Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Mulla on jännäpäivät vissiin nyt! (Paha sanoo kierrostaan mitään viä kun ei oo tullu menkkoja km jälkeen (älkää tulkooooo)) Kun olin tuntevani oviksen, joka oli melko pitkä tai tuntui kahdelta ovikselta

Eilisen ollut sellasessa maalihuuruissa yhellä tilalla, että voi törkeys! Ja ressasin että jos on tärpännyt että mitä jos jotain sattuu, mutta eihän tässä ole vielä ees veriyhteyttä ym JOS on tärpännyt, toiveet on korkialla! :rolleyes:

Toivepulla ei sulla mitää sairautta oooo, ei saa olla!
 
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

LAUANTAI 26.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Sahrai...................kp53/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp52/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp48/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp48/33...............21v.........yk9.............1.lapsi
Belll.....................kp31/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp31/27-28............28v..........yk6............4.lapsi

Kp 21-30


Nyu......................kp30/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale.kp29/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
Fritang...................kp27/28.................20v..........yk2...........1.lapsi
ikuinenkuumeilija..kp27/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi

Kp 11->20


Kukki$....................kp20/32-37...........23v...........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp20/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi
Yztlas.....................kp14/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Kp 1-10


sinsa......................kp7/29-30..............21v..........yk7............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
MaailmaOnMeidän, ~Pähkinä, memsie, pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Tuuuli+, damys, ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Jaahas, tänään kp1 yk3. Vuoto alkoi juuri sinä päivänä kuin oletinkin jeejee.

Sortuminen epätieteellisyyksiin on nyt myös sitten virallisesti tapahtunut. Puhun tietenkin greippimehusta. Valion greippi & verigreippi, käyttämäni shampookin maistuu oletettavasti paremmalta. Nam nam. Suosittelen ei kellekään.

Tänään on muuten lauantai, ei keskiviikko ;)
 
Tänne ei taaskaan mitään uutta. Mulla mielialat vaihtelee ja joka päivä pitää syystä tai toisesta itkeä. Käyn miehen hermoille varmasti aivan kamalan paljon. Mies on alkanut pohtia tätä koko yrittämistä jotenkin todella paljon, mua pelottaa et se ois jopa alkanut epäröimään. Mutta kuvittelen varmaan, mieli muutenkin myllertää ihan miten sattuu..

Menkkoja odottelen alkaviksi ensi viikolla, torstaina niitten pitäs muistaakseni alkaa. Saas nähdä. Toisaalta mulla ei ole mitään erityisiä tuntemuksia, mut toisaalta mulla on myös ihan toiveikas olo..? On vaan alkanut stressata tää meidän asunto. Asutaan siis rivitalokolmiossa nyt, menettelee kahdella aikuisella ja kahdella lapsella. Mutta toinen makuuhuone on NIIN PIENI, että jos kolmas tulee niin ei tähän voida kyllä jäädä.. ja onhan noita elukoitakin sen verran, että tila loppuu kyllä nyt jo oikeastaan kesken. Omakotitaloa ollaan etitty vuokralle jo pidemmän tovin, mutta tuloksetta. :( Kaikki on aina jossain ihan liian kaukana tai ihan liian kalliita. Jos sijainti ja hinta sopivat niin sitten yleensä on joku muu mutka matkassa. Taloon ei tuu juoksevaa vettä tai sinne ei saa ottaa lemmikkieläimiä.. tai aina jotain. Turhauttaa!
 
Tänne ei mitään uutta... Ärtyisyyttä ja runsasta valkkaria on alkanut esiintymään... Täti ei kuulu. R-testit negaa. Pitäisiköhän ensi viikolla olla jo yhteydessä terveyskeskukseen? Menkat ovat nimittäin nyt myöhässä tasan 2 viikkoa.
 
