Sarjassamme pakkomielteitä esittelemme tänään

"Tuikku"
Sellainen että kodin on pakko olla siisti kun aamulla lähden, ja esim. päiväpeitot sängyissä tasaisesti laitettuina. Onneksi osaan sentään relata suurimman osan ajasta. Ei mun kanssa muuten kukaan varmaan pystyisi elämäänkään :saint:.
Sulla on hyvä pakkomielle noin minun näkökulmastani. Mä olen viimeisen 10 vuotta tehnyt suursiivousta ja yhä vieläkin samassa jamassa kuin aikaisemmin. Ny on niin hirveä siivo asunnossa, että mua ihan hävettää. On pakko alkaa siivoamaan, siis pakko. Koska ei täällä voi asua. Mun epäjärjestyksen sietokyky on todella korkea, mutta liika on aina liikaa. Ja nyt on mitta tullut täyteen. Olen saavuttanut oman henkilökohtaisen pohjani.
 
illalla on pakko laittaa paikat kuntoon. lelut pois, kaikki tavarat paikalleen. tiskit kuntoon, tasot kaikki! aamuksi lapsille vaateet yms. tästä ei voi poiketa. muuten herrään keskellä yötä näitä laithaan.
 
"Sirkkeli"
Mun pakkomielle on uusi ja tavallaan se ei ole pakkomielle mutta näyttää siltä. Oikeesti se on itsekuri :)
Yritän päästä sokruhimosta, ja aina kaupassa mun on kuitenkin mentävä sinne karkkihyllylle tsekkaa. Otan pussin, laitan pois. Otan toisen karkkipussin ja mietin, laitan pois... kolmannen. Sen tai neljännen kohdalla saatan saada luikittua veke ilman hemua. Mutta kieltämättä saattaa näyttää siltä, että mulla on pakkomielle koskettaa niitä pusseja :D
 
"vieras"
Pakkomielteitä vaikka mitä, mut pahin (rasittavin) on tämä.

Mä en voi kaupassa ohittaa hyllyä ennen kuin oon käynyt kaikki sen tuotteet läpi... Jos vaikka sattuisin haluamaan siitä jotain, mut en voi tietää sitä ennen kuin olen varmistanut asian. Yleensä sitten käyn vielä pari kertaa valikoiman läpi ... Enkä osta kuitenkaan mitään.
Jos olen päättänyt ostaa vaik kermaa, käyn kermavalikoiman läpi monta, monta kertaa enkä osaa päättää mitä otan vaikka tietäisin tarkalleen minkä tarvitsen.

Tästä syystä mies meil hoitaa kauppareissut :D
Mulla on toi sama, ja miehellä menee hermot. :D
 
[QUOTE="vieras";24814044]Mulla on toi sama, ja miehellä menee hermot. :D[/QUOTE]

:D Olin isomman lapseni kans kaupas, ja hällä meni vihdoin hermot siihe jahkailuun, totes että; "Älä äiti osta mitään" :D Se sai mut liikahtaan seuraavalle hyllylle.
 

Yhteistyössä