Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

Ripperi ei kaikille tule juuri mitään sivuvaikutuksia lääkkeistä. Mie kuulun tähän porukkaan. Synarelaakin sumuttelin 4 viikkoa (vuoto ei tullut ajallaan) ja ei juuri mitään sivuoireita tullut, vaikka mummotauti olikin. Alakerta oli viimeisellä sumuviikolla kuiva, mutta ei muuta. Piikityksetkin meni hyvin ei niistäkään muuta kuin ennen punktiota munasarjat kipeät kun 15 rakkullaa kasvoi =). Toivottavasti sulla menis yhtä hyvin.

Paiju: Mitenkäs siellä menee, vieläkö sulla on menkka tuntemuksia. Mulla on välillä ehkä muutaman kerran päivässä menkkatuntemusta selässä ja masussa ja välillä ei mitään =)

Olen käynyt lukemassa tekstejänne mutta olen yrittänyt silti pysyä taustalla. Paljon on taas tapahtunut. Kaikille tarvitseville :hug: ja onnittelut onnistujille :heart:

Mulla on ensiviikon tiistana eka ultra, tänään olisi 6+0. Raskaus on todennäköisestikin mennyt kesken. Täytyy katsoa milloin edes jaksaa ajatella jatkoa, fyysisesti mutta henkisestä puolesta puhumattakaan. :snotty:

Ja Rosettalle jaksamista, enää vähän aikaa pitää kestää, ennen kuin tietää! Luin sinunkin "historiaasi" täällä foorumilla, ja paljon olet jo saanut kestää tämä hoidon totetutumisen kanssa. Jatkamme siis toivomista! :heart:

Omalta osaltani huomaan tänään pelkääväni enemmän hoidon peruuntumista/lykkääntymistä kuin oikeastaan mitään muuta. Se on hassua, miten ne pelot ja huolet vaihtelevat: yhtenä päivänä sitä pelkää kuollakseen piikkejä ja punktiota, seuraavana päivänä keskenmenoriskiä ja sitä seuraavana hoidon epäonnistumista jne. Tänään pinnalla tuntuisi olevan se, että menkat eivät alakaan ajallaan ja kaikki siirtyy eteenpäin, kunnes tulee joulu vastaan ja humpsista! ollaankin jo ensi vuodessa...

Tai sitten, että tulee se possuflunssa eikä koko hoitoa voida tehdä. Elä tässä sitten :kieh:

ripperi77 Kyllä sen oman kehonsa tuntee ja kun kokemusta on keskenmenosta ja nyt menee samaa rataa. Kaikki raskausoireet hävisi yhdessä yössä ja tulee keltaista limaista vuotoa. Niin se viimeksikin meni. Lääkäri on samaa mieltä, että ei tässä enää mitään toivoa kannata ylläpitää. Kaiken lisäksi töitä on koko viikonloppu ja 5 työkaveria on onnellisesti raskaana. Jotenkin sitä taas pientä ihmistä sorretaan... :headwall:

tvvo milloin sulla olisi ultra, että saisit 100% varmuuden? olen kovin kovin pahoillani mikäli raskaus on tosiaan mennyt kesken :( Ihan kuin kaikki tämä ei olisi muutenkin raskasta ja stressaavaa. Sitten kun saa plussan, miksi se ei voi pysyä plussana ja mennä onnellisesti loppuun asti???? Miten elämä voikin olla näin julmaa... :( Ja sitten juuri tuo, että kaiken tämän surun lisäks joutuu seuraamaan sivusta toisten raskauksia. Ihan niinkuin sinä tvvo työkavereittesi raskauksia. Se on niin raastavaa!!! Tuntuu ettei saa henkeä ja joutuu koko ajan nieleskelämään ettei ala itkemään. Tsemppiä ja voimia sulle tvvo!!! :hug:

Verve miten voit siellä sairaalassa? =)

Itse olen täällä taisteluhenkisenä =) Vitamiinikappi on ladattuna, jääkaappi pursuaa kaikkea terveellistä mutta hyvää :D lisäksi olen suunnitellut jouluun saakka kaikkea mukavaa tekemistä. Nyt on pakko alkaa pysyä aktiivisena ja iloisena, muuten vajoan taas masennukseen ja alan maalaamaan kauhukuvia seinille..ja se ei tietenkään tee hyvää tulevaa 2. pas ajatellen.

Lohtuhalauksia ja voimia kaikille niitä tarvitseville!! :hug:

Moikka,

Anteeksi etten nyt pysty kommentoimaan muiden tilanteita, vaikka aktiivisesti teitä seurailenkin. Kiitos kaikille myötätunnosta.