Täällä ei niin minkään näkösiä tuntemuksia, veikkaampa että 07.11. kp1. Saa nähdä. Edes tissit eivät ole vielä kipeytyneet, jännä koska sitähän mä aina aikaisemmin olen valitellut oviksen jälkeen.. Noh, jokatapauksessa mä ainakin oon lopettanu yrittämisen kokonaan, tulee jos tulee ja sillon kun tulee. En jaksa enää vouhottaa. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 28.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Sahrai...................kp55/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp54/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp50/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp50/33...............21v.........yk9.............1.lapsi
Belll.....................kp33/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp33/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
Nyu......................kp32/27.................24v.........yk13...........1.lapsi
harjoituskappale.kp31/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi

Kp 21-30


ikuinenkuumeilija..kp29/30-36............24v..........yk2...........5.lapsi
Kukki$....................kp22/32-37...........23v...........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp22/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi

Kp 11->20


Yztlas.....................kp16/26-27............20v..........yk3............1.lapsi

Kp 1-10


sinsa......................kp9/29-30..............21v..........yk7............1.lapsi
Fritang..................kp3/28...................20v..........yk3............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Tuuuli+, damys, ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Ny on siirrytty viheltäjien puolelle. :whistle:... Ovis oli ja meni ja yritettiin se hyödyntääkin. ;) en toki miehelle puhunu siitä mitää jottei rupia hermoilemaan. Se kun toivoo että se tulee kun tulee ilman sen kummempia ajoittamisia. Nojoo...
Nyt aamulla oli nännit kipiät. Jännäillään siis vielä jonkin aikaa. :)
 
Apuva. Tein noin tunti sitten apteekin oman raskaustestin. En jäänyt odottamaan tulosta, sillä piti kokata ja vasta nyt muistin katsoa testiin (testi ei siis ole ihan kokonaan kuivunut vielä) ja siinä näkyy haamu! Tosin en uskalla vielä iloita/kertoa miehelle, koska en katsonut testiä testiaikana :/ Ja tuo haamu ei ole kunnon haamu vaan aika haalea, kuitenkin silmillä erotettavissa. Ehkä huomenna aamulla voisi kokeilla uusiksi ja vahtia testiä? :D
 
Mulla ei mukamas mitään tuntemuksia ollut. Eikä ole oikein vieläkään. Mutta tossa ruokaa tehdessä iski yhtäkkä sellanen outo fiilis, et oisko se tärpännyt?! Unohdin sit koko asian jo, mut äsken kun makoilin sängyllä niin se tunne tuli yhtäkkiä takas. Lisäks tajusin ku aloin miettiä et ravasin varmaan viime yönäkin sata kertaa vessassa.. mut eipä vielä innostuta. Katsotaan katsotaan, loppuviikosta testiä jos ei tätiä näy..
 
Mulla jostain syystä ovis olikin vasta eilen? :eek: Yritettiin hyödyntää ja saa nähdä kuin kävi. En tiedä kuinka varmaa tärppi voisi olla kun menkkoihin on vaan se 10pvä.. Sopii toivoa :) Ja toivepulla plussatuulia sinne nyt kovasti! :flower:
 
Toivepulla: hirveesti plussatuulia sinne!!


Kävin tänään siellä gynellä ja hyvä, että kävin.

Kohtu ok, limakoalvo ohut, ei ole menkkoja siis alkamassa. Molemmat munasarjat monirakkulaiset, ei johto follikkeleita. Estrogeenia ei ilmeisesti ole mulla elimistössä tarpeeksi. Voipi myös olla, että keho on vielä lepotilassa pillereiden jälkeen. Perjantaina käyn vielä verikokeissa, otetaan kilpirauhasarvot, hemoglopiini, ja testataan keliakia, kun en yrityksistä huolimatta saa painoa lisää. Sanoi, että olisi hyvä muutama kilo saada lisää minkä olen tiennytkin, mutta kun ei tartu..

Sain 3kk kuurin divinaa jolla toivottavasti saadaan omaa hormonitoimintaa sysättyä käyntiin. Sitten 3kk tauko ja jos ei mitään kuulu niin soittelen sinne ja katostaan josko otetaan avuksi clomifenit. Ihan hyvä mieli oli reissusta vaikka nyt rahaa menee (kivaa näin opiskelija budjetilla) ja pco löyty. Jotenkin osasin aavistella, että jotain on. Onneksi sattu tosi ihana gyne!
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Jänniä nippailuja tuntuu keskellä vatsaa ja munasarjojen kohdalla. Myös vasen nivunen ja häpykumpu (tuleepa ällöjä sanoja tänään) puutuivat!? :O Ovislima loppui heti oviksen jälkeen toissapäivänä ja eilen tuli vain sameaa mömmöä (hyi v.... :D), mutta nyt tänään huomasin vessassa käydessäni että vuoto on muuttumassa taas ovulaatiolimaa muistuttavaksi..? Tuuuli+ sulla tälläsiä? Entä muut raskaana olleet? oiskohan,oiskohan... :rolleyes:
 
Yztlas joo voi kuule mulla kyllä vv oli runsasta kun oli raskautunut, gynen sanoin, aivan normaalia! :) Mullaki on nyt tunne että oli jo kolmas ovis. HMM saa nähä :D 30.10.-9.11. pitäs oletetusti menkat alkaa niin ois kk km-vuodosta, voi älkää alkako, antakaa mun olla raskaana :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

TORSTAI 31.10.

