Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Jeps, tulin juuri ultrasta....ja aamulla keskussairaalaan hakemaan ne pillerit millä kohtu tyhjenee, eli siellä oli vain 2mm pituinen juttu, mikä ei kasva eikä kehity mihinkään suuntaan. Ei ollut pikkuisella tarrasukkia siis tarpeeksi. Mieli on tyhjä ja harmittaahan tämä, mutta kun ei näille...
  2. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Huomenta. Ginger....olen todella pahoillani puolestasi:hug: Olen tosin melko varma, että tulen perässä tämän ikävän asian kanssa. Tänään klo 16 selviää ultrassa, onko vatsassa mitään....tulen tilittämään kuulumisia sitten. Takana on erittäin huonosti nukuttu yö, meni ihan vatvoessa tätä asiaa...
  3. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Kiitos kaikille tsempeistä ja peukutuksista! Ja Cheetah...toivoisin, että sullakin olisi vain se myöhäisempi hedelmöittymisajankohta....:hug: Mutta itse olen hyvin skeptinen, että mitään elollista minulla masussa olisi. Kyselin tänään sitä lähetettä neuvolan kautta, täti sanoi että kun en...
  4. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Cheetah, soittelen neivolaan tänään ja pyydän sen lähetteen. Olisihan tämä nyt hyvä selvittää piakkoin. Mieli on vähän maassa, kun sitä nyt tyhmänä asennoitui siihen vauva-ajatukseen ihan täysin. Mutta eiköhän se tästä, jotenkinpäin....
  5. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Juups, eka neuvola takanapäin. siell' oli ihan huippusijainen, ihan älyttömän mukava täti-ihminen. Juteltiin vaan vajaa tunti ja jotain verenpainetta hän katseli ja pari verikoetta otti. Se ultravekotin oli kuin olikin siellä naapurihuoneessa, ja huone tyhjänä...saatiin lainaksi kokenutta...
  6. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Voi venäjä. Perun kaikenmaailman puheeni oireettomasta raskaudesta. Analysoin itseäni, olin kuitenkin jonkunverran nuorempi aikaisemmissa raskauksissa, joissa oli siis jonkinlaista kuvotusta, väsymystä mitälie. Mutta NYT kun on hiukan (muka) vanhempi ja hiukan (muka) kypsempi. Ei kuvota, ei...
  7. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    tatskattu; mulla on tuo ihan sama fobia. Lähinnä siis siitä, että jos joku muu tekee "sitä". En kirjoita edelleenkään sitä o- sanaa:D Kauhea kiiru, joten kirjoitan odotuskuulumisia myöhemmin :wave:
  8. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Neliapina ja tatskattu, mä poksun teidän kanssa tänään, kun en yhtään niistä viikoista tiedä:ashamed: Joten mennäänkö rv7 nyt? Mulla ihan samat olot ja fiilikset kuin ennenkin, hiukan väsyttää tosin aamupäivisin. Tosin ihan varmasti johtuu myös siitä, että kun ei illalla ja yöllä nukuta ja...
  9. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Huomenta! Unenpuute on tullut takaisin...nukahdin yöllä vasta vähän ennen kahta, ja aamulla on herätys klo 6. "Vähän" meinaa väsyttää....zzzzzzzzzz Mulla on niin selkeä poikaolo! Nimikin on jo tiedossa:) Aikaisemmissa raskauksissa olen myös "tiennyt" etukäteen alusta saakka, kumpi siellä...
  10. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Heipatikeikkaa vielä! Kivat nämä hormonit mitkälie, mulle tuli nyt ihan paha mieli kun luin Santun olotiloista...: / Tosi kurjaa, että olet noin raato olotilassa. En oma oireettomuuttani tarkoittanut sillä, että hehkuttaisin sitä. Kärsin vielä todella pahasta emetofobiasta (yrjökammo...o sanaa...
  11. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Nii-in Yaden....hulluksi tämä siis tekee. Muissa raskauksissa sentään mullakin jotain oireita ollut. Huokaus. Kai mä kärvistelen vielä sen 1½vkoa neuvolaan....mutta kun sielläkään ei kai enää ole sitä koko ultravempainta paikalla. Voi venäjä.
  12. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    NeliApina....ja muutkin! Eihän tämmöstä täysin oireetonta raskautta voi olla??? Mikään ei tunnu miltään....ihan kuin levottomat1 leffassa!!! Tissitkin on pienentynyt...tai ne tissien paikat.....missä oli vähän aikaa sitten jotain. Voi jestas. Tämä raskaana oleva on kai menettänyt...
  13. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Apua. Kertokaapas mulle voiko ne raskausoireet vain loppua ja hälventyä entisestään? Edelleenkään ei mitään vuotoa tai muuta, ei menkkoja eikä mitään. Mutta ei kyllä yhtään mitään oireitakaan. Ei siis mitään?? Vähän mietityttää nyt:wave: Rv 6 tai jotain siis menossa....
  14. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Tsih, sehän siinä onkin- kun kaikkien pitäisi tässä tilassa tajuta että se kahvi vaan nyt ärsyttää....että kun ollaan tässä tilassa, vaikkei ne tiedäkään, että olemme tässä tilassa. Varsin tyhmiä nuo muut ihmiset:D
  15. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Neliapina; reilua jättää se haiseva kuppi siihen sun riesaksi! Mä varmaan mulkoilisin vuorotellen sitä tyyppiä ja kuppia:D Mulla on tänään vtuttaa ja tympii kaikki päivä! Ihana olotila, eikä tuo kylmä tuuli ja sade yhtään tee oloa paremmaksi. Tehtiin eskarin ja parin vierailevan lapsen kanssa...
  16. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Neliapina, valtuutan sinut ja rocketin pitämään näistä viikoista jotain kirjaa:laugh: Mulla ei ole yleisesti ottaen hajuakaan paljonko niitä on, mutta oletantulevani teidän kanssa samoilla suurinpiirtein. Mua on alkanut se ultra jännittää ihan hurjasti, melkein kaikki raskausoireet on...
  17. A

