Hakutulokset

  1. N

    vaimoni on tuuliviiri

    Niin, ei sillä mikään kolmekympin kriisi, se on tuollainen se vaimosi. Ilmeisesti et jaksaisi tuota jatkuvaa muutosta, en jaksaisi minäkään. Sivusta olen seurannut muutamaa tapausta ja kyllä ne muut siinä touhussa väsyy. Muista nyt kuitenkin, että se on sunkin elämä eikä vain vaimon, ois hyvä...
  2. N

    vaimoni on tuuliviiri

    Jotkut ihmiset, sukupuolesta riippumatta, ovat sellaisia, että aina kun nykyinen "projekti" saadaan valmiiksi pitää olla joku uusi jota alkaa puuhata. Henk koht en ymmärrä sellaista elämäntapaa. Lapsia ja puolisoita vaaditaan koko ajan sopeutumaan uuteen ja uuteen ja uuteen. Rakennetaan talo...
  3. N

    Sikailevat lapsiperheet

    Tiedän mistä puhut. Olen katsellut välillä ihan järkyttyneenä, miten toiset käyttäytyy/antavat lastensa käyttäytyä. Ei sillä pitäisi olla mitään merkitystä onko ruokapaikka hieno vai pikaruokapaikka. Kyllä lapsilla pitää olla tavat ja vanhemmat siinä tärkeimpänä esimerkkinä. Se on toinen asia...
  4. N

    P.O.P.:n myymälässä nähtyä ja kuultua....

    No jotkut vanhemmat ei kyllä kuuntele lainkaan lapsen toiveita vaatteita ostaessaan, vaikka lapsi toivoisi vaan asua, jossa on hyvä liikkua. Kyllä itsekin tiedän, että jotkut valitsee puvun ulkonäön ja merkin mukaan, siis pelkästään.
  5. N

    Voisitko seistä täällä kirjoittamasi jutun takana IRL?

    Juu, sanon liikaakin omia mielipiteitäni myös IRL.
  6. N

    Tänään hakemaan 300 000e:n lainaa, kellään samansuuruista?

    Mun mielestä 300 000 laina on ihan tätä päivää hyvin monelle ainakin pääkaupunkiseudulla. Täällä maksaa kerrostalokolmiotkin ton verran. Asuminen on kallista, jollei ota lainaa ei saa omaa. Vuokra esim kerrostaloneliössä voi olla pari tonnia, joten kyllä sillä rahalla sitten jo mieluummin...
  7. N

    Onko poika teidän mielestänne ylipainoinen?

    Ei tässä nyt puhuttu naisten tekosyistä vaan sanoin, että ainakaan oman lapseni kohdalla pituuden ja painon suhde ei kerro totuutta. Lapseni on siis ylipainoinen noiden käyrien mukaan. Lapseni ei kuitenkaan ole lihava joten mistä se paino sitten kertyy? Lihaksiakaan kun ei ilmeisesti vielä ole...
  8. N

    Olenko outo, kun loukkaannun jos kaupan myyjät jne. ei huomioi taaperoani/vauvaani?

    Olet. Olet tosi outo :) Ihmiset pitää eri asioista eikä jokaisella ole edes aina halutessaan aikaa huomioida muille ihmisille tärkeitä asioita.
  9. N

    Aika moka tapahtu miehellä... Vei lapsen tarhaan......

    No ei tuossa ole mitään muuta mokaa kuin jättää se lapsi sinne päiväkodin ovelle eikä mennä itse viemään lasta ryhmään asti. En tajunnut tätä hupun jäämistä puvun sisään tässä jutun yhteydessä lainkaan :D Pyjama päällä tarhaan on ihan hauska juttu ja varmaan sattunut monelle muullekin :)
  10. N

    Onko poika teidän mielestänne ylipainoinen?

    Lapsilla paino ja pituus ei kerro välttämättä mitään. Tein noiden kasvukäyrien mukaan nyt lapsieni mitat. 6-vuotias olisi niiden mukaan ylipainoinen. Hän on erittäin "raskastekoinen", näyttää hoikalta, kylkiluut paistaa ja kun ihmiset nostavat häntä eivät voi miläään uskoa, että poika painaa...
  11. N

    Muita, jotka eivät juuikaan pidä pipoa päässä talvisin?

    Sä et sitten vaan ole palelevaa sorttia. Mä palelen jo nyt niin paljon, että en tajua miten tuosta talvesta taas selvitään. Mulla on ollut jo nyt päällä toppatakki, jonka alla villapaita ja toinen paita, pipo, hanskat, villasukat ja +8 asteessa kun oli tunnin niin olin niin jäässä, että kädet...
  12. N

    Muita, jotka eivät juuikaan pidä pipoa päässä talvisin?

    Et nyt varmaankaan kummajainen ole. Mutta itse palelen jo nyt koko ajan ja ilman pipoa/baskeria tms en lähde mihinkään. Pään kautta haihtuu kaikista eniten lämmöstä, joten sinänsä erikoista, että et viime talvenakaan kokenut tarvetta hatulle vaikka oli tosi kylmä talvi. Eikö sun otsassa tunnu...
  13. N

    Onko ammatillinen itsemurha jäädä äitiyslomalle heti valmistumisen jälkeen?

    Vastaisin hieman erilailla kuin valtaosa. En näe mitään estettä, että olisit kotona useamman vuoden. Sun allalla töitä riittää, ei ole merkitystä oletko pois vuoden kaksi kolme tai neljä. Itse olin vielä paljon enemmän ja nimenomaan suoraan valmistumisen jälkeen. Pääsin töihin heti kun...
  14. N

    suunnittelenko ja mietinkö liikaa???

    Suunnittelet ja mietit liikaa.
  15. N

    Miksi liikunta aiheuttaa pahat kivut jalkoihin?

    Mulla puolestaan särkee säärten luut, varsinkin kun kävelen alamäkeen. Hyvät lenkkarit on. Olen lähes varma, että kyse on mun huonosta lihas ym kunnosta. Jos käy kolme kertaa vuodessa kävelyllä, muun ajan ajaa autolla, eikä tee mitään niin jalat kipeytyy välittömästi kävelystäkin.
  16. N

    Perhe-elämä ja ura on näköjään mahdotonta sovittaa yhteen.

    Miksi sitä uraa pitää luoda nyt kun lapset on pieniä? Vaikka tylsistyit kotona niin nyt et jaksa kun olet sekä pienten lasten äiti ja käyt töissä. Parissa vuodessa ne sun kaipaamat uramahdollisuudet ei karkaa mihinkään. Tiesitkö, että niitä tulee aina uusia? Sun paikka olisi kotona nyt. Mua...
  17. N

    Perhe-elämä ja ura on näköjään mahdotonta sovittaa yhteen.

    ja äiti hän olisi milloin? lapsille kaikista tärkeimmät vuodet ja äitiä ei edes päivisin kotona ja illatkin siis hoitajalle vai... huh huh.
  18. N

    Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

    Pizzaa ja jotain sitrusvichyjuomaa.
  19. N

    kysymys laihoille

    En luule. Mulla on sitä paitsi huonoin itsekontrolli kaikista ihmisistä keitä tiedän. Juuri äsken tein neljä pizzaa. NAM! (Kiitos on geenien!)

Yhteistyössä