Kannattako valkosta ja punasta pestä samas koneellisessa??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Minä lajittelen ensin kaikki pesulämpötilojen mukaan, sitten väreittäin. Valkoisten kanssa en pese mitään värejä niin valkoiset vaatteet on aina vitivalkoisia. Vaaleasävyiset kirjopyykit saatan pest keskenään jos mikään niistä ei anna väriä. Punaiset aina keskenään. Mustat, ja tummansiniset menee usein samassa. Muut tummat kuten ruskea, vihreä ja harmaa menee pääsääntöisesti samassa koneessa. Valko- ja kirjopyykille aina omat pesuaineet. Huuhteluainetta en laita ikinä stretchpaitoihin, koska ne menee huonoksi. Niin ja Vanish-suihketta tahroihin. Siinäpä minun pyykkihommat kiteytettynä. Tiedän olevani tosi tarkka, mutta tykkään pitää kaikki vaatteet mahdollisimman hyväkuntoisina ja haluan aina pestä itse meidän pyykit. :D
 
Mun on myönnettävä, että tosta aloituksesta tuli ekana mieleen joku uusavuton joka kyselee päivänselvästä asiasta, ja meinasin eka vaan laittaa nauruhymiöitä, onneksi vastasin asiallisesti. Ois saanut taas tappelun aikaiseksi turhaan. :D :D :whistle:
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Mun on myönnettävä, että tosta aloituksesta tuli ekana mieleen joku uusavuton joka kyselee päivänselvästä asiasta, ja meinasin eka vaan laittaa nauruhymiöitä, onneksi vastasin asiallisesti. Ois saanut taas tappelun aikaiseksi turhaan. :D :D :whistle:
Mie ap en ainakaan jaksa tääl tapella.. Kotona saa tarpeeks.. :(
 
jarna
Mä lajittelen tummat ja siniset samaan ja punasävyiset samaan, valkoiset samaan ja sit vihreät ja keltaiset samaan. Mut meillä riittää porukkaa=pyykkiä ja värejäkin niin ettei vajaita koneita juur tule:)
 

Yhteistyössä