    Huhtikuun helmet 2010 **syyskuussa (ja vähän elokuussakin)**

    Jaahans, moro taas! Sain sen neuvola-ajan, 15.9. Eikä ultrata silloin, vaan rv 11 vasta keskussairaalassa. Ollaan silloin tosin etelässä reissussa ja olisin tosi kovasti halunnut siihen mennessä tietää, mitä tuolla vatsassa on- vai onko mitään. Ajattelinkin, että pitäiskö kuitenkin varata...
  18. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Hömppä ja Sinnlos lämmin:hug: teille. Muistan tunteen, ja kova paikka se aina on. Mulle lääkäri sanoi että luonto karsii ne, jotka eivät olisi selvinneet elämässä. Niin minä haluaisin ajatella asian:heart: Puhuitte tuosta yöunettomuudesta, mulla ihan sama ongelma; nukahdan puolen yön maissa...
  19. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Te muut odotatte jo ultra-aikoja ja kuulumisiakin niistä...mä en ole saanut edes neuvolaan soitettua vielä. Tosin juuri kokeilin varata aikaa, kun tajusin siis että kaikki muut olette jo käyneet siellä ;) mutta siellä on tietty joku puhelinaika tiettyyn aikaan päivästä. No, täytyy toisena...
  20. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Neliapina mikä auto teillä oli? Meillä oikeastaan ainoa vaihtoehto on grandvoyager...pitää nuo karvajalat saada pungettua kyytiin myös ;) Hui, vitamiineja...syöttekö te kaikki muuten noin yleensä hirmu terveellisesti? Mä olen onneton karkki ja herkkupersaus....luojan kiitos geenien, mitkään...

Yhteistyössä