Kaksikymppiset toiveilijat 2013

Kauheeta turvotusta ollu ny mahas ainaki kolme päivää. Pahentunu vaa kauheeks murinaks. Eikä oo kyllä nälkä-murinaa. Iha kummaa masu. :/ ens viikolla pitäis menkkojen alkaa jos alkaa. (Toivottavasti ei ala!) jotenki ois halunnu tehä jo testin ny viikonloppuna ku on tuo isänpäiväki, mut eipä se testi mitään näyttäis vielä kuitenkaan.
Yhen kaverin kans täs keskustelin, et ku ihmiset kyselee kuulumisia, eikä meille enää ikinä kuulu mitään kummempaa. Kaikki muuten menee nii hyvi, mut sit kuitenki toi vauva asia pyörii pääs eikä siitäkää voi kelle tahansa puhua.
Noh onneks saatii muuta ajattelemista. Nimittäin meillä aloitetaan vihdoin ja viimein pesuhuoneremontti. :) enpä oo ku puoli vuotta orottanu.
 
Mua alkoi ihan kamalasti jännittää se huominen testin tekeminen. En haluis tehä ollenkaan! Jos se onkin nega, mä kun olen jo vähän alkanut uskoa plussaan.. Ääh! Kp 36/28 ja mitään oireita menkkojen tulemisesta ei kyllä ole edelleenkään. Mulla usein kipuilee kuitenkin maha jo viikon verran ennen menkkoja..
 
Damys, mä aattelin joskus noin, mut sit aattelin, että jos se nega on tullakseen, niin se tulee.. No sit mä tein testin ja sain sen haamulaisen, joka ei kyllä pysyny matkalla mukana, mutta kerettiin syke nähdä, paljon muistoja.. :) Joten testaa ihmeessä! Jännään täällä sun lisäks! Yztlas, voihan se olla että ei vaan näy vielä.. E tiä.. :)

Täällä omaa napaa, alkaa olla menkat lopuillaan, jee =)
 
Oi pääsispä itekki jännäilemään :)

Eilen tuli postissa verikokeen tulokset, kaikki normaalit, ei kilpirauhasen vajaatoimintaa tai keliakiaa. Kiva ettei sentään niissä mitään löytynyt. Nyt vaan yritän lihotella itteeni ja katsellaan josko vuodot rupeis noilla lääkkeillä tulemaan. Ja eihän sitä tiedä jos vaikka tärppi käviskin niiden aikana :) ihan positiiviset fiilikset tällä hetkellä vaikka välillä on ollut hetkiä, että tuntuu ettei vauvaa meille tule, kun ei päästä edes kunnolla yrittämään.
 
Tuuuli+ no toivotaan! :D Aika negatiivisella mielellä kuitenkin olen. Pohdin tässä vaan että vaikuttaako tuo myöhäinen ovis menkkojen alkamiseen? Eli myöhästyttääkö se niitä? Näin olen ymmärtänyt ja lukenut. Mutta mistä sitten johtuu että puhutaan paljon myös siitä, kuinka ovulaatio on tullut myöhään ja menkat kuitenkin alkavat ajallaan, luteaalivaihe on jäänyt niin lyhyeksi että raskautuminen on mahdotonta. Kumminkas tämä asia nyt sitten on? :O
 
Yztlas sanoppa muuta, miettiny samaa, kun raskauduin niin oli kp23-25/29-30 ollu ovis ja gyne sen varmisti ultralla.. Mutta mulla on tosiaan kai että vähän myöhään ovuloin, mutta ainakin voin tulla raskaaksi, kun noin raskauduin, kai se voi olla vaan vaikeempaa.. who knows, ite oon ainakin jo ihan ulalla.. prrrkele.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

LAUANTAI 9.11.

Nimimerkki..............kp.......................ikä...........yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Toivepulla............kp62/34-35............20v..........yk6.............1.lapsi
Belll......................kp45/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85................kp45/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp41/30-36...........24v..........yk2............5.lapsi
Kukki$...................kp34/32-37...........23v..........yk2............3.lapsi
peikkotytsy...........kp34/36-37...........21v..........yk4............1.lapsi

Kp 21-30


Yztlas..................kp29/26-27............20v..........yk3............1.lapsi
Kuukiuru.............kp24/30-34............24v..........yk1............1.lapsi
sinsa...................kp21/29-30............21v..........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


Nyu......................kp17/27................24v..........yk14...........1.lapsi
Fritang.................kp15/27................20v..........yk3.............1.lapsi

