Hakutulokset

  1. N

    haluatteko tuomita minut?

    Aika kurjia kommentteja olet saanut siellä missä asut. Älä välitä niistä. Toivottavasti 1-vuotiaan kasvain on jossain vaiheessa poistettavissa/hoidettavissa. Pyydä apua kun tarvitset, älä mieti sitä, mitä muut siitä sanovat. Tsemppiä ja siis tohon sun kysymykseen, ei sua kukaan tuomitse, ei ole...
  2. N

    Anneli Auerin tapaus

    syyllinen ainakin miehensä murhaan. sun tunnustikin, tosin myöhemmin perui. kukaan ei kerro lapselleen, että minä sen isin tapoin, ei siellä ollut muita, jollei näin ole käynyt. missään väsymystilassakaan ei tuollaista lapselleen muuten sano. mutta en silti tuohon tätä käsitystäni perusta vaan...
  3. N

    Sanokaapa. Otanko erin vai sitkuttelenko vielä 10 vuotta....kunnes lapset ovat täysi-ikäisiä?

    No jos olet kaiken kokeillut ja mies kohtelee sinua edelleen huonosti niin lähtisin. En tahtoisi että lapset saavat tuollaista kuvaa parisuhteesta plus en tahtoisi elää päivääkään suhteessa, jossa minua ei arvosteta. Lasten etu ei ole huono parisuhde vaan onnelliset vanhemmat. Jolleivat...
  4. N

    Minä raskaana, miehellä toinen nainen

    Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. Et voi miehen tunteille tai tuntemattomuudelle mitään. SUn pitää päättää tahdotko elää edelleen miehesi kanssa vai käykö liian raskaaksi tuo toinen suhde. Toimi itsesi ja vauvasi parhaaksi. Voi myös olla, että jos otat mieheen etäisyyttä hän rakastuu sinuun...
  5. N

    Mulla on salaisuus :(

    Olen niin pahoillani. itku tuli. Eikä ole oikein sanoja. Sellaisen pienen jutun tahtoisin kuitenkin sanoa, että jos/kun kerrot lapsillesi tulevasta niin jätä mainitsematta heille, että todennäköisesti poistut nukkuessasi. Lapset voi alkaa pelätä jokaista tulevaa yötä, eivätkä uskalla...
  6. N

    Sarjassamme pakkomielteitä esittelemme tänään

    Mitäs siis asiassa oli kehuskelua? Pakkomielteistä oli kyse. Jotenkin tuntuu, että suurin osa ei näe aloituksen pointtia. Takerrutte siihen, että hän on tehnyt hyvää ja ilmeisesti toimii noin useinkin eli se avustuspaketti on aina saatava täysin kuntoon, ei tahdo laittaa...
  7. N

    Sarjassamme pakkomielteitä esittelemme tänään

    Nimesit mun lomailupakon aika osuvasti. Elämä itsessään on ihan onnellista, mutta tiettyjen raskaampien seikkojen takia jotenkin kaipaan koko ajan "korvaukseksi" arjen jaksamisesta sitä, että olemme viikon kerrallaan irti kaikesta ihanassa paikassa. Olen jäänyt kiinni siihen tunteeseen ja siihen...
  8. N

    Sarjassamme pakkomielteitä esittelemme tänään

    Hyvä pakkomielle AP:lla! Luulin ensin, että minulla ei ole, mutta sitten tajusin, että laskin juuri tänään kuinka paljon on mennyt rahaa vuoden sisällä etelänmatkoihin ja se summa on aika suuri. Eli kyllä joo, voisin sanoa, että tällä hetkellä minulla on pakkomielle lähteä jatkuvasti...

Yhteistyössä