suunnittelenko ja mietinkö liikaa???

• Viestiketjun aloittaja meillä
  • Ensimmäinen viesti
meillä
eli ollaan lähdössä tammikuussa kanarialle....pitäiskö vauvahaaveet pistää siihen asti jäihin,että matka tehty.
mietin onko ok lentää jos olisi alkuraskaus meneillään tammikuussa? tai onko ok ylipäätään lähteä ulkomaille raskaana? listeria?
vai pitäisikö vain vauvan antaa tulla jos tulee ja lähteä matkalle ja katsoa miten menee ja antaa luojan hoitaa loput?

halipupu harmaana
Jos nyt ap stressaat noin paljon lomasta, niin tuskin lapsi saa edes alkunsa ennen matkaa. Alkuraskaudesta voi ihan hyvin lentää ja jos et edes tiedä olevasti raskaana (matkan aikana), niin et voi auheuttaa lapselle mitään pahaa. Näin me pähkäiltiin aikoinaan opiskelukavereiden kanssa, kun oli kosteita viikonlopuja ja monella yritys päällä. Joten hellurei ja menoksi, jospa lapsi saisi vaikka matkalla alkunsa!

Suunnittelet ja mietit paljon & tarkasti, mutten tiedä onko se paha asia ja onko se liikaa.

Itse olen täysin päinvastaista sorttia, tyyliin 'vauva olis kiva - kierukka pois - oho, raskaana', ja vasta sitten alan miettimään asioita ja toteamaan että ajoitus ei ehkä ole maailman paras. En tiedä, onko mun tapani yhtään sun tapaasi parempi - tuskin?

"vieras"
Jos on taipumusta pahoinvointiin, niin alkuraskaus voi olla matkustelun kannalta hankalaa. Jos vielä sattuu pahemman puoleinen pahoinvointi, niin matka on auttamattomasti pilalla. Siinä mielessä kysymyksesi ei ole ollenkaan hullumpi.

Yhteistyössä