Onko teillä aina kaljaa? Kuinka usein sitä ostat?

meillä ei moista myrkkyä juoda :x
kyllä kaapissa pari pulloo on ihan appiukkoo varten, kun meillä välillä hommissa....tosin pullot ollu jo varmaan ainakin viimeisen puoli vuotta, että liekkö käypää tavaraakaan enää :whistle:
 
vieras
harvoin meillä on kaljaa. minä en juo kaljaa ja mieskin juo kaljaa(tai ylipäätään mitään alkoholia) vain silloin kun ollaan lähdössä jonnekin ulos. kumpikaan emme ymmärrä miksi pitäisi arki-iltoina juoda yksi tai kaksi olutta. saman asian ajaa lasi vettä tai limpparia.
 
On aina. Miehelle ja sen ystäville. Mutta on meillä aina viiniä ja siideriäkin. Ja drinksu-aineksetkin aina löytyy.

Alkoholia menee päivittäin, mulla ihan minimissä tietty, kun olen raskaana. IKINÄ LAPSET EIVÄT OLE NÄHNEET HUMALAISIA VANHEMPIA!!
 
Usein on kaljaa, kun ukko sitä lipittelee. Lisäksi sitten siideriä ja viiniä. Lähes koko ajan jotain löytyy kaapista! Kauheen hirveen kamalia ihmisiä ollaan ja alkoholisteja suorastaan, eikös vaan? ;) :LOL: . Tosin ei sitä nyt kuitenkaan koko ajan juopotella, vaikka sitä kaapista löytyykin :saint: .
 
meillä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Lähes aina on kaljaa.
Lisää ostetaan, kun edelliset loppuu :p
Sattui sitten yksi rehellinen tähänkin ketjuun, tai onko plussalaisilta alkoholi kielletty?
No onpa hölmö kommentti. Mun vastaus oli ainaskin 100% rehellinen, vaikkei sitä kaljaa ostellakaan. Tai siis just siksi.
 
mä vaan
Mä en osta koskaan kaupasta kaljaa en ainakaan jos on lapset mukana, koska ei koskaan tiedä kuka plussanmammoista kyttää mun kärryihin. Itse käyn ostamassa vain kaikki terveelliset ja luomut, mies hakee sitten muut ja anoppi kaljat
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
ei ole.ostettiin yksi stout miehen kanssa viime perjantaina ja jiotiin puoliksi.sitä ennen olen juonut noin...4vuotta sitten noin lasillisen. sitä ennen noin 3vuotta sitten..
raittius sopii sulle vanha heroinisti.
 
Meillä on melkein aina pari kaljatölkkiä jääkaapissa eikä ne siellä kauaa happane :LOL:
Me ollaankin palstatuomion mukaan alkoholisteja, kun juodaan oluet saunan jälkeen tai jopa muuten vaan illalla.
Ja mitä sillä rahalla saa muuta? No vaikka mitä! Mutta miksi pitäisi saada, kun mä haluan juoda oluen, en silloin osta mitään muuta. Eli ei ne rahat meillä hukkaan mene kun kummaankaan ei tarvitse vastentahtoisesti sitä saunakaljaa juoda.
Ostaisin vielä kultalonkeroakin mutten löydä sitä mistään! Liekkö kaikki muut alkoholistit ja väärinkäyttäjät hakeneet kaiken :kieh:
 
Kyllä meillä on aina kaljaa, sitä menee noin kaksi pulloa viikossa, siis saunapäivinä juodaan miehen kanssa yksi pullo puoliksi tai todellisuudessa heitetään kyllä suurin osa kiukaalle. Ei meidän talous ainakaan helpottuis jos jättäis kerran kuussa sen sixpäkin ostamatta :whistle:
 
vieeee
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä meillä on aina kaljaa, sitä menee noin kaksi pulloa viikossa, siis saunapäivinä juodaan miehen kanssa yksi pullo puoliksi tai todellisuudessa heitetään kyllä suurin osa kiukaalle. :whistle:
Noi onkin ne köyhän miehen kännit, olutta kiukaalle niin menee pää sekaisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Tosin ei sitä nyt kuitenkaan koko ajan juopotella, vaikka sitä kaapista löytyykin :saint: .
Niin, kovin ahnaalla juomarillahan ne juomat tuppaavatkin loppumaan, joten sillä, jolla ei lopu, niin lienee homma hallinnassa =)
Juuri näin! Meillä on melkein aina kaapissa olutta, siideriä, viinejä, kuoharia ja viskiä MUTTA ei kai se tarkoita että niitä kaksin käsin kiskotaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieeee:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä meillä on aina kaljaa, sitä menee noin kaksi pulloa viikossa, siis saunapäivinä juodaan miehen kanssa yksi pullo puoliksi tai todellisuudessa heitetään kyllä suurin osa kiukaalle. :whistle:
Noi onkin ne köyhän miehen kännit, olutta kiukaalle niin menee pää sekaisin
Aivan :LOL: Ei kotiäitinä ollessa ole muuhun varaa :D
 
Vilkvilk
Ei ole koskaan kaljaa. Mutta kulmakaappi on aivan täynnä viinejä, sampanjoita, giniä, vodkaa, tequilaa, jne. :) Aina niin halutessaan lasten mentyä nukkumaan voi avata viinipullon ja niin me tehdäänkin varmaankin kerran kahdessa viikossa.
 
meillä taitaa olla aina kaljaa.. tai jos ei ole, niin melkovarmasti seuraavalla kauppa reissulla sitä ostetaan. ite en nyt juo, kun olen raskaana, mutta normaali olosuhteissa saunakalja(t ) on meille ihan tavallista elämää. ei se sitä tarkota, että jos kaupassa joku ostaa olutta, että se aikoisi ne kaikki kiskoa kerralla! joskus toki mies ottaa useamman. tekeekö se juopoksi, jos sitä olutta ostaa, kuten ap tässä totesi?
 
Meillä on lähes aina olutta.
Eikä siihen saunaa tarvita, että illalla juo jonkun kylmän ihanan Tsekkibissen tjtn.

On meillä myös yleensä aina kaapissa alkoholitonta olutta.
Joidenkin ruokien kanssa olut on ihan ehdotonta.

Viiniä löytyy myös aina. Sekä ruoanlaittoon että juotavaksi.
 
Dilek
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei ole aina kaljaa kaapissa....näin kesällä sitä tulee ostettua aika ajoin (grillataan jne), talvisin ei oikeastaan ollenkaan.
Ja baarikaapista löytyy aina jotain. Tällä hetkellä näkyy olevan viskiä, votkaa, mansikkalikööriä ja kahta lajia rakia (perinteistä ja viinirypälerakia). Ne säilyy yleensä vuodesta toiseen siellä, kun me ei olla mitään juoppoja :saint:

Asutteko Turkissa vaiko Suomessa? Ihan mielenkiinnosta kyselen... Mies loppas just viimoset rakit kaapista ja Turkkiin pääsee vasta ens kesänä...
Meillä on aika ajoin kaljaa kaapissa ja molemmat tykätään. Mä taas en sidukoista välitä, miehelle maistuu neki =)
 
Kuivakaapista löytyy lähes aina oluttölkkisalkku, josta sitten tarvittaessa saa ööliä ottaa kylmenemään.. Minä juon saunaoluen silloin tällöin, mutta harvemmin. Mies sitten juo useammin, mutta ei tosiaan humalaan, muuta kuin jos on ihan viihteelle lähdössä.
 

Yhteistyössä