Onko teillä aina kaljaa? Kuinka usein sitä ostat?

Ei ole aina kaljaa kaapissa....näin kesällä sitä tulee ostettua aika ajoin (grillataan jne), talvisin ei oikeastaan ollenkaan.
Ja baarikaapista löytyy aina jotain. Tällä hetkellä näkyy olevan viskiä, votkaa, mansikkalikööriä ja kahta lajia rakia (perinteistä ja viinirypälerakia). Ne säilyy yleensä vuodesta toiseen siellä, kun me ei olla mitään juoppoja :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Ei ole aina kaljaa kaapissa....näin kesällä sitä tulee ostettua aika ajoin (grillataan jne), talvisin ei oikeastaan ollenkaan.
Ja baarikaapista löytyy aina jotain. Tällä hetkellä näkyy olevan viskiä, votkaa, mansikkalikööriä ja kahta lajia rakia (perinteistä ja viinirypälerakia). Ne säilyy yleensä vuodesta toiseen siellä, kun me ei olla mitään juoppoja :saint:
Viinirypälerakia? Kerro siitä lisää =) En ole koskaan sitä kaupoissa nähnyt, Turkissa siis. Onko se joku hienompi laatu, vai vaan eri laatu?

vieras
On sitä yleensä aina kaapissa. Se kun kuluu niin hitaasti. Mä juon tosi tosi harvoin ja mies saattaa yhden oluen juoda viikonloppuna. Mutta kyllä sitten välillä tulee juhlittua ja juotua enemmänkin, ehkä 3-4kk välein.

vieras
Ostetaan kyllä mäyriksiä ja six päkkejä, viiniä, likööriä, viinaa jne mitä milloinkin ja osa juodaan nopeammin osa ei. Mut ei me silti juoppoja olla.
Ja rahaa riittää kyllä ruokaan, matkusteluun ja mihin milloinkin, koskaan ei oo mitään jääny ostamatta sitä varten et on olutta tai muuta ostettu.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Viinirypälerakia? Kerro siitä lisää =) En ole koskaan sitä kaupoissa nähnyt, Turkissa siis. Onko se joku hienompi laatu, vai vaan eri laatu?
Se taitaa olla joku uutuus :), miehen kaveri toi sitä ison pullollisen Turkista pari kolme viikkoa sitten. Efe-merkkistä näkyy olevan, ja oli pakattu sellaiseen hienoon tötteröön eli kai se on hieman fiinimpää laatua. Mutta yhtä kamalan makuista kuin aito ja alkuperäinen raki :D

Se taitaa olla joku uutuus :), miehen kaveri toi sitä ison pullollisen Turkista pari kolme viikkoa sitten. Efe-merkkistä näkyy olevan, ja oli pakattu sellaiseen hienoon tötteröön eli kai se on hieman fiinimpää laatua. Mutta yhtä kamalan makuista kuin aito ja alkuperäinen raki :D

Ahaa, ilmankos olinkin asiasta tietämätön :D Tavallinen raki on roimasti laimennettuna hyvä mahalääke, tai mahataudin ennaltaehkäisyaine turistille, olen antanut itselleni uskotella. Puolentoista litran vesipulloon sen verran, että väri just haalistuu sameaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Lähes aina on kaljaa.
Lisää ostetaan, kun edelliset loppuu :p
Sattui sitten yksi rehellinen tähänkin ketjuun, tai onko plussalaisilta alkoholi kielletty?
Just, eli me vähemmän juovat ollaankin mukamas epärehellisiä? :LOL:
Ei me epärehellisiä olla. Raittiimpia vaan :xmas:
Tai juodaan jotain muuta kuin olutta :D

tosi harvinaista jos jääkaapissa ei yhtään olutta oo.ostetaan aika usein mäyris.nytkin odotetaan kuuden kalja ja lonkero laatikon tuloa meille :p :p en todellakaan ihmettele jos ihmiset ostaa aamulla (tai päivällä) kaljaa,ei sitä oo pakko heti juua,ja mitä sitten vaikka joiskin,ei oo sun asias.sen sijaan mä ihmettelen ap:n laisia kyyliä,pitää kyylätä ja arvostella muiden ostoksetkin.

No just nyt sattuu 5 olutta olemaan jääkaapissa kun oltiin isännän kans kaksin viihteellä perjantaina ja molemmilla oli omat 6-päkit ja nuo jäi kaappiin kun mentiin terassille. Mutta ehkä kerran kuussa tulee ostettua muutama olut

Meillä mies ostaa ehkä neljä kertaa vuodessa mäyräkoiran ja sitten pullot ovat tavaran tukkeena jääkaapissa viikkoja. Mä en muista, koska oisin olutta tai sidukkaa ostanut.

Muoks. Muistui mieleen, että ostinhan mä lauantaina 2 kultalonkeroa ja miehelle kaksi olutta. Yksi kultalonkero juotu ja pahaa oli, oluet yhä kaapissa.

Mökillä tavoitteena on se, että aina olisi olutta jemmassa vieraita varten. Itse en juo olutta juuri koskaan, ja minua ja naisvieraita varten pyrimme aina pitämään sidukkaa kaapissa.

Viiniä taas on yleensä aina varastossa ruokailuja varten, vaikka joka päivä ei viiniä ruoan kanssa olekaan - aika usein kuitenkin.

Alkoholimäärät, joita käytämme, ovat melko pieniä, mutta on kiva, että aina on olemassa jotakin juotavaa vieraiden varalle tai ihan vain itseä varten.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Lähes aina on kaljaa.
Lisää ostetaan, kun edelliset loppuu :p
Sattui sitten yksi rehellinen tähänkin ketjuun, tai onko plussalaisilta alkoholi kielletty?
Just, eli me vähemmän juovat ollaankin mukamas epärehellisiä? :LOL:
Ei me epärehellisiä olla. Raittiimpia vaan :xmas:
Ei kun pointti oli se että aina on kaljaa / siideriä yms , lisää voi ostaa kun edelliset loppuu. On mullakin 2x eurokossu tuolla kaapissa ollut vuodesta 95 ja taatusti ostan lisää kun loppuu. Mut ei se musta tai mun miehestä juoppoa tee vaikka meillä viinaa kotona onkin ;)

unikuu108
ei ole.ostettiin yksi stout miehen kanssa viime perjantaina ja jiotiin puoliksi.sitä ennen olen juonut noin...4vuotta sitten noin lasillisen. sitä ennen noin 3vuotta sitten..

Yhteistyössä