Hakutulokset

  1. MIM-PI

    Mistä tunnistaa vihaisen irtokoiran?

    Onpa hankala kysymys. Huonosti koulutettu sakemanni ei ainakaan ole hyvä vaihtoehto. Ja nuo pienet karvapallotkin voi olla ihan kamalia lahkeessa roikkujia jos isäntä ei ole pitänyt mitään kuria. Ehkä paras on joku rauhallinen rotu, mutta ei liian iso. Tietysti pitää tuntea koiran omistaja...
  2. MIM-PI

    Mistä tunnistaa vihaisen irtokoiran?

    Joo, on aika vaikea kuvailla näitä koiran mielialoja täällä. Varsinkin, kun itse tunnistaa omien koirien mietteet vaikka unissaan ;). Meidän koirat on monien mielestä tosi pelottavia, koska ovat verrattain isoja ja haukkuvat kyllä kutsutut ja kutsumattomat vieraat hyvinkin äänekkäästi. Kehenkään...
  3. MIM-PI

    Mistä tunnistaa vihaisen irtokoiran?

    Häntää heiluttava koira on ainakin innoissaan :). Häntä koipien välissä kertoo pelosta. Koira joka murisee tai näyttää hampaita, kannattaa kiertää kaukaa ;). Vaikka olen itse kahden koiran omistaja, en menisi tekemään tuttavuutta yhdenkään vieraan koiran kanssa. Koira on kuitenkin koira. Koirat...
  4. MIM-PI

    Merkkivaatteista

    Minäkin ostan kaikki ulkovaatteet käyttömukavuuden ja ylipäätänsä toimivuuden perusteella. Meillä ei näitä kesäpäiviä kuitenkaan niin hirmuisesti ole, että ulkoiluvaatteet ovat lapsella kovassa käytössä. Nämä meidän perheessä ulkoiluvaatteeisiin menee tosi paljon rahaa, mutta eipä noita meidän...
  5. MIM-PI

    HUUTONETISTÄ TAASEN KERRAN.

    Ei voi perua. Voit kokeilla ottaa yhteyttä myyjään ja kertoa tilanteesi. Myyjä voi joko sulkea kohteen tai "armahtaa" sinun huutosi. Tästä on myyjälle vaivaa, jos kohteessa on muitakin huutajia ja silloin kohdetta tuskin suljetaan etuajassa. Mutta yhteydenotto myyjään on ainoa mahdollisuutesi...

Yhteistyössä