säännöllisesti. ;)
 
Jooo jakakaapa bravuurireseptit tänne naiset hyvät! Haha! Ite tykkkään leipoa, mut hetkeen en taas oo, nyt on alotettu uusiksi. Sain ihanan reseptin suklaa-rusinakekseihin jotka on tosi nopsat tehdä! Nam. Ja tänään mies lupas koittaa tehä omena-kaurapaistoksen! :D Sitten sain vielä yhden ihanan näköisen suklaakakun ohjeen (tiikerikakun näköinen, kuivakakku(?)), jonka pitäs olla vähän terveellisempi vissiin, mutta ei oo kokeiltu viä! Oon vähän sellanen leipoja että tulee kauhia sotku kun jotain kokkaan.. Mies vaan pitää mua sulosena kun touhotan keittiössä.. :ashamed:
 
Itse olen mahdollisesti universumin kädettömin leipuri... Jossain keskustelupalstalla vannoivat, että mokkapalat on maailman yksinkertaisin leivos ja kukaan ei voi saada sitä epäonnistumaan. No minäpä olen saanut, kahdesti! Myös juustokakku, jonka tein miehelle nyt synttäreitä varten, oli aika... no... tuolla se on jääkaapissa yhä odottamassa roskikseen pääsyä, yli puolet jäljellä... En ymmärrä miten en vain osaa. Ruoanlaitosta tykkään kyllä, ollaan kasvissyöjiä miehen kanssa niin väkisinkin on joutunut tuohon taiteenlajiin perehtymään. Mutta leivonta aiheuttaa lähinnä itkupotkuraivokohtauksia. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Mäkin leivon usein ja kokeilen uusia ruokia. Just tein tommosen suolasen jauheliha piirakan ja eilen voisilmäpulleja. 8) Viikko sitten tein valkosuklaa kakun. peikkotytsy minäkin satuin ostamaan yleiskoneen eilen! ;D
 
Itellä on se että se alottaminen on vaikiaa ja mennä sen reseptin mukaan. Lukea sitä vähän väliä ja se sotku mikä siittä tulee, onneksi nykyään on astianpesukone!! :LOL: Oi määkin kattelin tänään ja toissa viikolla yleiskoneita, pitäsköhän! :kieh:
 
Nyu
Täälläkin innokas leipuri ilmottautuu :). Vielä pari vuotta sitten, kun en ollut vielä työelämässä ja oli aikaa, tein kaikki leivätkin itse.

Aamun testi näytti negatiivista, ei edes pienintäkään haamun esiastetta. Menkkoja odotellessa :/.
 
Joo niistä mokkapaloista. Miten ne voi olla yksinkertaiset? Mä saan kyl sen pohjan, mut se päällinen menee aina pilalle. Mä en käsitä miks?!
Katoin keskisellä yleiskoneita ja ne oli lähes kaikki yli 300€. Sain sit yhen tutun kautta kerran käytetyn halppiskoneen 85e:llä. :) säästöä se on pienikin säästö.
Nii j. Noi juustokakut on mun miehen bravuuri. Ny se ei oo tehny hetkeen, mut yhteen väliin se teki niitä jatkuvasi ja ihan päästänsä keksi niihi täytteisii jotai uutta. :)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on kitchen aidin classic yleiskone :) Sain sen äidiltä tuparilahjaks, kun muutin miehen luo :D
Vuokaleipiä tykkään itse tehdä ja onhan nauvon limpusta tullut jo bravuurini.
Mokkapaloista tuli mieleen, maku-lehden resepti on niissä ihan ykkönen! Ei tule kuivia mokkiksia niistä. Itse en kyllä edes pidä mokkapaloista, liian makeita :D

Olen päräyttänyt kaksi testiä tähän aamuun, pregcheckin ja apteqin. Apteqiin on ilmestynyt joku tummentuma, varmaankin viivan paikka ja pregcheckiin tuli kontrolliviiva ja sitten vain punaista jatkumoa, eli ei koskaan muodostunu toiseksi viivaksi :D En tiedä miksi jokainen pregcheckin testini on mennyt tuollaiseksi?
 
Toivepulla, ehkä testi oli saanut kylmää? Tuli vain ensinnä mieleen.

Minä näin niiiiin ihanaa unta... Tein siinä raskaustestin ja siihen tuli kaksi tummaa viivaa. Se tunne oli jotain sanoinkuvaamatonta... Onkohan se oikeassakin elämässä yhtä ihanaa? :D No, tietenkin piti sitten aamulla testata jos vaikka uni pitäisi paikkansa - joopa joo, negaahan sieltä tuli. On tässä vielä tosin kiertoa vielä jäljelläkin, toivoa ei ole vielä heitetty ;)
 
Leivontajuttuja lueskellessa aloin samalla selailla kinuskikissan blogia, oottelo lueskelleet? Siellä on ihania juttuja. Itse en ole mikään kovin hyvä leipuri, tykkään enemmänkin ruuanlaitosta. Leipomuksia kyllä syön enemmänkin kuin mielelläni ;)

Fritang, näin viime yönä samanlaista unta ja aamullakin oli vielä perhosia vatsassa, sitten tein testin ja tyhmä negahan sieltä tuli. On ollut kanssa kaikenmoisia oireita kuten tosi kova väsymys (yöunet hipoo yhtätoista tuntia), pientä etovaa oloa, Alavatsan vihlaisuja, mielialan heittelyjä yms... Miksei vaan voisi olla jo raskaana :heart:
Tulipa sitten soiteltua neuvolat läpi ja sain kuin sainkun ajan muutaman viikon päähän. Toivotaan että uusi kierto silti alkaisi jo ennen sitä neuvola aikaa.. Joululahjaksi viimeistään olisi ihanaa saada plussa testi =)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Mä sanoisin et mun bravuuri kaikissa kokkaushommissa on voileipäkakut! Ne on niin hyviä etten ikinä tahtois laittaa niitä tarjolle, ku tahtoisin syödä kaiken itte. :D

Ääh, kaikki tutut ja puolitutut on raskaana. Tänäänkin saatu tietää jo kolmen puolitutun raskauksista. Ihan epistä! Mulla on kyllä ihan hyvä kutina tästä kierrosta, on peittoakin heiluteltu tooodella ahkerasti. Kiertopäiviä ois nyt 20, enkä oo vielä edes harkinnut testin ostoa. Ihan oman mielenterveyden kannalta..
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 23.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Caro87.................kp60/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp59/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Sahrai...................kp50/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp49/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp45/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp45/33...............21v.........yk9.............1.lapsi

Kp 21-30


Belll.....................kp28/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp28/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu......................kp27/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale.kp26/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
Fritang...................kp24/28.................20v..........yk2...........1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp24/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi

Kp 11->20


Kukki$....................kp17/32-37...........23v...........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp17/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi
Yztlas.....................kp11/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Kp 1-10


sinsa......................kp4/29-30..............21v..........yk7............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Tuuuli+, damys, ponityttö, Pimumami

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Oireita tulee vaan kokoajan lisää... Nyt on alkanut mielialavaihtelut, suutun ihan mitättömistä asioista ja saatan jopa itkua tirauttaa... Kaikesta huolimatta täti on myöhässä 11 päivää ja testit ovat negatiivisia :) Eli todellakin alan kohta stressaamaan ja kuvittelemaan vaikka mitä sairauksia!
 
Heips mut voi laittaa tohon mukana menossa listalle

Ei näy eikä kuulu menkkoja ja kiertopäivä 60+... ti on gyneaika. Toivottavasti saisin jotain millä käynnisteltäs niitä.

Plussatuulia niille joilla on jännät ajat! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä