Hakutulokset

  1. N

    vauva

    onneksi et voi ketään pakottaa tässä maassa. sun vastaus on puistattava!
  2. N

    Miksi et ottaisit silikoneja?

    Sanonko ihan suoraan.... Minusta silikonitissit on jotain ehkä maailman nolointa. En ikipäivänä tahtoisi itseeni mitään epäaitoa, tuntuu ihan järjettömältä, että jotkut tahtoo rumat silikonit, onneksi niiden aika alkaa olla jo ohi, lähinnähän nykyään niitä poistetaan. Lisäksi kaikki...
  3. N

    Mies lähti töihin klo 6.30.

    Miten sun mies jaksaa nukkumatta? Vai onko nuo ihan poikkeuksellisia vuoroja, kun eihän tuossa jää kuin kolmisen tuntia unelle aikaa väleissä...
  4. N

    äiti ja 3 lasta /vuokran jälkeen jää...

    Pärjäisin hyvin! Olen pärjännyt yli puolta pienemmällä summallakin ihan ok.
  5. N

    Mitä tää voi olla? maitoallergia? vai jotain muuta? atoopia? lapsi 1v1kk

    sitä vielä, että saiko lapsi kuitenkin aiemminkin jo maitoa? lapsi voi olla allerginen ihan mille tahansa. mieti tarkkaan mitä lapsi alkoi saada ekaa kertaa vasta kuukausi sitten. toisaalta myös herkistyminen voi kestää jonkun aikaa... mietin vain, että jos lapsi saanut maitoa jo aiemminkin...
  6. N

    Mitä tää voi olla? maitoallergia? vai jotain muuta? atoopia? lapsi 1v1kk

    siis kaikki maitotuotteet pois, eli rahka myös. ja kortisonia ei siis iholle paksulti vaan tosi ohuelti, itse en laittaisi ollenkaan vaan miettisin mitä lapsi on alkanut syömään kk sitten.
  7. N

    koskas sitä kehtais laitta ugg saappaat ulos?:D

    voihan niitä käyttää milloin itse tahtoo. (henk koht en käyttäisi ikinä.)
  8. N

    mikä ihme minun rakkaalla paremmalla puoliskolla, vaimolla, on??

    teillä on kyllä tosi iso ongelma :( jos vaimo on vuoden nukkunut vierashuoneessa ja itkee siellä öisin. miten ette ole saaneet asioita puhuttua selviksi? jos riita koski seksiä niin oletko kenties loukannut häntä jotenkin aivan tosi paljon, kenties tajuamattasi? onko teillä lapsia? eikö kukaan...
  9. N

    Taidan olla huono äiti... lähtökohdat äitiyteen huonot muutenkin..

    sähän olet ihan tavallinen ja ilmeisen hyvä äiti! en mäkään ole ollut lasteni kanssa koko ajan, ikionnellinen olin jos tuijottivat joskus lastenohjelmia ja sain olla rauhassa tietokoneella :) ei sun tarvii olla koko ajan osallistuva ja puuhata lapsen kanssa. en mä ole askarrellut ikinä...

Yhteistyössä