Miksi et ottaisit silikoneja?

• Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti
Mä mietin mammografiaa- haittaako siinä jos on silikonit?

Muutenkin mua epäilyttää..... vaikka tatuointeja otan ja lävistyksiä, niin silikoneissa menee mun rajani :D

Mulla on vain sellaiset päälle ja pois silikonit, eli ne kananfileet, jos pitää tissit pukea kun lähtee ihmisten ilmoille.

"-p-"
En ottais. Mulla on normisti B-kuppi, mutta raskaus- ja imetysaikana oli D-kuppi enkä tykännyt silloin _yhtään_ olostani. Inhotti, kun tosi useat tuijotti tissejä. Silloin sen huomasi, kun aiemmin moita ongelmaa ei ollut. Nyt on taas B-kuppi ja olo on kotoisa. Jos jotain miestä haittaa näin pienet rinnat, niin eipä vois vähempää kiinnostaa. Toisekseen en halua mitään ylimääräisiä leikkauksia ja vieraita aineitä kehooni.

"Meimi"
Tää on joteki hupasa tää ketju. BCD jne -rintaiset sanoo, etteivät laita silikoneja jne, riittää omatki.

No haloo, pitäisikin riittää.

Ottaakas tällaiset AAmiinus tissit, siis nänni on eikä paljon muuta, ja sanokaa sitten. Joo, ok, jollekin riittää nämäkin, mutta suurin osa kuitenkin ehkä tykkäis että olis kiva jos omais edes ne A tai jopa ehkä B tissit. Olis ehkä kiva näyttää rintavarustukseltaan jo yli 10 vuotiaalta...

Eli juu, laittaisin mielelläni. Ehkä ne A tai jopa B muttei enempää kiitos.

[QUOTE="Meimi";24829959]Tää on joteki hupasa tää ketju. BCD jne -rintaiset sanoo, etteivät laita silikoneja jne, riittää omatki.

No haloo, pitäisikin riittää.

Ottaakas tällaiset AAmiinus tissit, siis nänni on eikä paljon muuta, ja sanokaa sitten. Joo, ok, jollekin riittää nämäkin, mutta suurin osa kuitenkin ehkä tykkäis että olis kiva jos omais edes ne A tai jopa ehkä B tissit. Olis ehkä kiva näyttää rintavarustukseltaan jo yli 10 vuotiaalta...

Eli juu, laittaisin mielelläni. Ehkä ne A tai jopa B muttei enempää kiitos.[/QUOTE]

No eikös tässä kysytty miksi niitä EI ottaisi?

"Meimi"
No eikös tässä kysytty miksi niitä EI ottaisi?
Joo, niin kysyttiin.

Jos olisin asetellut kysymyksen, olisin kysynyt tätä pienirintaisilta. Normitavis-tavisrintainen-ihminen, sillä ei ole samanlaista tarvetta edes harkita silikoneja koska tissit löytyy omasta takaa.

Vähän niinku kysyttäisi että miksi et käytä tekohampaita? No kun omat löytyy...

[QUOTE="Meimi";24830427]Joo, niin kysyttiin.

Jos olisin asetellut kysymyksen, olisin kysynyt tätä pienirintaisilta. Normitavis-tavisrintainen-ihminen, sillä ei ole samanlaista tarvetta edes harkita silikoneja koska tissit löytyy omasta takaa.

Vähän niinku kysyttäisi että miksi et käytä tekohampaita? No kun omat löytyy...[/QUOTE]

Kyllähän monet c- ja d-kuppiset ottaa silikonit, koska haluavat vieläkin isommat tissit.
Onhan niitä jättipalloja vaikka kuinka.

Tässä kun ei kysytty erikseen pienirintaisilta niin turha jauhaa enempää siitä kenen vastaus on hyvä ja kenen ei.

"carelia"
Mulla oli nuorempana A-kupin rinnat ja en kyllä ois silloinkaan ottanut silikoneja. Enkä ottas hammasimplanttejakaan vaikka mulla on aikasen karmeen näkönen purukalusto. Eikä värilliset piilaritkaan kiinnosta, vaikka on haljunväriset silmät.

ulkonainen
Kyllähän monet c- ja d-kuppiset ottaa silikonit, koska haluavat vieläkin isommat tissit.
Onhan niitä jättipalloja vaikka kuinka.

Tässä kun ei kysytty erikseen pienirintaisilta niin turha jauhaa enempää siitä kenen vastaus on hyvä ja kenen ei.
Ja silikonit auttanevat isojen rintojen riippumisongelmaan, joten varmasti moni isorintainen on niista myos kiinnostunut.

Köntti
Minä miellän silikonit ihmisille, jotka ovat kauniita, kenties jotain malleja tai tanssijoita ja en tunne kuuluvani kyseiseen ryhmään. Tiedän kyllä, että silikoneja ottaa varmasti muunkinlaiset ihmiset, mutta tuntuu vaan siltä, että siellä klinikalla nauraisivat minut ihan pihalle jos tulisin sinne hankkimaan silikoneja.

Mutta enpä nyt muutenkaan olisi kiinnostunut. En tykkää turhista leikkauksista.
Tohon SUN naamaanhan ne silikonitissit sopis hyvin. :D

ulkonainen
[QUOTE="jaa";24830966]Just. Ehkäpä isorintaiset ottaisi ennemmin kohotusleikkauksen tms. kuin turhaa täytettä jota eivät tarvitse... Kun tuohon roikkumiseen on ihan omia toimenpiteitä.[/QUOTE]

Tiedan etta roikkumiseen on myos omia toimenpiteita, mutta kasittaakseni silikoneilla saadaan monesti parempi lopputulos. Ja siksi jotkut ihmiset ottavat silikonirinnat vaikkeivat halua kokoa kasvattaakaan.

Yhteistyössä