Hakutulokset

  1. MIM-PI

    Koiraimmeiset, kertokaa mikä poloisella on?

    Eikö ne omistajat voisi viedä koiraa eläinlääkäriin. Olisi varmaankin hyvä tutkia jos kerran toinenkin jalka jo linkuttaa.
  2. MIM-PI

    Mitä maksavat Elle lasten paidat uusina? Siis keskimäärin?

    Paitoja on eri hintaisia. Riippuu materiaalista. Stretchpaidat on kalliimpia kuin tavallinen perustrikoo. Paitapuserot on huomattavasti kalliimpia ja neuleet kaikista kalleimpia.
  3. MIM-PI

    lastenvaatteita netistä?

    Kannattaa googlettaa, koska lastenvaatekauppoja on nykyään ihan mielettömästi. Suomessakin on jo paljon ja ulkomailla ihan käsittämätön määrä :). Useimmissa on minusta koot ainakin 140 senttiin asti. Aletkin on lähes vielä lähes kaikissa nettiputiikeissa.
  4. MIM-PI

    3 asiaa joita ei kannata tehdä!!

    Oho, esiaviollista seksiä. Ensin menee neitsyys ja sitten vasta otetaan mies. Oikein kevytkenkäistä rietastelua siis :p .
  5. MIM-PI

    PALSTAN VAHTIJAT!

    Olen samaa mieltä kuin Accra. Eihän kaikkien ole pakko ajatella samalla tavalla ja miellyttää kaikkia. Kyllä tänne porukkaa mahtuu :D.
  6. MIM-PI

    Esikoulu+poissaolot?

    Ei ole läksyjä. Tarkoitin läksyillä sitä, kun lähdetään marras-joulukuussa pariksi viikoksi Thaimaahan niin voidaan tehdä tarvittaessa niitä eskarijuttuja siellä läksyinä. Tuskin mitään ihmeellistä kuitenkaan tulee :).
  7. MIM-PI

    Kuin nopeesti myyjän on saatava tavara postiin kauppojen synnyttyä?

    Postipaketti matkaa huomattavasti kauemmin kuin kirje. Moni myyjä asuu maalla ja posti ei ole lähellä. Lapsiperheillä voi tulla myös viiveitä. Minusta ei kannata ostaa mitään netin kautta postitse jos ei ole kärsivällisyyttä. Jos pitää saada jotain heti niin sitten kauppa on se paras vaihtoehto :).
  8. MIM-PI

    Esikoulu+poissaolot?

    Samoja ongelmia on meillä. Matkustellaan paljon ja eskarista tulee poissaoloja. On vähän huono omatunto, mutta kyse ei silti ole vielä koulusta. En aio stressata asiasta, koska lapsi osaa jo lukea, kirjoittaa ja laskeakin. Otetaan toki mahdolliset läksyt lomille mukaan jos sellaisia on. Koulu on...
  9. MIM-PI

    miksi minusta alkaa tuntua että menetin 32e

    Ei mulla kyllä näy jos maksan eri pankkiin. Vain se nimi näkyy mit itse siihen vastaanottajaksi laitan. :ashamed:
  10. MIM-PI

    miksi minusta alkaa tuntua että menetin 32e

    Niin minäkin veikkaan. Välissä on vielä viikonloppu jolloin posti ei kulje.P akettikorttikin tulee postin mukana aina päivän viiveellä. Ja jos paketti ei ole ehtinyt saman päivän kuljetuksiin niin taas tulee yksi matkapäivä lisää. Nopein tapa saada pakettin on lunastaa se sillä seurantakoodilla...
  11. MIM-PI

    Saako muiden lapsia komentaa?

    Jos joku ei itse pidä lapsillaan mitään rajoja ja lapset käyttäytyvät miten sattuu niin en ihan välttämättä jaksaisi sitä aikuistakaan ystävänä :ashamed: .
  12. MIM-PI

    Saako muiden lapsia komentaa?

    Riippuu vanhemmista, koska toiset saattavat katkaista semmoisesta vaikka välit kokonaan :xmas:. Mutta toki puutun aina asiaan jos lapsi on vaarassa tai tekemässä jotain tuhoja eli siis ihan pakkotilanteissa. Minä en loukkaannu jos joku muu aikuinen komentaa lastani, koska silloin olen...
  13. MIM-PI

    Kävin just tarkistamassa miehen sähköpostin......

    Jos miehesi pyysi tarkistamaan niin sitten se on ok. Mutta toisten postien kyttääminen on kyllä tosi rumaa ja minusta suorastaan aika halveksittavaa. Jos minä kuulisin, että joku lukisi salaa minun meilejä niin se ystävyys loppuisi siihen paikkaan. Eikä syy ole siinä, että minulla varsinaisesti...
  14. MIM-PI

    Pesettekö te vaatet ennen käytöä (lapsille)vai......

    Sama juttu. Kaikki vaatteet ja liinavaatteet aina suoraan pesukoneeseen. Mitään en ota käyttöön ennen pesua.
  15. MIM-PI

    Kannattako valkosta ja punasta pestä samas koneellisessa??

    Minä lajittelen ensin kaikki pesulämpötilojen mukaan, sitten väreittäin. Valkoisten kanssa en pese mitään värejä niin valkoiset vaatteet on aina vitivalkoisia. Vaaleasävyiset kirjopyykit saatan pest keskenään jos mikään niistä ei anna väriä. Punaiset aina keskenään. Mustat, ja tummansiniset...
  16. MIM-PI

    Peseekö muiden kone 60 asteisia vaatteita n 3 h??

    N. 1,5 h valko- ja kirjopyykki 60 asteessa. Edellinen kone taisi pestä lähes 2 h. Pikapesua en käytä :).
  17. MIM-PI

    Kiinassa valmitetuista lastenvaatteista löytyi suuria myrkkypitoisuuksia!!! EN uskalla enää ostaa Reimaakaan kun eikö sekin tehdä

    Meillä pestään aina ihan jokaikinen vaate ennen käyttöä ja mitään ongelmaa ei ole koskaan ollut. Olen kyllä aika vaativa vaatteiden suhteen, mutta voihan jopa merkkivaatteet olla "Made in China". Samaan tyyliin meillä jatketaan edelleen, en ota stressiä tästäkään asiasta :).
  18. MIM-PI

    Kerro kivoja lasten merkkivaatesivuja netissä! Haluaisin tilata jotain...

    Elle-vaatteita olen löytänyt uutena netistä vain: www.merkkitavaratalo.fi ja www.pinkkifiini.fi. Jälkimmäisessä on yksittäiskappaleita aika harvakseltaan ja ensimmäisenkään valikoima ei ole päätä huimannut. Kaiken lisksi nuo Merkkitavaratalon nettisivut on olleet päivityksessä jo hyvon aikaa...
  19. MIM-PI

    Mistä tunnistaa vihaisen irtokoiran?

    http://www.pedigree.fi/luettavaa/koiran_kayttaytyminen.html Tuolla ihan ihan kivasti perustietoa koiran käyttäytymisestä. Lyhyt ja helppolukuinen.

Yhteistyössä