Rinnat tällä hetkellä pieni a-kuppi, tosin nää on todella hyvänmuotoiset ja sikäli menettelee, koska ne on kuitenkin kauniit jos näkee mut alasti. Tosin mitään istuvia naistenvaatteita on täysin mahdotonta löytää (vyötärö mulla ei ole erityisen hoikka, vaan rinnat ovat muuhun kokoonikin nähden todella pienet - yritin kasvattaa niitä lihottamalla kun ennen olin tosi hoikka, mutta ainoa mikä kasvoi oli maha).
Mut jos imetyksen jälkeen tästä vähästäkin olis jäljellä pelkkä roikkuva nänni ja vähän tyhjää nahkaa, niinkuin joillekin pienirintaisille käy, niin mä en kyllä moralisoi jos joku siinä tilanteessa ottaa silikonit. Voisin jopa itsekin ottaa. Leikkauksesta on joo kipua ja vaivaa, mutta vaivaa on siinäkin, ettei löydä sopivia vaatteita mistään ja henkistä tuskaa siinä, että joka ikisellä saunareissulla tms. häpeää itseään verrattuna oikeisiin naisiin, joilla on tissit.
Lähinnä mua epäilyttää se uusimisleikkauksien tarve. Mitään hillittömiä silikoneja en ottaisi, vaan semmoiset ehkä b-kupin, jotka saa mut näyttämään vaan normaalilta ihmiseltä, jolla on normaalit luonnollisennäköiset rinnat pelkkien nännien sijaan. Mun on jotenkin vaikea kuvitella, että tuollaista leikkausta pystyisi kovin pahasti mokaamaankaan niin että tulos olisi jotenkin hirveä.