Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Tervetuloa Sahrai :)

Sen verran päivitystä, mitään uutta ei ole tapahtunut. Kp huitelee 38:ssa. Ei menkoista tietoakaan. Eilen illalla alkoi tissejä särkemään, mutta se oli aamuksi jo ohi. Mahassa on myös ihmeellistä vihlontaa välillä... Huimaustakin löytyy... Testit näyttää yhä negaa, tosin tänä aamuna taisin nähdä jonkun haamujen esiäidin, ehkä. Olen testannut vain onestepin testeillä ja tänään aion mennä ostamaan pregcheckin ja viim. aamulla sillä testata :) Minkä merkkisiä ovis- ja r-testejä te käytätte? :heart:
 
Tervetuloa sahrai!

Toivepulla eihän välttämättä kaikilla nouse HCG-arvot heti ku menkkoja ei näy. :) voihan se olla tulossa se plussa vielä. Sinuna tekisin vielä toisen merkkisen testin. Ite oon ostanu ihan vaan kaupasta rfsu:n tikkutestiä kun raskaustestiä oon tehny. :) plussatuulta!

Itelläpä ei oo päivittelemistä. :) ovista orottelen viikonlopulle. :) sopivasti vapaa viikonloppukin. ;)
 
toivepulla, mulla tosiaan olut kierrot 30- 37 ja tein nega testin kp 38 ja kp 40.. nyt kp 43, mitä mieltä ootte, vieläkö voi tulla plussa testi vai onko vaan pitkä kierto luvassa.. en oo uskaltanu tehä testiä vielä (taas)uudestaan ja oon aatellu että kyllä täti parin päivän sisäl
lä saapuu.. vatsakin juilinut jo viikon.. ja testeinä oon käyttäny one stepiä..
 
Viimeksi muokattu:
Nyu
Tervetuloa Sahrai :)!


Soitin pari viikkoa sitten neuvolaan aikomuksenani varata itselleni aika papa-kokeeseen ja olisin siellä sitten gyneltä kysellyt, että mikä mahtais mättää, kun en raskaudu. Ajanvarauksessa täti kyseli tiukkaan sävyyn milloin on viimeksi tehty papa-koe, olenko raskaana ja käytänkö hormonaalista ehkäisyä. Vastattuani 2 vuotta sitten, en ja en, täti kertoi, että papa pitäisi tehdä työterveyshuollon kautta ja jos ei sieltä onnistu, niin sitte varata aikaa terveyskeskuksen puolelle.

Arasti sitten kysäisin, kenen kanssa saisin keskustella, kun suunnilleen vuosi ollaan yritetty saada lasta, mutta ei ole onnistunut. Linjoille tuli hiljaista ja täti totesi, että mulle tuli varmaan paha mieli, kun kyseli ehkäisyasioista, kun tilanne on ihan päinvastainen. No minähän tirskahdin siinä sitten itkemään ja neuvolan täti toivotti tervetulleeksi asiakkaaksi kun kerran yritän lisääntyä.

Parin tunnin päästä terveydenhoitaja soitti ja antoi mulle ajan erikoislääkärille, jonka pitäisi sitten ultrata "todella tarkasti", mitä se ikinä sitten tarkoittaakaan, ja ottaa myös sen papan. Aika on huomenna iltapäivällä ja mun pitää sieltä suoraan porhaltaa sitten töihin. Eipä ole pitkään aikaan jännittäny ja ahdistanu näin paljoa. Mieskin on toisella paikkakunnalla töissä, niin ei pääse pitämään kädestä kiinni. Ystävä tarjoutu tulemaan mukaan, mutta luulen, että saan pidettyä paketin paremmin kasassa, jos olen itsekseni.

