Miksi et ottaisit silikoneja?

  • Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
Koska mä rrrrrakastan mun riippareita! :heart:

En koe tarvetta plastiikkakirurgisiin toimenpiteisiin, mun mielestä jo ripsenpidennyksetkin on turhuutta. Mulle riittää mun luonnonkauneus enkä halua sitä tärvellä. Virheet tekee ihmisestä vain mielenkiintoisen. :)
Lisäksi en olisi valmis ottamaan sitä terveysriskiä mikä silareissa voi olla.
 
  • Tykkää
Reactions: jassåå
tinnukka
Eräälle entiselle ystävälle tuli pahat terveysongelmat silareiden vuoksi :( en uskaltaisi ottaa. Enkä halua vanhana olla "tennispallo sukassa"-tissinen kun ei olisi varaa uusiin leikkauksiin. Vanhemmiten haavatkin paranee huonommin ja leikkauksissa isommat riskit.
 
nnooh
en tarvii, 3 lasta imettänyt, edelleen pyöreä b-kuppi ja vain itse huomaan muutoksen siihen, mitä ne oli 20-vuotiaana. miehetkin kehuu että kauniit tissit.

silarit on kuitenkin keinotekoiset, kyllä aito aina feikin voittaa ellei sit ole ihan riippatissit tai muu ulkonäkövika.
 
Sanonko ihan suoraan.... Minusta silikonitissit on jotain ehkä maailman nolointa.

En ikipäivänä tahtoisi itseeni mitään epäaitoa, tuntuu ihan järjettömältä, että jotkut tahtoo rumat silikonit, onneksi niiden aika alkaa olla jo ohi, lähinnähän nykyään niitä poistetaan.

Lisäksi kaikki terveydelliset faktat.
 
"vieras"
No en haluaisi kuolla leikkaukseen, lapset jäisi ilman äitiä koska äiti halusi isommat tissit. Tai tulisi jotain komplikaatioita ja menettäisin molemmat rinnat, tai en pystyisi hoitamaan lapsiani.

Mun mielestä koko ajatus on sairas... laittaa huvin vuoksi jotain ihan vierasta kehoon.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24829486]No en haluaisi kuolla leikkaukseen, lapset jäisi ilman äitiä koska äiti halusi isommat tissit. Tai tulisi jotain komplikaatioita ja menettäisin molemmat rinnat, tai en pystyisi hoitamaan lapsiani.

Mun mielestä koko ajatus on sairas... laittaa huvin vuoksi jotain ihan vierasta kehoon.[/QUOTE]

+ mieheni ei ikinä antaisi minun ottaa silikoneja. Kyllä se isoista tisseistä tykkää ja minulla on pienet, mutta sen mielestä on sairasta että esim. jotkut miehet maksavat naisilleen rintaleikkauksia.
 
Minä miellän silikonit ihmisille, jotka ovat kauniita, kenties jotain malleja tai tanssijoita ja en tunne kuuluvani kyseiseen ryhmään. Tiedän kyllä, että silikoneja ottaa varmasti muunkinlaiset ihmiset, mutta tuntuu vaan siltä, että siellä klinikalla nauraisivat minut ihan pihalle jos tulisin sinne hankkimaan silikoneja.

Mutta enpä nyt muutenkaan olisi kiinnostunut. En tykkää turhista leikkauksista.
 
Pelkäisin eniten sairaalabakteereita sekä nukutusta. En ole koskaan ollut nukutettuna enkä ainakaan pelkän "huvin vuoksi" haluaisi nukutetuksi joutua.

Kaiken lisäksi silikonit eivät ole ikuiset. Vaikka silareitten laitto olisi lähes täysin turvallista vuonna 2011, kymmenen vuoden päästä antibioottiresistenttejä bakteereita voi esiintyä sairaaloissa paljon nykyistä enemmän - ei voi etukäteen tietää.
 
En halua vierasta ainetta kehoon ja leikkaus on aina riski ja mie tykkään tisseistäni sellaisina ku ne on.
Mie en tarvia enkä halua silikoneja.
 