Kp 1-10


Pauliinali...............kp6/30.................25v..........yk2.............2.lapsi
Tuuuli+.................kp6/35...................?.............yk?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Kuukiurudpo719.11
sinsadpo420.11
Fritangdpo322.11


Mukana menossa
Anlii, haaveilija93, Heranen, Leva, damys, ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Sahrai, Nenni88

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU
jen"
MARRASKUU
harjoituskappale

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Yritysblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tämän aamunen testi taas NEGA. Nyt siis DPO12. Eilen illalla repi ihan kunnolla alavatsaa, ja -selkää mutta menkkoja ei vaan näy. Jos kierto pitenee, niin luulisi ettei ole mitään "vale menkkakipuja" ? Vai onko? :O Tietääkö kukaan? Kyllä sanon että vttu jos tässä täytyy käydä jotain hormoneja hakemassa että menkat alkaa.. Voihan se olla ettei vaan näy vielä, mutta en vaan usko siihen. Jotenkin harmittaa koska odotin tässä kuussa niin kärsivällisesti, en hötkyillyt yms. kerrankin kun ne ei ala niin kyse on varmaan sittenkin jostain muusta.. :(
 
Plaah. Negaahan se näytti. Ihan tyhmää. En ole kuitenkaan vielä täysin luopunut toivosta.. niin kauan kun ei menkkoja näy niin toivoa on? :D Kuten sanottu, olenhan mä ennenkin plussannut myöhään.. katsotaan nyt. Jospa sitä taas viikon verran oottelis ja sitten ostelis uutta testiä. Kp ois nyt sit jo 37/28. Ei mitään oireita mistään, paitsi alavatsan turvotusta aamuin illoin vissiin neljättä päivää.
 
Mä en enää usko myöhäseen plussaamiseen, kyllä mussa on nyt ainakin jotain muuta vialla :/ Laskin että mikäli edelliset menkat olisivat ajallaan tulleet, niin nyt seuraavat alkaisivat viikon päästä. Ehkä odotan sinne asti. Inhottaa tälläinen, kun samaan aikaan lähipiirissä tulee useampia onnellisia uutisia muille. Tavoitteena olisi että vuoden loppuun mennessä olisi tärppi meillä käynyt, muutoin katsotaan asiaa uudelleen...
 
Vihdoin kuukautiset loppuivat. Ne on venyneet takaisin 5-6 päivään kestoltaan ja kivutkin on jotain aivan mahdotonta, mulla on kyllä aina ollu älyttömän kipeät kuukautiset. Joutuu buranaa syömään 3kpl/päivä ja jo ennakoivasti on muistettava ottaa, että ehtii tehota ennenku kipu pääsee "valloilleen". e-pillereissä oli se hyvä puoli että kuukautiset kesti vain 3 päivää ja kivut vähenivät. onko muilla ollut ennen yritystä millainen ehkäisy käytössä, ja miten kroppa reagoi lopetukseen? En kyllä muuten pidä pillereistä, kun en tahdo muistaa syödä niitä.. :kieh:

Nyt sitten pitäis alkaa miettimään kaikenmaailman ovulaatioita. Oon täällä palstalla nyt paljon lueskellut ja tiedän paljon tarkemmin ovulaation oireista että täytyy alkaa kyttäämään! Mä en oo koskaan ennen kiinnittänyt huomiota enkä viime kierrossakaan tunnistanut ovulaatiota. Tai jos kokeilee että harrastaa puolenvälin tienoilla vaan mahdollisimman paljon seksiä. :D Minulle se kyllä sopii, mutta mies ei halua joka päivä :ashamed: tuokin on sellainen asia mistä en ikinä kehtaa kenellekää tutulle puhua, kun tuntuu että kaikki vastaavat vaan että "ei meillä kyllä ole moisia ongelmia, aina kyllä mies on valmiina hommiin" ... Noh kyllä meilläkin on oikein hyvä seksielämä ja olen tyytyväinen, mutta mies mielummin pitää päivän- pari väliä aina... normaalisti asia on ihan ok, mutta jos nyt kun tahdon sen vauvan! heti :D Miten muilla, harrastatteko seksiä ns. kalenterin kanssa, vai fiiliksen mukaan? Tai varmasti me naiset kun kuumeillaan niin tiedetään suunnilleen ne hedelmälliset ajat ja voidaan ajoittaa sen mukaan, mutta kerrotteko miehille, vai aiheuttaako se heille paineita tai miten esitätte asian? ;)
 