Saa pitää peukkuja, vaikka melkein jo toivon, että sieltä löytyisi piikkilanka-aitaa kohdun seinämiltä ja kerrottaisiin, että turha odotella mitään lasta saapuvaksi. Sitten ei ainakaan tarvitsisi enää pettyä joka kuukausi ja pääsisi elämässä eteenpäin. Varsinkin kun tuo mieheni on kovin haluton menemään itse mihinkään tutkimuksiin, toistelee vain, että lapsi tulee jos niin on tarkoitettu yms. Jospa saisin sen vielä ylipuhuttua, kun itselläni ei ainakaan ole hinkua lähteä mihinkään rankkoihin hoitoihin, vaan tällä hetkellä lähinnä haluan tietoa siitä, kannattaako sitä enää yrittääkään.
 
sahrai: Kannattaa varmaan testata vielä uudelleen, onhan niitä myöhäisiäkin plussia tullut :)

Nyu: Peukutuksia tutkimuksiin :) Sehän ei vielä sitä sano, että varmasti olisi jotain vikana vaikka vuosi mennytkin. Ja vaikka jotain löytyisikin niin aina se ei ole sitä pahinta mahdollista vaan jotain missä pystytään avustamaan, että se lapsi lopulta tulisikin :) ymmärrän kyllä, että ahdistaa. Itseäkin mietityttää, kun kuun loppuun olen itselleni gyne ajan yksityiselle varannut. Menkat tosiaan eivät ole tulleet pillereiden lopettamisen jälkeen, jossain +50 kiertopäivillä huidellaan ja vaikka ei olekkaan niin pitkä aika vielä niin haluan käydä tarkistuttamassa onko kaikki ok. Ja jos vaikka sais jotain millä sais nää menkat käynnistettyä.. Miehillä tuntuu monesti tuo lääkäriin meneminen olevan vaikeaa, tosiaan kun mieskin pitäisi tarkistuttaa jos raskautta ei kuulu.
 
Nyu
Lääkärissä ei selvinnyt mitään erikoista. Keltarauhanen löytyi oikealta puolelta ja muutenkin kuulemma kuvat näytti hyvältä. Sain lähetteen labraan ja siellä tutkitaan ns. kuppa ja kuus muuta. Loppuun lääkäri kehotti odottelemaan vielä helmikuulle ja jos ei silloin ole vielä tärpännyt, niin on aihetta hakeutua hoitohin ja lisätutkimuksiin.
 
Heips!

Olen ollut vähän hissukseen. Toivon, et tärppää paremmin kun ei ajattele ja jauha koko ajan asiasta. :D Katsotaan kauan tää mun päätös olla matalalla profiililla pitää..

Kiertopäiviä ois nyt vissiin kasassa 15, ihmenippailuja tuntunut mut en oo jaksanut niistä kummemmin välittää. Jotain turhaa kuiteskin. :D Päivittelen sitten kuulumisia jos on jotain päiviteltävää!

Lueskelin tossa kumminkin teidän juttuja. Fritang oli miettinyt onko oikein tehdä lapsi kun on masennusta ja muuta. Mä itse aloin odottaa esikoista kun olin masentunut, oli sosiaalisten tilanteiden pelkoa, paniikkikohtauksia jne. Mutta raskauden myötä kaikki vähitellen helpottui ja vauvan synnyttyä voin jo todella hyvin ja pärjäsin jopa yksin! Aiemmin ahdisti mennä edes kauppaan yksin - ja välillä vaikka oli joku mukanakin. Lapset on mulla auttaneet sosiaalisten tilanteiden pelkoon todella paljon, mutta lähinnä silloin kun ne on itse mukana. Ilman lapsia olen taas epävarma - eli kauppaankin menen mieluiten lasten kanssa enkä ilman niitä. :D Masennus on tässä myöhemmin uusiutunut, kun paljon ikävää on tapahtunut - lääkitys mulla on nytkin koko ajan. Mutta mikäli sikäli raskaudun niin se jätetään kyllä taas pois. Eli minusta ei ole itsekästä tehdä lasta vaikka olisi itse masentunut tms, lapsi auttaa moniin vaivoihin monella tavalla! Jos mä en olis noita poikia saanut niin en ihan rehellisesti tiedä missä jamassa mä olisin. Olin ihan ilman suuntaa koko elämän kanssa, mut lapset on antaneet syyn ja suunnan. :)
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 17.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Pimumami............kp67/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp54/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp53/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Sahrai...................kp44/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp43/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp39/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp39/33...............21v.........yk9.............1.lapsi


