Hakutulokset

  1. M

    bensa vai diesel auto

    Meilt löytyy molemmat. Dieselist meinataan hankkiutuu eroon, kun ei tule paljoa kilometrejä ja kun toi dieselin hintakaan ei paljoa bensast poikkee ja toi diesel-vero kirpoo niin paljon.
  2. M

    Onko perheenne enemmän tekemisissä sinun vai miehesi vanhempien/sisarusten kanssa?

    enemmän ollaan tekemisissä miehen vanhempien kanssa, mutta minä olen taas paljon enemmän tekemisissä vanhempieni kanssa kuin mieheni...vai mitenkä se oli :whistle:
  3. M

    G. Koska viimeksi näit anoppiasi

    omasta puolesta voin kertoo, että ajattelin itsekin noin että anoppi on ihana, kun en nähnyt häntä kuin kerran, pari viikossa, mutta kun joka päivä on nähnyt niin on meinannu ruveta pinna kiristyy...kyllä hän siis on ihan mukava ihminen, mutta tietyt jutut nostattaa nykyään mun karvat pystyyn.
  4. M

    Perusteluja tavallisten puurohiutaleiden puolesta!!

    mun mielestä aivan naurettavia noi jauhepuurot :x eilen tuli just postissa näyte: nauroin hyvät naurut, kun esitteestä luin "...puurossa on jo kunnon hiutaleita ja raikas hedelmän maku." ...niin mitkä kunnon hiutaleet ja mikä raikas hedelmän maku, jos käytetty joku pari prossaa jotain...
  5. M

    G. Koska viimeksi näit anoppiasi

    Nyt viime ajat ollaan nähty joka päivä. Ilmeisestikin liikaa, koska on ruvennut ärsyttää yks sun toinenkin asia. Ennen ei ärsyttäny mikään, mutta nytten... :kieh:
  6. M

    Onko teillä aina kaljaa? Kuinka usein sitä ostat?

    meillä ei moista myrkkyä juoda :x kyllä kaapissa pari pulloo on ihan appiukkoo varten, kun meillä välillä hommissa....tosin pullot ollu jo varmaan ainakin viimeisen puoli vuotta, että liekkö käypää tavaraakaan enää :whistle:
  7. M

    Oikeasti - ovatko jotkut äiditkin päiväkotiin tutustumassa

    meittin paikkakunnal on 5 vuotiailla myös omahoitaja ja eskareilla eskariope on omahoitaja.
  8. M

    Oikeasti - ovatko jotkut äiditkin päiväkotiin tutustumassa

    eikö toi omahoitajuus ole käytäntönä kaikkialla?
  9. M

    Oikeasti - ovatko jotkut äiditkin päiväkotiin tutustumassa

    miten lasten kanssa tulee tilanne, joissa vaitiolovelvollisuus? palaverit ryhymän aikuisten kanssa sitä varten, joissa keskustellaan lapsiin liittyvistä asioista, joista vaitiolovelvollisuus.
  10. M

    Oikeasti - ovatko jotkut äiditkin päiväkotiin tutustumassa

    eiköhän ne mammat, jotka ovat lapsensa kanssa tutustumassa keskity siihen omaan lapseensa eikä muiden :o
  11. M

    Tämmöstä galluppia

    1 lapsi pkseutu mammalomalla vielä -> hoitovapaa -> vakityöpaikka odottelee
  12. M

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    Pirates Of the Caribbean trilogiasta MUN MIELIPIDE, ett ykkönen oli ihan mahtava. Kakkonen rupes nukuttaa ja kolmosta en edes loppuun tainnu kattoo :x
  13. M

    G: millainen nainen olet??

    täältä löytyy tavallinen tallustaja (B) :wave:
  14. M

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    Kyllä se niin vaan on , että on täysi mahdottumuus nimetä vain yhtä hyvää elokuvaa. Niitä on niin paljon joista mä tykkään. :whistle: Tuli taas muutama mieleen: - Transporter I & II - Gone In 60 Seconds - Ring I & II - Aavelaiva - Uudemmasta päästä Rambo 4 (kunnon teurastusta :o )
  15. M

    No mutta missäs miehenne nyt on?

    autotallissa tuunaamassa menopeliä B)
  16. M

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    Perhosvaikutus ja Uhrilampaat tosi jees. Uinu uinu lemmikit mainittakoot myös. Varsinkin ykkönen. Stephen Kingin kirjoihin perustuvat leffat kaikki mun mieleen. Ainuttakaan hänen kirjaa en ole lukenut, kun olen laiska lukija, mut leffoist tykkään :p
  17. M

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    ok! en oo tuota nähny, etten voi sanoo juuta enkä jaata... mut makuja on joo monenlaisia...
  18. M

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    ja se oli? |O
  19. M

    MAAILMAN PARAS LEFFA???

    no heitäppä oma mielipitees sitten listaan :D

Yhteistyössä