turhis
Joojoo turhis ja mitä mä täälä valitan ja plaaplaa. Kysyn silti
Olemme olleet yhdessä 6-vuotta
- En ole ikinä saanut kukkia tai mitään muutakaan yllätystä/huomion osoitusta
- Minua ei ole ikinä sanottu kauniiksi, ihanaksi, seksikkääksi tms
- Mua ei koskaan kehuta, ei siitä mitä teen, mitä osaan tms
- oikeastaan kun mietin, mies ei ole koskaan kehunut mua
- Mies ajattelee kaiken niin mahdottoman järkiperäisesti
- Hän ei halua kävellä käsikädessä, enkä ole KOSKAAN saanut minkäänlaisia hellyydenosoituksia, se ei johdu kuulemma musta. Hän vaan ei ole sen tyyppinen
-Seksiä harrastamme, mutta mitään muuta läheisyyttä meillä ei ole
- Jos soitan hänelle esim. viikonloppuna töistä ihan muuten vaan, hän kysyy ekana" miks sä soitat,oliko sulla jotaki asiaa?" perustelee vaan sillä, että soittaminen ilman todellista asiaa on järjetöntä
-Kaiken pitää olla niin arkista ja järkevää, koska muussa ei ole mitään järkeä kuulemma.
- Jos mulla on paha mieli, itken tms hän kysyy mikä on ja sanon ja homma on siinä. Asioita on turha vatvoa, mun pitää vaan ajatella töisin tms
Jos itken illalla sängyssä, hän sanoo vaan että sänky on nukkumista varten.
Ennen kuin joku keksii hakkua mua, niin olen normaalipainoinen, ihan nätti ja pukeudun hyvin. Lisäksi meillä on kaunis koti ja olen ihan normaaliälyinen.
Olemme olleet yhdessä 6-vuotta
- En ole ikinä saanut kukkia tai mitään muutakaan yllätystä/huomion osoitusta
- Minua ei ole ikinä sanottu kauniiksi, ihanaksi, seksikkääksi tms
- Mua ei koskaan kehuta, ei siitä mitä teen, mitä osaan tms
- oikeastaan kun mietin, mies ei ole koskaan kehunut mua
- Mies ajattelee kaiken niin mahdottoman järkiperäisesti
- Hän ei halua kävellä käsikädessä, enkä ole KOSKAAN saanut minkäänlaisia hellyydenosoituksia, se ei johdu kuulemma musta. Hän vaan ei ole sen tyyppinen
-Seksiä harrastamme, mutta mitään muuta läheisyyttä meillä ei ole
- Jos soitan hänelle esim. viikonloppuna töistä ihan muuten vaan, hän kysyy ekana" miks sä soitat,oliko sulla jotaki asiaa?" perustelee vaan sillä, että soittaminen ilman todellista asiaa on järjetöntä
-Kaiken pitää olla niin arkista ja järkevää, koska muussa ei ole mitään järkeä kuulemma.
- Jos mulla on paha mieli, itken tms hän kysyy mikä on ja sanon ja homma on siinä. Asioita on turha vatvoa, mun pitää vaan ajatella töisin tms
Jos itken illalla sängyssä, hän sanoo vaan että sänky on nukkumista varten.
Ennen kuin joku keksii hakkua mua, niin olen normaalipainoinen, ihan nätti ja pukeudun hyvin. Lisäksi meillä on kaunis koti ja olen ihan normaaliälyinen.