Oletko myynyt pois jotain sellaista, joka on myöhemmin kaduttanut?

  • Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti
The titityy
Huutiksen tai jonkun muun kautta?

Minä möin pojan ensiaskelkengät ja kaduin kamalasti heti jälkeenpäin. Paljon olen säästänyt vauvatavaraa ja tokihan ne kengätkin olisi pitänyt säästää, ei vaan silloin ajatellut. :ashamed:

Onneksi ostaja myy ne minulle takaisin kunhan on itse käyttänyt lapsellaan. =)
 
joo
Mie myin ryijyn ja pari kertaa oon miettiny, et oisko sittenkään pitäny, kun silläkin oli tunnearvoa.

Mutta totuus on sekin, että en mie ois sitä kuitenkaa seinälleni pistäny eli varastossa oisin vaan pitäny. Järkeäkö siinäkään...
 
Joo
kaikki kahden ensimmäisen lapsemme vauvanvaatteet ja -tarvikkeet vaunuja myöten viime kesänä. Yllätysvauva ilmotti tulostaan sitten vähän sen jälkeen ja nyt keväällä jouduttiin hommaamaan kaikki tavarat uudestaan....
 
XXS
Pinnasängyn myin ja sitten harmitti, kun sänkyä kyseli sellainen, jolla ei todellakaan ollut varaa ostaa uutta sänkyä kaupasta. Ilmaiseksi olisin antanut, jos vaan olisi ollut tallella.
 
Olen. Myin kaikki ihanat vauvan vaatteet kun kuvittelin, ettei meille tule enää vauvoja. Mutta kappas, sain tietää olevani raskaana pari viikkoa paketin postittamisen jälkeen :| (niin ja selvennän heti, ettei tuo hymiö kuvaa tietoa raskaudesta, vaan tosiaan sitä fiilistä kun olin kaikki suloisuudet myynyt juuri ennen).
 

Yhteistyössä