"carelia"
Minulle mun kroppa kelpaa sellaisena kun se on ja tissit on samaa paria. Jos vammautuis pahasti tai syöpä veist toisen tissin, niin sit vois kauneusleikkauksia miettiä. Mut tuskinpa sittenkään kuppikokoa kasvattaisin. (c-kupin rinnat on).
 
"vieras"
Rinnat tällä hetkellä pieni a-kuppi, tosin nää on todella hyvänmuotoiset ja sikäli menettelee, koska ne on kuitenkin kauniit jos näkee mut alasti. Tosin mitään istuvia naistenvaatteita on täysin mahdotonta löytää (vyötärö mulla ei ole erityisen hoikka, vaan rinnat ovat muuhun kokoonikin nähden todella pienet - yritin kasvattaa niitä lihottamalla kun ennen olin tosi hoikka, mutta ainoa mikä kasvoi oli maha).

Mut jos imetyksen jälkeen tästä vähästäkin olis jäljellä pelkkä roikkuva nänni ja vähän tyhjää nahkaa, niinkuin joillekin pienirintaisille käy, niin mä en kyllä moralisoi jos joku siinä tilanteessa ottaa silikonit. Voisin jopa itsekin ottaa. Leikkauksesta on joo kipua ja vaivaa, mutta vaivaa on siinäkin, ettei löydä sopivia vaatteita mistään ja henkistä tuskaa siinä, että joka ikisellä saunareissulla tms. häpeää itseään verrattuna oikeisiin naisiin, joilla on tissit.

Lähinnä mua epäilyttää se uusimisleikkauksien tarve. Mitään hillittömiä silikoneja en ottaisi, vaan semmoiset ehkä b-kupin, jotka saa mut näyttämään vaan normaalilta ihmiseltä, jolla on normaalit luonnollisennäköiset rinnat pelkkien nännien sijaan. Mun on jotenkin vaikea kuvitella, että tuollaista leikkausta pystyisi kovin pahasti mokaamaankaan niin että tulos olisi jotenkin hirveä.
 
jeanine
Mulla on DD-kuppi nyt, en tarvii isompia :) Jos nää olis G-kupeiksi jääneet niin olisin pienennystä harkinnut iän myötä, mutta suurempia mä en ainakaan ota. Raskauksien ja imetysten jälkeen nää onneksi pienentyi sopivaksi, 65DD-kooksi. Roikkuu vähäsen mutta se nyt on aikuisen ihmisen elämää. En mä ole enää teini, miksi tissienkään pitäisi olla?

Joka vuosi naisia kuolee kauneusleikkausten komplikaatioihin. Miten minä selittäisin tyttärelleni, että tahdon leikkauksella vaarantaa terveyteni, jotta saisin teini-ikäiselle sopivat rinnat nelikymppisenä? Pitäisin omaa tytärtäni vähän pöhkönä jos hän ryhtyisi moiseen. Todella kaunis nuori nainen. Olisi kauheaa ajatella, että hän kärvistelisi kivuissaan ja laittaisi tuhansia euroja rahaa siihen, että hänellä olisi isommat rinnat.
 
jeanine
Niin ja tässä kuvia normaaleista rinnoista: http://www.007b.com/breast_gallery_A.php Minun sopivat tuonne joukkoon vallan hyvin. Mitä näitä muuttamaan kun ei näissä mitään vikaa ole, ovat ihan tavalliset tissit... :) Ja minun ihkaomat :heart:
 
"Onnellinen"
Siksi, että en usko elämänlaatuni parantuvan mitenkään, vaikka ottaisin. Olen tyytyväinen itseeni näin. Kaunis vartalo, hyvä peppu ja B-rinnat. Ei järin isot, mutta nätit ja kätevät :) Elämäni ei ole kovin rintakeskeistä, että niillä olisi kovin keskein rooli elämässäni ja arjessani. On niin paljon muuta kiinnostavampaa ajateltavaa ja tekemistä koko ajan.
 

Yhteistyössä