:((
Minulla on 10kk ja 2v lapset. He aloittivat viime viikolla perhepäivähoitajalla ja minä menin töihin. Olen jo viikon jälkeen ihan loppu.... Teen vaativaa työtä, ja miehenikin tekee, eli ei todellakaan päästä töihin lomailemaan... Itse haluan nousta urallani, koska johtopaikat ovat haluttuja paikkoja ja hitaat jäävät ruikuttamaan alaisiksi. Työpäivän jälkeen en meinaa jaksaa tehdä mitään, mutta pakko tehdä ruokaa, olla lasten kanssa ja sitten normaalit iltatoimet. Tekisi mieli työpäivän jälkeen vain maata sohvalla... Mies toki auttaa. Huoh, kotiäitiaikoina olin kuolla tylsyyteen ja siihen kun ei ollut mitään muuta kuin sitä samaa; ruuanlaittoa, pyykkäystä, ulkoilua...
Melkoinen vuodatus, mutta oli pakko. Ja tiedän että saan paskaa niskaan, koska ehkä jotkut kouluttamattomat eivät ymmärrä miksi joillakin on kunnianhimoa ja halua edetä urallaan.
Melkoinen vuodatus, mutta oli pakko. Ja tiedän että saan paskaa niskaan, koska ehkä jotkut kouluttamattomat eivät ymmärrä miksi joillakin on kunnianhimoa ja halua edetä urallaan.