Hakutulokset

  1. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Toivorikas Minut voi siis lisätä listalle :) 3.icsi lyhyt kaava ja toimenpiteille arvioitu viikko 43.
  2. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Moikka, saako tulla pitkästä aikaa mukaan? Olin viime syksyn pinossa jonkun verran mukana. Jos joku muistaa. :) Lokakuun aikana on tulossa lyhyellä kaavalla 3. icsi. Kunhan uusi kierto alkaa parin viikon sisällä. Vähäsen jännittää ja aika matelee. Viime hoidon pettymyksen haavat ovat...
  3. V

    Kympin hoidot

    Moi kaikille. Olen viime vuoden hoitojen jälkeen jäänyt taustailemaan. Meillä päättyi nyt toinen hoito negaan ja itkuun. Kiitos plasebo kannustavasta viestistäsi. Tämä oli juuri sitä mitä tarvitsin tämän aamun negan jälkeen. Eli sen että se kolmas voi vielä silti tarttua. Olen koko aamun...
  4. V

    Kuume taivaissa siirron jälkeen

    Onko kuume vieläkään laskenut? Otitko yhteyttä klinikalle? Toivottavasti vointi on jo parempi. :hug:
  5. V

    Kuume taivaissa siirron jälkeen

    Meillä luki kotihoito-ohjeessa, jos alkionsiirron jälkeen nousee yli 38 kuume pitää ottaa yhteyttä lääkäriin. :( Toivottavasti teillä on kaikki hyvin siellä.
  6. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Onnea Heniiii! Todella hienoa. :heart: Ja onnea Kristiina76! :heart: :) Plussatuulet alkoivat taas puhaltamaan. :D
  7. V

    Kokemuksia hyperistä kaivataan kuumeisesti!!

    Hei Sebu. Sellainenkin mahdollisuus voi olla että punktio tehdään, mutta alkiot joudutaan pakastamaan ja odotellaan että hyperin oireet lievittyy. Näin oli käydä minun viime hoidossani. Sain tahtoni läpi ja yksi alkio siirrettiin.. joskin mulla oli vain lievät oireet ja ne ilmeni vasta...
  8. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heips tytöt. :) Täällä olen taustalla ollut mukana. Hemu me taidamme sit "nähdä" samassa kevään ketjussa. Vaikka seuraava hoitojakso onkin siellä, oli jotenkin oloa helpottavaa tietää jatkosta. Negan jälkeen itkin muutaman päivän pahaa oloa, mutta soitto klinikalle jatkosta sai jaksamaan taas...
  9. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Halaukset kaikille. :heart: Meidän tulos oli puhdas negatiivinen. :( Kai se vuoto pian sit tulee. Olin eilen toiveikas kun alkoi kuvottava olo, mutta sehän johtui vain jännityksestä, ja jatkui tänään pettymyksestä. Henkisesti olen yllättävän tyyni. Sain jopa sanottua että mielummin nega...
  10. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Verve halaukset ja onnittelut! Hienoa että pääsit jo pois sairaalasta. Minulla on kokemusta tuon tason hyperistä. Se on melkoinen rääkki, onneksi sairaalasa se saadaan tehokkaasti hoidettua. Oma olo on epävarma ja pelkään tulevaa testipäivää. Mä en KESTÄ. En siis ole tehnyt ennakkoon...
  11. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Olen taustalla myötäelänyt teidän muiden vaiheita. Olen itkenyt plussan menettäneiden puolesta. Itsellänikin on hoitojen jälkeisiä keskenmenoja takana ja pelkään tietysti sitä nytkin jos plussan saisin. Olen mietinyt että eikö tämä hoitojen läpi käyminen riitä, vaan onko ihan pakko vielä...
  12. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Moi kaikille. :) Hiljaiseloa on ollut ja päivää kerrallaan mennään. Verta ei ainakaan ole tullut, mikä on hyvä asia. Oireista tällä hetkellä päälimäisenä ovat vilun tunne, jatkuva nälkä ja kiukkuisuus. Menevät lugesteronin "syyksi" kunnes toisin todistetaan. Hyperin oireet ovat kadonneet...
  13. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Sade Oikein paljon onnea plussasta! Rosetalle myös onnittelut top alkioista! WAU! :flower: hemu tulehan kertomaan, jännittää sun puolestakin miten kävi? verve onko sinun hyperi oireet pysyneet samana koko ajan, vai laskeneet/nousseet? Itsellä tuntuu kuin olisin vähän yksin tämän...
  14. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Moikka. Paiju puit hyvin sanoiksi sen mitä minäkin koin siellä siirto tilanteessa. Sitä tosiaan odotti että lääkäri hymyillen kertoo että kaikki on suorastaan loistavasti!! Ja sitten kun ei olekaan, ja vaikka siirtoon lopulta saadaan edes se yksi hyvä (ei tokikaan huippualkio) niin silti jää...
  15. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Heips. Sain tänään kyytiläisen. Piinapäivät alkakoon. Kaikista hedelmöittyneistä vain tämä oli hyvä. Tunteiden myllerryksessä on mennyt koko päivä. Olen henkisesti ihan puhki tästä päivästä. PP0 eka oire, tekee mieli suklaata!!! :laugh:
  16. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Tervehdys. Pitää kirjoittaa koko viesti uudestaan kun vahvistettua tekstiä tuli puoli viestiä. :o Piinailijat, yrittäkää viel jaksaa loppuun asti. :heart: Tvvo lohdutusta.. :hug: Paiju sinullahan oli myös hyvä saalis punktiossa. :) Ellu hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi...
  17. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    tvvo ja fifiris Nuo kemialliset ovat vamasti tosi raskaita kokea.. Toivottavasti löytyy jokin ratkaisu vielä. Voimia ja lohtua teille.
  18. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Peppiina minut voi päivittää listalla paijun perään punktiopäiväksi 17.10. :) Siirrosta ei puhuta vielä. hysss.. Eilen illalla / yöllä laitoin pregnylin ja olipas se aloittanut vaikuttamisen yön aikana tehokkaasti. Huh aivan kuin kiviä kantaisin tuolla mukana. Olotila on ok kun malttaa olla...
  19. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Ultrassa on nyt käyty. Rakkuloita on todella paljon. Kaikki ei tietystikään ole kypsiä, eikä kaikkia kypsytetä. Otetaan mielummin laatu kuin määrä, koska hyperin riski on nyt todella suuri ja minut neuvottiin lepäämään ja juomaan nesteitää.. :xmas: Alkaa olemaan piinapäivät kohta käsillä...
  20. V

    Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

    Huomenet tänne. Istahdin aamukahvin kanssa tänne lukemaan kuulumisia. Tänään ultrassa päätetään punktiopäivä. Vähän jännittää miten solujen ja alkioiden kanssa käy, ja vielä enemmän jännittää miten sujuu piinapäivät jos siirtoon päästään.. :/ Monilla tuntuu testaamispäivä olevan tapetilla...

Yhteistyössä