Minä raskaana, miehellä toinen nainen

• Viestiketjun aloittaja OnnetonPonneton
  • Ensimmäinen viesti
OnnetonPonneton
Siinä se. Vitutuksen määrä on sanoinkuvaamaton.
Olen antanut luvan pelkille seksisuhteille, olen antanut seksiä, olen hoitanut kotityöt, ettei hän joudu työpäivän jälkeen käyttämään aikaansa niihin, ja nyt mieheni on ystävystynyt jonkun baarinaisen kanssa, jonka kanssa juttelee päivisin enemmän kuin minun kanssani. Ei mua haitannut yhtään se, että pitkän suhteen jälkeen huvitti panna muita, kun siitä avoimesti keskusteltiin ja sovittiin, mutta mikään ei ole ikinä tuntunut niin pahalta kuin se, etten kelpaa enää ystäväksi ja sielunkumppaniksi, etten ole enää romanttisten vuodatusten kohde. Äitiyslomani on pelkkää yksinäisyyttä.

Hän sanoo voivansa lopettaa sen jutun, mutta en tiedä, mitä se muka auttaisi, jos hän ennemmin avaa tuntojaan ja lempii tuota toista? Mitä hyötyä siitä silloin on? Rakastan, enkä voi pitää toista väkisin. Haluan, että hän haluaa minut. Että sellainen tarina ihmiselämästä tällä kertaa.

Miksi sinulle on ok, että miehesi harrastaa seksiä toisen naisen kanssa? :O

Mä itse ajattelen niin, että jos annat luvan harrastaa seksiä, niin on paljon mahdollista, että mies ottaa toisenlaisiakin vapauksia :S

Ymmärrän hyvin miltä susta tuntuu. Et voi miehen tunteille tai tuntemattomuudelle mitään. SUn pitää päättää tahdotko elää edelleen miehesi kanssa vai käykö liian raskaaksi tuo toinen suhde. Toimi itsesi ja vauvasi parhaaksi. Voi myös olla, että jos otat mieheen etäisyyttä hän rakastuu sinuun uudestaan. Usein tuollaiset toiset suhteet kuitenkin alkuviehätyksen jälkeen jää.

Kauanko olette olleet yhdessä?

OnnetonPonneton
Neilee: Jo kaksitoista vuotta, joista kuusi yritetty saada lasta. Olemme jo neljissäkymmenissä, kun viimein hedelmöityshoidoilla tärppäsi, varmaan oli isolle miehellekin shokki. Mutta olet ihan oikeassa, että pitää tehdä valintoja. Ja ehkä mieskin vauvan synnyttyä löytää taas paikkansa kotona. Vaikeaa tämä on, mutta ihanaa huomata, että maailmassa on kaltaisiasi ihmisiä, Neilee, jotka ymmärtävät, ettei elämä ole yksinkertaista.

Tyhmä saatan olla. Tyhmä olen varmasti siksi, että luulin pienten seksiseikkailujen piristävän miestä siinä määrin, että hän olisi onnellisempi kotona, seksi kun on hänelle paljon tärkeämpää kuin minulle. Ja olin tyhmä, kun en ymmärtänyt, että ongelma oli paljon syvällisempää laatua, mies ei ole ikinä pettänyt. Siis ei ennen tätä, jos tätäkään voidaan pitää aivan pettämisenä. Olen soimannut itseäni jo niin paljon, ettei muiden enää tarvitse. Me aikanaisetkin voimme joskus olla aivan sokeita oman elämämme tapahtumille.

no haloo
Sieltä jostain niiden seksisuhteiden seasta löytyy se, jonka hän kokee sinua paremmaksi. Miksi annat oikein luvan kanssa etsiä jos nyt vielä löytyisi parempi.. trust me i know

Yhteistyössä