Hihii!! :heart: Tein nyt illalla vielä toisen testin ja 15 minuutin sisällä ilmestyi haalea haamu, ei tarvinnut edes tihrustaa ja mieskin näki sen :rolleyes: Maanantaina varmistelen vielä. En kyllä voi uskoa todeksi kun mitään oireitakaan ei ole ollut. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuuli+
Pauliinali meillä on harrastettu joka päivä tai väh. jokatoinen päivä. Viimeksi luulin ovulaationi olleen kp 12, mutta yllätyksekseni se olikin vasta kp17. Sanoin asiasta miehelleni joka oli myöhään yöhön töissä. Kotiin tullessaan hän tuli makuuhuoneeseen kun itse olin jo menossa nukkumaan, ilmoittamaan että "mä tos nopeesti käyn suihkussa niin hedelmöitetään se munasolu sitten" :LOL: ..Että terve! Itsellä siinä halut lopahtivat pikkuisen mutta ei miehellä mitään paineita ollut.. :D Hyvä että hedelmöitettiin, ehkä se kannatti.. :rolleyes:
 
Pauliinali, oletko minä? :D Ihan samalla tavalla on minulla kuukautiset pidentyneet ja särkylääkettäkin kuluu 3-6kpl per päivä (ja sitä menee tosiaan se kolme ekaa päivää)... E-pillereitä käytin kesäkuun loppuun asti. Ehdin jo huolestua, että olisi endoa... mutta sitten muistin, että kuukautiseni ovat olleet 12-vuotiaasta asti todella kivuliaat ja suht pitkät. Olin vain ehtinyt tottua e-pillereiden muutaman päivän vuotoon ja pariin hassuun särkylääkkeeseen. Pöh.

Kroppa ei muuten reagoinut sen ihmeellisemmin lopetukseen, kuin että kierto on heitellyt 25-30 päivän tienoilla, nyt alkaa vakiintua 27 päivään. Ovulaatio tuntui kolmessa ekassa luomukierrossa hyvin, mutta nyt kivut ovat olleet paljon epämääräisempiä kaksi viimeisintä kiertoa.

Yritämme välttää seksiä kello kädessä. Kerron kyllä miehelle jos ovulaatio lähestyy tai sitten kun se on, mutta en raahaa sitä makuuhuoneeseen ja sano että tarvitsen spermaasi 10 minuutin sisällä, voisitko pliis innostua. :D Onneksi omat haluni lisääntyvät reippaasti ovulaation tienoilla, helpottaa aika paljon miehenkin mukaan saamista. Tuo on siis sellainen, että se varmaan voisi elää monta kuukautta ilman seksiä... Jos tuo nyt jostain syystä kieltäytyisi juuri sinä kriittisimpänä päivänä, niin en pakottaisi, vinkuisi, tuhahtelisi tai loukkaantuisi. Yritän ainakin teoriassa olla obsessoimatta niin pahasti. Tai ainakin vetämättä miestä mukaan omaan obsessiooni. Hän kun on vielä siinä ihanassa "kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen" -tilassa, joka itselläni kesti suunnilleen 3 minuuttia.

Yztlas, iik ääk :heart: toivotaan että vahvistuisi ja pysyisi! Onnea jo valmiiksi...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
Onnea haamusta yztlas! ? Tarraasukkia ja jarrusukkia mukaan.:)

Meillä ei kyllä ole mahdollista ihan joka päivä harrastaa seksiä.harmi! :D kahdenkeskinen aika on iltasin se tunti kun tyttö on nukahtanut ja ennenkun itsellä täytyy mennä nukkumaan.mies on vuorotöissä joten ilta- tai yövuoron sattuessa ei aikaa seksille ole ???? mutta eikhän se tule ku on tullakseen. Toivottavasti.
Esikoinen meillä tosiaan sai alkunsa suunnittelematta melkein kuusi vuotta sitten, niin hänen kohdallaan ei ehtinyt kokea näitä yrittämisiä ja odottamisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas
KAKSIKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 10.11.

