Hakutulokset

  1. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Noihin pystyy kuka vaan, jonka aivot ovat "normaalisti rakentuneet". Esim AS-ihminen ei (välttämättä) pysty, koska hänen maailmassaan tuollaisia huomioita ei tapahdu.
  2. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Niin ja sellaista vielä, että miehesi ei luultavasti voi muuttua, hän voisi ehkä kovasti halutessaan oppia tekemään/sanomaan pyytämiäsi asioita, mutta ne ei tule häneltä spontaanisti koska hänen mielestään sellaiset asiat ovat "turhanpäivisiä" eikä niillä ole mitään merkitystä. Hänen mielestään...
  3. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Täsmääkö?: Laadullisia ongelmia sosiaalisessa kanssakäymisessä, johon liittyy vähintään kaksi seuraavista: 1.Selviä ongelmia ei-sanallisessa kommunikaatiossa, kuten silmiin katsomisessa, ilmeissä, asennoissa ja eleissä, joilla sosiaalista kanssakäymistä ohjataan 2.Kyvyttömyys kehittää...
  4. N

    Kohdellaanko mua huonosti?

    Sama tuli mieleen, asperger?
  5. N

    Lapseni ei taidakaan olla minun

    Onko tuo ainoa syy miksi niin epäilet? Silmien väri ei kerro mitään, sinulla voi aivan hyvin olla sinisilmäinen lapsi vaikka äidinkin silmät ovat ruskeat. Minulla on tuttu, joka on itse tummaihoinen, mutta hänen lapsensa on täysin valkoihoinen.
  6. N

    Miks mun pitää vaan olla niin tyhmä?

    Viisastu. Laita estot ja kaikki.
  7. N

    Olen erittäin tyylikkäästi pukeutuva, Haluatko kysyä jotakin?

    Mitä on tyylikkyytesi? Nimimerkkisi viittaa siihen, että ostat "tyyliä" rahalla. Muistutan kuitenkin, että tyylitaitoa ei voi ostaa.
  8. N

    Mihin aikaan teidän 11-12 vuotiaillanne on viikonloppuisin sisälletuloaika ulkoa?

    Ei ole mitään sovittua aikaa, tilanteen mukaan, on vaihdellut 20-21.30.
  9. N

    Kauanko laittaudut töihin/kouluun/kaupungille tms?

    Mä nukun kaiken sen ajan mitä te muut aamuisin laittaudutte :D Heräämisestä 10 minuuttia niin olen ovesta ulkona ja siihen kuuluu myös yhden lapsen herätys, vaatteet ja aamupala. En meikkaa, pesen vain hampaat, suihkussa käyn iltaisin.
  10. N

    Mitä vikaa muovilattiassa on????????? En ymmärrä!!!!

    Minusta on se vaan ruma. Huonekalut ei pääse oikeuksiinsa ja sellainen keinotekoinen fiilis. Asunto muuttuu aivan erilaiseksi, jos sinne asentaa esimerkiksi laminaatin, joka on aika halpa ratkaisu. Meillä on parketti, mutta paras olisi lautalattia. Minulle on kuitenkin ihan sama millaisista...
  11. N

    MPR rokote & ulkomaille

    Ei ollenkaan. Lapsi matkustanut vauvasta asti. Ikää kohta 7.
  12. N

    Jouluruokalistat

    Alkuruoka muikunmäti+punasipuli+smetanakermaviili paahtoleipää puikulaperunat graavilohta kylmäsavulohta Pääruoka kalkkunaa imellettyä perunalaatikkoa porkkanalaatikkoa herneitä Jälkiruoka taatelipipareita tummaa suklaata suklaakonvehteja kakkua joulutorttuja ja -pipareita...
  13. N

    Unelmani eivät toteutuneet.. en saanut sitä mitä elämässäni halusin. =(

    No mutta... Monessa kohdin kerrot miehestäsi, kuinka hän on este sille ja sille. Jos niin moni asia riippuu miehestäsi niin ehkä olet valinnut väärän puolison itsellesi. Miksi?
  14. N

    Minkä pituisia 11-vuotiaita teillä on?

    juu ei :D
  15. N

    Minkä pituisia 11-vuotiaita teillä on?

    ahaa... kiitos vastauksesta.
  16. N

    Minkä pituisia 11-vuotiaita teillä on?

    kerrotko mitä olisi ollut kiva tietää?
  17. N

    Minkä pituisia 11-vuotiaita teillä on?

    öö, en nyt ole ap, mutta en tajunnut sun pointtia yhtään. siis miksi joku tutkiminen olisi ainutlaatuinen tilaisuus... ja siis miksi kuvittelet, että pitkiksi mahdollisesti kasvavia ihmisiä jotenkin tutkittaisiin erityisesti? miksi kasvuiässä olevan lapsen mieltä pitäisi sekoittaa ja...
  18. N

    Minkä pituisia 11-vuotiaita teillä on?

    160 cm. ap, sun tyttö ei kasva tippaakaan liian nopeasti. lapseni luokalla on monta yli 160 cm tyttöä ja siis viidesluokkalaisia ovat. älä suostu mihinkään tutkimuksiin, tyttösi kasvaa ihan normivauhtia kun hänestä on ilmeisesti pitkä tulossa teidän pituuksien perusteella. lisäksi useilla...
  19. N

    Minkä ikäinen lapsi ei enää saa tarpeeksi välipalaa mcdonaltsin lastenateriasta?

    tasan 2-vuotiaana oli 93 cm ja 12 130 g. ei osannut pyytää, itse siellä kävin niin lapsikin kävi. kotona jos joskus oli saarioisten vaikka lihaperunasoselaatikkoa niin söi sellaisen 400 g laatikon kokonaan, siis tasan 2-vuotiaana. tein kyllä ruoat itse ja isoja annoksia söi ja syö edelleen...
  20. N

    Minkä ikäinen lapsi ei enää saa tarpeeksi välipalaa mcdonaltsin lastenateriasta?

    No välipalasta en tiedä, mutta 2-vuotiaalle se lastenateria ei riittänyt jos oli nälkä eli söi aina 2 juustohampurilaista, ranskiksia ja mehun.

Yhteistyössä