Kauanko laittaudut töihin/kouluun/kaupungille tms?

  • Viestiketjun aloittaja "Nessuliina"
  • Ensimmäinen viesti
Mä nukun kaiken sen ajan mitä te muut aamuisin laittaudutte :D

Heräämisestä 10 minuuttia niin olen ovesta ulkona ja siihen kuuluu myös yhden lapsen herätys, vaatteet ja aamupala. En meikkaa, pesen vain hampaat, suihkussa käyn iltaisin.
 
"Pikkuinen Jättiläinen"
En ole koskaan ottanut aikaa :D mutta n. puolisen tuntia (tai alle) menee aamulla laittautumiseen (käyn illalla suihkussa). Eli hampaiden pesu, hiukset ja meikkaus (meikkipuuteri, ripsien taivutus, eyeliner, ripsari ja joskus luomiväri). Tosin vaikka kuinka nyhrään tukkani kanssa niin ei siitä varmasti kukaan huomaa että sille olisi mitään tehty.. en vaan osaa laittaa enkä saa sitä pysymään mitenkään kuosissa :( Eli periaatteessa voisin jättää sen hiusten laiton kokonaan välistä eikä kukaan huomaisi mitään eroa :D

Toinen puoli tuntia menee sitten kahvin juontiin ym. aamulla eli herään vähintään tuntia ennen lähtöä, mielellään pari tuntia ennen niin ei tule kiire :)
 
En laittaudu normipäivinä. Toki pesen hampaat (samalla kun käyn pissalla), vetäisen vaatteet päälle ja harjaan tukan. Mutta mulle laittautuminen tarkoittaa, peilinedessä mallaamista ja meikkailua, hiusten laittoa yms. Eli näitä en tee, kuten en yleensä syö edes aamupalaa saati lehteä lue. Touhuan ja tohellan vain kotihommia ja laitan lapsille kaiken valmiiksi.
 
"mellan"
jos suihkussa käynti lasketaan, niin 10-20 min, riippuu jaksanko kuivata hiukset vai laitanko vaan huivin päähän. Jos ei tartte käydä suihkussa, niin sitten max. 5 min
 
"juu"
Hui - onneks on suhteelisen nätit piirteet ja ennen kaikkea hyvä iho. Herttinen jos mun olis tunti joka päivä tuunattava joutuisin herää 5 aikaan vaan ja siksi. Mulla kun työ alkaa 7 aikaan ja sitä ennen lapsetkin pitää viedä tarhaan. Vekkari soi 5.45 ja siitä 20-30 minuuttia on mulle. Sit on aika herätellä lapset ja laittaa tarha kuntoon.

Mun ajankäyttö: Suihku 5 minuuttia, vajaa. Samalla kasvojen puhditus. Hiusten kuivatus 5 minuuttia ja rullat päähän. Meikki kokonaisuudessa max 5min. Sävyllinen kosteusvoide tai kevyt meikkivoide, rajat silmiin, ripsari ja vähän aurinkopuuteria. Sit muksujen laittoja ja siinä sivussa otan paplarit pois ja kampaan/tuunaan tukan loppuun.
 
vier
Minustakaan suihkussakäynti ja hampaiden pesu ei ole laittautumista vaan hygieniaa. Teen ne vaikken olisi lähdössä kotoa mihinkään.
Varsinainen laittautuminen kestää arkiaamuna alle 10min. Siis valitsen vaatteet ja puen, laitan (lyhyet) hiukset, laitan vähän puuteria ja ripsiväriä.

Juhlimaan mennessä kestää kauemmin, etenkin jos pitää tehdä karvahuoltoa tms :D
 

Yhteistyössä