Nimimerkki..............kp.......................ikä...........yk(ya).........toiveissa

Kp 31 ->


Toivepulla............kp63/34-35............20v..........yk6.............1.lapsi
Belll......................kp46/37.................21v..........yk4............1.lapsi
Tinttu85................kp46/27-28............28v..........yk6............4.lapsi
ikuinenkuumeilija.kp42/30-36...........24v..........yk2............5.lapsi
Kukki$...................kp35/32-37...........23v..........yk2............3.lapsi
peikkotytsy...........kp35/36-37...........21v..........yk4............1.lapsi

Kp 21-30


Yztlas..................kp30/26-27............20v..........yk3............1.lapsi
Kuukiuru.............kp25/30-34............24v..........yk1............1.lapsi
sinsa...................kp22/29-30............21v..........yk7.............1.lapsi

Kp 11->20


Nyu......................kp18/27................24v..........yk14...........1.lapsi
Fritang.................kp16/27................20v..........yk3.............1.lapsi

Kp 1-10


Pauliinali...............kp7/30.................25v..........yk2.............2.lapsi
Tuuuli+.................kp7/35...................?.............yk?.............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkkidpojännäpäivä
Kuukiurudpo8
19.11
sinsadpo5
20.11
Fritangdpo4
22.11


Mukana menossa
haaveilija93, Leva, damys, ponityttö, Pimumami, Caro87, maijac, Sahrai, Nenni88

Plussanneet





2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

2012
KaisaKaisanen, nellinu, ttty, pikkumyy1, Annie24, neonroze, Iippari, Jnni, ikuinenkuumeilija, Maija-tyttö, Ain00, Hukkapiru, Vilmaliini, Amore, Naspula, AnnisK, Ruby 88, murkku, Henkari, nanna_, BDU, Mosmos, Pamsku, JeNski91, Niiu, AnnuLiisa, Punnabis, Taru_

TAMMIKUU
Skeggo, Supermassive, piupiuu, Mona Lisa, Hopeakissa
HELMIKUU
(Nyu), josmu, icy, Miramei, (verppu), Kyyneltenhymy, susupala
MAALISKUU
tipunen8, (Minnah88), hensq, Aadaz, Laurushka
HUHTIKUU
verppu, Mopsukka, Mamiksi, Helena2013, Alexandra89, Caro
TOUKOKUU
Merkillinen, Mijau
, Henskuliini93
KESÄKUU
Elsa90, jenniii90
HEINÄKUU
Lauramom
ELOKUU

Ansku-89, smooth, Heku, Miwwi
SYYSKUU
Dee´´, (Tuuuli+), lahopää, OneMore?, Minnah88
LOKAKUU
jen"
MARRASKUU
harjoituskappale

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä toiveilijoista plussanneet 2013

Yritys-/raskausblogeja:

odotan. (Yritysblogi/lapsettomuus Grill)
Onnenpotkuja odotellessa (Äitiysblogi Lumihiutale92)
Se haaveiden taivaan kirkkain tähti (Odotusblogi Hopeakissa)
Rakkauden Melodiaa.. (Yritysblogi Melody89)
Elä unelmilla (Yritysblogi Millinkäinen)
Erilainen Päiväkirja (Odotusblogi Alexandra89)
come to mama (Yritysblogi Kuukiuru)


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoituna.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Oon nyt varmaan iha kauhee, ku kp 35/36-37 menos ja olin eilen pikkujouluis. Monta päivää etukäteen aattelin etten ota sit mitään, mut eilen sit aattelin et kun ei sitä plussaakaan oo vielä tullu ni ei se täs vaihees haittaisi. Ni tuli sitten otettua kun pomot tarjos. Aamulla oli pienoinen morkkis et pitikö ny mennä ottamaan. Ääääh. No mutta mä en siis käy yleensä missään ja siitä tärpistä ei oo varmuutta. Ja vaikka täs vaihees olis tärpänny ni ei tässä vaihees vielä oo haittaa sikiölle. Kuullostan varmaa iha kauhialta. :S
 
peikkotytsy lapsi ei ole ensimmäiseen 8 viikkoon yhteydessä sun verenkiertoon joten et pystyisi vahingoittamaan mahdollista alkiota :) Keskenmenoon voi kyllä vaikuttaa mutta et edes tietäisi raskaudesta.. Ei pidä liikaa stressata.
 
Yztlas. Nii mä kans muistelin et se on sen 8 viikkoo. Enkä ny nii paljo siis ottanu. Mut jotenki vaa ku niin toivois jo vauvaa ja sit menee ja ottaa alkoa. Tuli nii semmoone vaikia olo. Mut juhlat oli mukavat ja jos täs ny vauva on tullakseen ni se tulee. Eikä siitä sen enempää. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yztlas

Yhteistyössä