G. Koska viimeksi näit anoppiasi

  • Viestiketjun aloittaja ihanneminiä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Pari viikkoa sitten. Sitä ennen viime kesänä, sitä ennen edellisenä kesänä jne.

Anoppi on ihana, ja näkisin sitä mielelläni useammin, mutta kun lentäminen ei ole ihan halpaa, eikä tällä porukalla enää mitään helppoakaan :(
omasta puolesta voin kertoo, että ajattelin itsekin noin että anoppi on ihana, kun en nähnyt häntä kuin kerran, pari viikossa, mutta kun joka päivä on nähnyt niin on meinannu ruveta pinna kiristyy...kyllä hän siis on ihan mukava ihminen, mutta tietyt jutut nostattaa nykyään mun karvat pystyyn.
 
en ole katkera mutta kumminkin
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Viime perjantaina.
Suunnilleen kerran kuussa, joskus pitempiäkin taukoja, kesällä taas saatetaan useamminkin tavata.
Niin kun meette täyshoitoon vaikka mökille, tyypillistä!
Talvella niin väliä mutta kesällä kiva olla ilmaisella rannalla ja ruuilla.
 
anoppi
Alkuperäinen kirjoittaja Madicken04:
Alkuperäinen kirjoittaja Byfånen:
Minulla on kyseessä ex-anoppi, mutta kesäkuulla nähtiin viimeksi kun kävi meillä kylässä. Nähdään silloin tällöin, vaikka erosinkin pojastaan. Hän on sanonut, että minä olen kuitenkin hänen miniänsä ja täytynee myöntää, että kaipa minäkin aina häntä anoppina pidän vaikka tilanne onkin mitä on.
=)

Äitini on myös yhä anoppi siskon ex-miehelle ja koska miehen omat vanhemmat eivät ole elossa, pitää tätä itseasiassa omana poikanaan. Miehen uuden liiton lapsenkin laskee lapsenlapsekseen.
Byfopnen ja sinä, onnea kun fiksut anopit ja miniät
 

Yhteistyössä