Ja aiheuttaisit elinikäiset traumat omalle lapsellesi? Jee!Jos olisin tytön äiti pakottaisin tekemään abortin.
onneksi et voi ketään pakottaa tässä maassa. sun vastaus on puistattava!Mä keskustelisin vakavasti pojan kanssa eri vaihtoehdot läpi ja jos ovat päättäneet pitää vauvan katsoisin että poikaa kantaa vastuunsa. Jos olisin tytön äiti pakottaisin tekemään abortin.
Ai miten pakottaisit?Mä keskustelisin vakavasti pojan kanssa eri vaihtoehdot läpi ja jos ovat päättäneet pitää vauvan katsoisin että poikaa kantaa vastuunsa. Jos olisin tytön äiti pakottaisin tekemään abortin.
Missä pumpulissa sä oikein elät!? Tiedän monia aikuisiakin vanhempia, jotka katuvat lapsentekoa. Saatika sitten kersa, jonka mielialat vaihtelee muutenkin tunnin välein.Onnea tulevasta lapsenlapsesta. Ei elämä lopu siihen, että saa lapsen. Uskon, että kukaan teiniäiti tai -isä ei kadu sitä, että on pitänyt lapsen.
onneksi sinulla ei ole valtuuksia päättää ihmiselämästäMä keskustelisin vakavasti pojan kanssa eri vaihtoehdot läpi ja jos ovat päättäneet pitää vauvan katsoisin että poikaa kantaa vastuunsa. Jos olisin tytön äiti pakottaisin tekemään abortin.
No muutetaan sitten muotoon suurin osa teinivanhemmista ei kadu lapsen hankkimista. Minä en tunne yhtään teinivanhempaa, joka olisi myöhemmin katunut sitä, että sai lapsen alle 20-vuotiaana.Missä pumpulissa sä oikein elät!? Tiedän monia aikuisiakin vanhempia, jotka katuvat lapsentekoa. Saatika sitten kersa, jonka mielialat vaihtelee muutenkin tunnin välein.
Voi huoh. En vaa antaisin lapsen elää nuoruutensa rauhassa loppuun. Näin teki myös minun äitini ja minä olin jo 18v. eikä ole kyllä traumoja sitten pätkääkään.Ja aiheuttaisit elinikäiset traumat omalle lapsellesi? Jee!
Oletko vieläkin niin tossu kuin 18-vuotiaana että sut vois joku pakottaa aborttiin?Voi huoh. En vaa antaisin lapsen elää nuoruutensa rauhassa loppuun. Näin teki myös minun äitini ja minä olin jo 18v. eikä ole kyllä traumoja sitten pätkääkään.
No onnea vaan sinulle, mun mielestä jokaisella nuorella ja aikuisella pitää olla valta päättää omasta ruumiistaan. Aina saa vakavasti keskustella, mutta pakottaa et voi ja tuskin äitisikään sua mihinkään lääkärille fyysisesti pakotti.Voi huoh. En vaa antaisin lapsen elää nuoruutensa rauhassa loppuun. Näin teki myös minun äitini ja minä olin jo 18v. eikä ole kyllä traumoja sitten pätkääkään.
Nelivuotias mummo olisi kyllä aikamoista...Mun äiti on tullut mummoks 4 vuotiaana.
Taisi enemmän kauhistella sitä kun kouluainakinen ystävänsä tuli saman ikäisenä ensikerran äidiksi....
Mä melkein odotan koska saisin olla mummo... ( ikää 40 v )