Kuin nopeesti myyjän on saatava tavara postiin kauppojen synnyttyä?

  • Viestiketjun aloittaja Mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
A shadieeyah
se riippuu minä päivänä maksu tapahtuu ja ovatko pankit samat.
Jos maksaa sunnuntaina ja on eri pankit niin silloin olettaisin että seuraavan viikon maanantaina viimeistään.

Mutta jos samat pankit ja sunnuntaina maksaa niin olettaisin jo to-pe paketin olevan perillä.
 
Minusta viikko siitä kun rahat näkyy tilillä on jo hyvinkin riittävä aika. Jos jokin este tulee, ettei heti pääse postiin, minusta olis kohteliasta ilmoittaa, jos suinkin mahdollista, ettei ostajalle tule vääriä käsityksiä- nykyään kun liikkuu kaikenlaista huijaria.
 
Mä laitan samana päivänä paketin postiin kun rahat on tilillä ja näin olen saanut itsekin. En siis asu maalla ilman autoa ja käy vain kerran viikossa kaupungilla/postissa. Kun laitan paketin lähetän seurantakoodin josta vastaanottaja voi katsoa missä vaiheessa paketti tulee.
 
Mä laitan viimestään ku raha on tullu tilille. ja kun olen nuita muutamia kestoja myyny niin olen nakannu postiin heti ku on kaupat syntyny ja on ollu käyntiä kylillä. En ole aina odottanu et raha näkyy tilillä jos on eri pankki.
Ja aina on homma toiminu =)
Ja mielestäni se viikko on ok. ja jos venyy niin silloin pitää ilmoittaa syy.
 
Postipaketti matkaa huomattavasti kauemmin kuin kirje. Moni myyjä asuu maalla ja posti ei ole lähellä. Lapsiperheillä voi tulla myös viiveitä. Minusta ei kannata ostaa mitään netin kautta postitse jos ei ole kärsivällisyyttä. Jos pitää saada jotain heti niin sitten kauppa on se paras vaihtoehto :).
 

Yhteistyössä