Nimimerkki.........kp.................ikä.........yk(ya).................toiveissa

Kp 31 ->


Sahrai...................kp58/30-43.........25v..........yk5.............1.lapsi
Nenni88................kp57/27..............25v..........yk3.............2.lapsi
Toivepulla............kp53/34-35.........20v..........yk6.............1.lapsi
jen"......................kp53/33...............21v.........yk9.............1.lapsi
Belll.....................kp36/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85...............kp36/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
harjoituskappale.kp34/30-37............21v..........yk2...........2.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp32/30-36..........24v..........yk2...........5.lapsi

Kp 21-30


Kukki$....................kp25/32-37...........23v...........yk2...........3.lapsi
peikkotytsy............kp25/36-37............21v..........yk4...........1.lapsi

Kp 11->20


Yztlas.....................kp19/26-27............20v..........yk3............1.lapsi
Kuukiuru.................kp15/30-34............24v..........yk1............1. lapsi
sinsa......................kp12/29-30............21v..........yk7............1.lapsi

Kp 1-10


Nyu........................kp8/27...................24v..........yk14..........1.lapsi
Fritang..................kp6/28...................20v..........yk3............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä


Mukana menossa
pantera, Naspu, Anlii, Copulative, Pixy, haaveilija93, Heranen, Leva, Tuuuli+, damys, ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Odotusblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Yritysblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Moi! Täällä ilmoittautuu yksi kuumeilija. Olen 24-vuotias opiskelijatyttönen ja mies on saman ikäinen, opiskelija vielä hänkin. Ollaan neljättä vuotta naimisissa.

Yritys on nyt virallisesti alkanut! :) Tätä hetkeä olen odottanut noin vuoden jatkuvasti kuumeillen. On ollut aika rankkaakin, mutta olen odottanut miestä, että hänkin olisi valmis. Teidän ketjua olen lukenut vuoden ajan ja päättänyt, että kun yritys on alkanut niin liityn tänne, jos vain huolitte. :)

Eli tiedot Kuukiuru, kp 15/30-34, 24 v, YK 1 ja 1. lapsonen

Pillerit lopetin jo helmikuussa, jonka jälkeen kierto on ollut suhteellisen säännöllinen.

Niin ja tosiaan minulla on blogi, joka on kertonut vauvakuumeesta ja siitä ajasta, jolloin ei vielä yritetä. Mutta nyt se on virallisesti yritysblogi. :) Teillä on noita blogeja tuossa muutama, niin jos listan päivittäjä jaksaa lisätä myös minun blogini siihen niin olisin hyvin iloinen. Se löytyy täältä come to mama
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Tervetuloa kuukiuru! :)

Oi Caro87, mua alkoi jännittää ku itellä kanssa menkat jo reilusti myöhässä. Tähän kiertoon ois muahtunut jo kaks kiertoa normaalisti. Mulla gyneaika vasta ensiviikolla ja siihen asti täytyy vielä stressata. Jännittää ihan pirusti että minkä tuomion se antaa!

Toivepullalle mitä parhaimpia plussatuulia! Kuulostaa niin jännältä! :)

Ja Damys, toivotaan että sun tuntemukset pitää paikkansa.
 
Tervetuloa kuukiuru! Luenkin jo blogiasi :D

Tänne ei mitään ihmeellistä. Kuukautiset loppui tänään, kyllä niitä taas saikin kestää. Särkylääkkeitäkin tuli syötyä kolme ensimmäistä päivää, nice. Alan kaivata pillereitä. Tai ainakin lyhyempiä vuotoja.

Hitto kun tuli taistelua miehen kanssa aika ikävästi taas. Sitä rassaa masennukseni ja pahasti. Ei se varmaan kivalta näytäkään, mutta olisi mukavaa silti saada tukea eikä haukkuja. Huomenna saan kai lähetteen sinne sairaalaan. Ehkä se sitten tästä taas.
 

Yhteistyössä