Minulla on ollut melkoisen pitkä ja tiukkaan aikataulutettu päivä ja kun lopulta kotiuduin ja sain neidin 5 v uneen (herra 4 v meni lopulta monenlaisen vekslaamisen jälkeen siskonpojalleen yöksi.)
Oli aika joko uppoutua tutkimussuunnitelman koukeroihin tai vain lösähtää sohavn nurkkaan lukemaan... ja mitä minä alan?
TIESIN, että Punaiselle Ristille menevien säkissä on 3 vaatetta, jotka eivät sovi kellekään. Tiesin, jotta hihat liian lyhyet, helma lian löysä, mitat muuten kohtuuttomia... enkä voinut antaa niiden vain mennä.
Niinpä, umpiväsyneenä päivästä, perin juurin kettuuntuneena kaikesta sattuneesta (ja vähän iloisena osasta), ompelin ne 3 vaatetta uusiksi (pienensin pari kokoa järkevän mittaisiksi ja muokkasin muutenkin) JA sen tehtyäni kävin ostamassa vitamiinilisät apteekit ja natusanit sekä tikkariketjut halpahallista vaatteiden mukaan.
Tuo jos jokin, niin pakkomielle!!!
SPR:lle olisivat kelvanneet sellaisinaan.
Menivät Liettuaan Zurviliskyyn mummelin muokkaamina.
Ja vätystynyt mummeli kyllä tajuaa, kuinka naurettava on.
MUTTA eikö kaikilla ole pakkomielteensä?
Mikä sinun?
Oli aika joko uppoutua tutkimussuunnitelman koukeroihin tai vain lösähtää sohavn nurkkaan lukemaan... ja mitä minä alan?
TIESIN, että Punaiselle Ristille menevien säkissä on 3 vaatetta, jotka eivät sovi kellekään. Tiesin, jotta hihat liian lyhyet, helma lian löysä, mitat muuten kohtuuttomia... enkä voinut antaa niiden vain mennä.
Niinpä, umpiväsyneenä päivästä, perin juurin kettuuntuneena kaikesta sattuneesta (ja vähän iloisena osasta), ompelin ne 3 vaatetta uusiksi (pienensin pari kokoa järkevän mittaisiksi ja muokkasin muutenkin) JA sen tehtyäni kävin ostamassa vitamiinilisät apteekit ja natusanit sekä tikkariketjut halpahallista vaatteiden mukaan.
Tuo jos jokin, niin pakkomielle!!!
SPR:lle olisivat kelvanneet sellaisinaan.
Menivät Liettuaan Zurviliskyyn mummelin muokkaamina.
Ja vätystynyt mummeli kyllä tajuaa, kuinka naurettava on.
MUTTA eikö kaikilla ole pakkomielteensä?
Mikä sinun?