Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Huomenia kaikille! Pinosta pomppasi ilmiin ensimmäisenä Sinnlos :heart: Onnea, onnea kovasti....omista häistänikään ei ole kamalan kauan aikaa, ja tuo suunnitteluhässäkkä oli aika jännää puuhaa...kamalasti kaikkea muistamista ja miettimistä, muistilappuja vain talo täyteen niin hyvin se menee...
  2. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Jestas, mitkä sivut taas!!!! Tuntuu että plussalla kokeillaan älyttömän usein näitä uudistuksia:confused: juuri kun siihen koko keltaiseen kerkesi tottua, tuli taas uusia härpäkkeitä tänne.... Neliapinakin rohkaistui varaamaan neukka-ajan, pitääköhän mullakin sitten ensi viikolla soitella...
  3. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Pai pöllämystynyt , nyt röökit nurkkaan. Itse poltin askin päivässä viime maanantaihin saakka, sen jälkeen ma-pe yhden tupakin joka ilta, ja plussaamisen jälkeen en sitäkään. Tahdonvoimasta se on kiinni, mutta voin sanoa, että hurjan vaikeaa se on! Mites jotkut nicorette purkat, auttaisko alkuun?
  4. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Pai :heart: Mukava kuulla...nyt päivä kerrallaan vaan eteenpäin :hug: Meillä tämä raskaus oli yllätys myös todellakin, tyyliin vauva saa tulla, jos on tullakseen...no niinhän se tulikin- samantien. Jännitän kyllä sitä ekaa ultraa, mulla on esikoisen ja keskimmäisen välissä ollut yksi...
  5. A

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heippa! Uskallankohan liittyä joukkoon jo? Tein viikonloppuna kolme :whistle: vahvaa plussaa...predictorin testillä "olet raskaana viikolla 2-3". En millään voi uskoa tätä, koska mulla on 3 lasta ennestään, joita on kyllä tekemällä tehty vuosia, jokaista. Nyt sitten eka kierrosta, eka...

Yhteistyössä