Kp 21-30


sinsa....................kp28/29-30............21v..........yk6............1.lapsi
Belll.....................kp22/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp22/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu......................kp21/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
Kp 11->20


harjoituskappale...kp20/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp18/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi
Kukki$....................kp11/32-3..............23v..........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp11/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi

Kp 1-10


Yztlas.....................kp5/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
sinsa1220.10


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang, Tuuuli+, damys, ponityttö

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´
Tuuuli+
lahopää
OneMore?
Minnah88

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
R-testeihin olen saanut eilisillasta lähtien POIKKIVIIVAN?! ja onhan siellä yksi haamusen haamukin näkynyt :) Testien herkkyys ollut siis 25. Aamulla taas testaan. Testasin myös huvikseni ovistestin ja se oli positiivinen. Merkitseeköhän se mitään?
Mahaa vihloo paljon ja pissahätä on useasti päivässä. Tisseissä ei näy eikä tunnu mtn, mutta eilen illalla ainakin liivit alkoivat ahdistamaan :D
 
Ovistestit reagoivat myös hCG-hormoniin eli raskaus pitäisi myös niillä näkyä. Voi siis hyvinkin merkitä jotain! :)

Poikkiviiva voi olla vähän hankalampi tulkittava ;D

Huomenna juhlitaan miehen synttäreitä, herra täyttää 27 vuotta. Vajaan parin kuukauden päästä olisi minun vuoroni ikääntyä... Olisipa kiva tulla raskaaksi ennen sitä :heart:

Edit // päivitin listaa sen verran, että lisäsin itseni sinne, korjasin yhden keskenjääneen numeron ja laitoin syyskuun plussanneet samalla tavalla kuin muidenkin kuiden, toivottavasti ei haittaa :p
 
Viimeksi muokattu:
Nyu. Toi sun puhelu neuvolaan kuullostaa niiiin tutulta. Pitäis kans käydä papa kokees, mt sillo ku jätin pillerit ja soitin neuvolaan ilmoitettiin, ettei sun asiat kuulu meille. Kun en oo raskaana enkä käytä ehkäisyä niin ei oo asiaa perheneuvolaan. Tai sen käsityksen siitä sai.
Yksityiselle pitäis päästä, mut mut...
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 17.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Pimumami............kp67/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp54/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp53/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Sahrai...................kp44/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp43/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp39/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp39/33...............21v.........yk9.............1.lapsi


Kp 21-30


sinsa....................kp28/29-30............21v..........yk6............1.lapsi
Belll.....................kp22/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp22/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu......................kp21/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
Kp 11->20


harjoituskappale...kp20/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
Fritang..................kp18/28.................20v..........yk2...........1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp18/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi
Kukki$....................kp11/32-37...........23v..........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp11/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi

Kp 1-10


Yztlas.....................kp5/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
sinsa1220.10


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang, Tuuuli+, damys, ponityttö

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Itse olen käyttänyt noita pregcheck r-testi liuskoja.. Antaa mielestäni vääriä haamuja. RFSU liuskoja olen käyttänyt myös enkä mielestäni ole niissä nähnyt edes haamua. Pakko kyllä sanoa että huonoja testejä ovat kaikki kun ei sitä positiivista vastausta niihin ilmesty! :mad: :D Ovulaatio testeinä myös noita RFSU liuskatestejä. :) Mäkin oon nyt ainaki tän kierron hissukseen. Käyn varmaan lukemassa kuitenkin =) Joku jollain palstalla sanoi joskus (vai oliko täällä?) että tää palstailu on varmaan paras ehkäisykeino, tai siltä ainakin tuntuu.. :D ..Tiedä sitten :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ole tätiä vieläkään näkynyt. Yllättävä näläntunne kokoajan päällä. Juuri tehty pregcheckin negatesti, ovistesti vieläkin positiivista. Tiedä sitten... Laskeskelin tuon hcg eritystaulukon mukaan, että viimeistään nyt viikonloppuna pitäisi plussa pärähtää erityisen herkkään testiin, joten pitää pohtia kävisikö sellaisen jostain hankkimasta vai luottaisiko vielä tuohon pregcheckiin :D
 
