G. Koska viimeksi näit anoppiasi

  • Viestiketjun aloittaja ihanneminiä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Koko perhe ei ole tekemisissä isänäidin kanssa eli anoppia ei tule pahemmin tapailtua vaikka samassa kaupungissa asuu. Tosin mies käy aina silloin tällöin katsomassa omaa äitiinsä, mutta sekin n.3-4 vuodessa eli ei pahemmin tekemisissä. Ja siihen on monta syytä.
 
Minulla on kyseessä ex-anoppi, mutta kesäkuulla nähtiin viimeksi kun kävi meillä kylässä. Nähdään silloin tällöin, vaikka erosinkin pojastaan. Hän on sanonut, että minä olen kuitenkin hänen miniänsä ja täytynee myöntää, että kaipa minäkin aina häntä anoppina pidän vaikka tilanne onkin mitä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Byfånen:
Minulla on kyseessä ex-anoppi, mutta kesäkuulla nähtiin viimeksi kun kävi meillä kylässä. Nähdään silloin tällöin, vaikka erosinkin pojastaan. Hän on sanonut, että minä olen kuitenkin hänen miniänsä ja täytynee myöntää, että kaipa minäkin aina häntä anoppina pidän vaikka tilanne onkin mitä on.
=)

Äitini on myös yhä anoppi siskon ex-miehelle ja koska miehen omat vanhemmat eivät ole elossa, pitää tätä itseasiassa omana poikanaan. Miehen uuden liiton lapsenkin laskee lapsenlapsekseen.
 
Pari viikkoa sitten. Sitä ennen viime kesänä, sitä ennen edellisenä kesänä jne.

Anoppi on ihana, ja näkisin sitä mielelläni useammin, mutta kun lentäminen ei ole ihan halpaa, eikä tällä porukalla enää mitään helppoakaan :(
 

Yhteistyössä