peikkotytsy: Saman vastauksen sain itekkin neuvolasta. Että jos tulee tarvetta käydä niin pitää omalääkärille soittaa, neuvolaan ei tosiaan asiaa kun ei ole raskaana tai käytä ehkäisyä..

Toivepulla:
Oi kuulostaa aika jännittävältä sun tilanne :) Kumma jos ovistesti näyttää plussaa ja et oliskaan raskaana!
 
Huh! Mies lähti tänään aamulla aikaisin bussilla äitinsä luokse. Tulee sunnuntaina kyllä jo hyvissä ajoin, että ei tässä mitään hätää. Mut voi luoja kun mua märisyttää! Märisytti jo pari päivää ennen lähtöä ja nyt kun se tänään oikeasti lähti - niin mä oon vaan möllöttänyt ja märissyt. Mies varmaan ihan kiusallaan vielä laittelee koko ajan viestejä, oikein lässynlässyn-viestejä ja sit taas vollotan täällä et miks mun ihana on siellä kaukana!! :D Ois niin kiva päästä koko poppoolla sinne sen äiteenkin luokse kylästelemään, mutta taitaa jäädä haaveeks. Omaa autoa ei ole. Julkisilla pitäs kulkea, siinä jo omat haasteensa. Sit siihen lisätään kolme koiraa, joille ei saa hoitajaa vaan ne pitäs kuskata mukana. Haha! Ja voin kuvitella noi meidän koirat siellä sen äidin asunnossa, eihän ne osais käyttäytyä edes..

Ja tosiaan ne miehen lässylässy viestit. Äskenkin laitto viestin kuinka me rakennetaan yhdessä kiva tulevaisuus ja ihana perhe. Ja arvatkaa märisenkö...
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Olen kanssa tässä pohtinut että minne sitä kuuluu oikein soittaa ja pyytää apua kun ei koita menkkoja nyt vaan näy eikä kuulu.
Toivepulla, täällä on peukut pystyssä testin vahvistumiseksi!
Fritang, toivotaan sullekin plussatestiä synttärilahjaksi :) Ja Sinsalle onnea jännäpäivään!
Tänään kävin ostamassa greippimehua ja ajattelin alkaa greippimehuholistiksi jos vaikk olisikin jotain hyötyä :p
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 19.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Pimumami............kp69/28-32.........23v...........yk1............1.lapsi
Caro87.................kp56/?.................?.............yk1.............1.lapsi
maijac..................kp55/31-38.........23v..........yk16...........1.lapsi
Sahrai...................kp46/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp45/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp41/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp41/33...............21v.........yk9.............1.lapsi


Kp 21-30


sinsa....................kp30/29-30............21v..........yk6............1.lapsi
Belll.....................kp24/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp24/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu......................kp23/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale.kp22/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
Kp 11->20


Fritang...................kp20/28.................20v..........yk2...........1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp20/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi
Kukki$....................kp13/32-37...........23v...........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp13/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi

Kp 1-10


Yztlas.....................kp7/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
sinsa14
20.10


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Fritang, Tuuuli+, damys, ponityttö

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa

HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala

MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka

HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro

TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93

KESÄKUU
Elsa90, jenniii90

HEINÄKUU
Lauramom

ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi

SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88

LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Heipsis kaikki, täällä oltiin appiukkolassa kylässä 3 yötä, niin ei oo tullu kirjoteltua. Itellä yritys päällä miehen kanssa ja näyttää siltä että ovislimaa on/olis tulossa!! Huu, jännää! Ollaan kyllä pupuiltu, on se vaan sukulaisilla melkosen jännää hommaa jos sielä tarttee pupuilla, tuntuu että talo raikaa vaikka oikeesti ei kuulu mitään.. Apuva :LOL:
 
Miehen piti tulla vasta tänään kotiin, mutta tulikin jo eilen. Ei jaksanut olla äitillään, halus vaan takas kotio. Nyt on puhunut vauva-asiasta tositosi paljon! Kun kyselin tänään aamulla, että onko miettinyt mimmosta elämä sitten ois niin sille iski oikeasti hätä, et oonko MINÄ muuttanut mieltäni! :D Ihan hassu se on, nyt suunnittelee yhtäkkiä kamalasti tulevaisuutta ja puhuu vauvasta, aiemmin jotenkin ei ole osannut aiheesta puhua vaikka ehkäisy jätettiin pois jo elokuussa. Mutta nyt ei sitten enää muusta puhukaan! Ei tietty haittaa yhtään, kivahan se on että toistakin kuumeiluttaa noin kovin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Meillä mies on myös kova kuumeilemaan :) Häntä vaan harmittaa suuresti että siskonsa on taas raskaana eikä anna välillä meidän olla! :D

Menkkoja ei näy eikä kuulu. Apteekin omassa testissä yöllä oli hyvinhyvin hailakka viiva, eipä paljoa edes punertanut. Joka ilta on ihan hirveät mahanpolttelut sängyssä ja säryt, en voi nukkua edes mahallani enää :/ Päiväkipuilut ovat pienentyneet, ei särje niin usein. Tisseissä on kyllä silloin tällöin pistellyt ja iltaisin on myös todella etova olo, eilenkin oli pakko ottaa sängyn viereen ämpäri kun tuntui että oksettaa! Harmillista tässä on se, että puuhailu sattuu ihan julmetusti, joten nyt ollaan sitten hetki puuhailematta että oloni paranee :)

Tiistaina aion tehdä seuraavan apteekin oman testin, toivottavasti näkyisi jo totuus. Olen nimittäin manaillut jo vaikka mitä kauhukuvia kilpirauhasoireista aina syöpäkasvaimiin.......... Joo, tämä olotila stressaa kun ei ole tietoa vaikka tunne raskautumisesta on kokoajan ollut vahva! Voisikohan jo ensiviikolla mennä verikokeisiin? Maksaakohan se jotain?
 
sinsa joko olet testannut? Jännään puolestasi :D

Täällä on taas kasa oireita jotka voivat olla jotain tai sitten olla olematta. Väsymys on ainakin melko massiivinen, heräsin aamulla yhdeksältä (yöllä nukuin 8-9 tuntia), jonka jälkeen jaksoin lukea sohvalla kolmisen tuntia kunnes menin kahdeltatoista taas nukkumaan. Heräsin puoli kolme. Voi kyllä hyvin olla stressiäkin...

Toinen omituinen oire on nenäverenvuodot... Omituinen siksi, etten niitä normaalisti kyllä kauhean usein saa, ehkä pari kertaa vuodessa. Nyt olen saanut jo kaksi - toiseen heräsin (namnam) pari päivää sitten ja toinen tuli tänään aamulla kun luin. Voi tietty johtua huoneilman kuivuudesta näin pakkasten alun myötä tai jotain.

Voisipa saada jonkinlaisen takuun siitä että on terve ja kykenee raskautumaan. Mielessä on viime aikoina pyörinyt vähän turhankin usein pelko lapsettomuudesta, viime yönä näin jopa unta että olin aukiolotutkimuksessa :D No kai se liittyy yleisesti stressiin että kaikki huolestuttaa vaikka ei olisikaan mitään kovin järkevää syytä, en tiedä.
 

Yhteistyössä