Tämä tilanne menee koko ajan vain ikävämpään suuntaan. Keskiviikon runsaan ruskean vuodon ja sen mukana tulleiden riekaleiden jälkeen ei ole tullut vuotoa. Verta ei siis ole tullut ja se saa minut huolesta sekaisin. Soittelin taas klinikalle ja jos vuoto ei kunnolla ala viikonlopun aikana, niin minun pitää taas soitella sinne ja suunnitellaan jatkoa. Verta kuulemma oitäisi tulla, eikä tilanne ole normaali. Normaali raskaus ei kuulemma ole mahdollista, koska raskausmateriaalia on tullut pihalle.

Nyt mua pelottaa ihan kauheasti. Mitä tää voi olla? Miksi kaikki materiaali ei tule ulos? Onko tää joku kohdun ulkopuolinen ja mitä mulle tehdään jos vuoto ei ala viikonloppuna. Mä oon huolesta aivan sekaisin, kun kukaan ei tietenkään vielä osaa sanoa mitä on tekeillä.

Sitä hoitaja ihmetteli, että kaikki ei ole tullut ulos, kun niin aikaisin meni kesken. Jotenkin sain sen vaikutelman, että hän miettii kohdun ulkopuolista, kun sanoi, että jos kipuja tulee, niin nopeasti lääkäriin.

Miksi tämä paska pitää mennä näin vaikeaksi, eikä pelkkä keskenmeno ole jo ihan tarpeeksi? Ilmeisesti kaiken pitää menää vaikeimman kautta.

Pitää jotenkin yrittää kasata itsensä ja koittaa kuitenkin nauttia viikonlopusta. Onneksi tää on niin alussa, että vaikka olis ku niin ei varmaan vielä tässä vaiheessa tapa mua.

Jaksamista muillekin!

Tytti Mikä rv sulla onkaan nyt menossa? Mullahan kato oli kohdunulkoinen ja ruskeaa vuotoa tuli vaan yhtenä päivänä. Aloin tarkistelemaan kalenterista milloin mun kovat kivut sitten alkoikaan niin ne alkoi pp23. Kannattaa yrittää mennä mahdollisimman pian ultraan. Siellähän sitten nähdään onko alkio muualla kuin kohdussa. Itse kun en mennyt ajoissa lääkäriin niin lähellä oli etten menettänyt koko munatorvea...En halua tietenkään pelotella, olen vaan huolissani sinusta enkä halua että joudut kokemaan sellaista kun itse koin!! :hug:

Hei kaikille! Ihanaa kun tänne on tullut plussia, onnea kaikille!

Ja jaksamista kaikille taas kerran pettyneille!

Me ei päästy nyt passiin (luomukierto), ei aikataulu onnistunut. Seuraavassa kierrossa sitten uusi IVF, jätetään pakkasukot ensi vuoteen. Eli tätiä odotellessa... Vieläkö me tätä pinoa jatketaan loppuvuosi? Mulla siis uusi punktio alustavasti viikolla 48... mieluusti täällä tutussa pinossa jatkaisin sitten myöhemmin, kun olen kuitenkin kuulumisianne lukenut ja mukana elänyt....

Tytti voi ei! En muista sanoitko aiemmin, oliko HCG laskenut? Käsittääkseni se on ultran lisäksi aika olennainen juttu jota seurataan jos ei ole vielä laskenut, ettei enää ole mitään väärässä paikassa kasvamassa. Toivottavasti nyt vuoto alkaisi että pääsisit pohtimasta ja ansaitusti rentoutumaan! Mutta kunhan vaan menet lääkäriin heti jos tulee kipuja niin olet tehnyt parhaasi. Tsemppiä!!

tvvo kurjuuksien kurjuus. Noissa keskenmenoissa tuntuu olevan se, että mitä niille edes voi yrittää tehdä? Ollaan ajatuksissa mukana, koita kestää siellä työkaverien kanssa!

Rosetta samanlaiselta kuulostaa, menkkatuntemuksia jatkuu edelleen, ei mitään uutta ja jännää, vähän väsyttää ja heikottaa, mutta niin se on mulla harva se päivä. Välillä tuntuu että uskaltautuisi testaamaan, välillä taas on ihan varma että rintojenkin turvotus on kadonnut ja täti tulee ihan just. Jotenkin helpotti oloa kun kävin lukemassa Risupesän juttuja tuolta kokeneempien kävijäin pinosta. Ei se maailma ehkä lopukaan vaikkei nyt onnistuisikaan, kunhan joskus..

Moi Helmiina,

Kiitos varoituksesta. Kivut voi siis tulla noin varhain. Mulla on nyt siis pp16. Ensi tiistaina meillä on uudella klinikalla varattu ensikäynti, joten taidan siellä pyytää ultrausta, jos tilanne ei selviä viikonloppuna.

Oliko sulla Helmiina mitään muita oireita, mistä olisi voinut päätellä kohdun ulkoista?

Tytti Kipujen lisäksi mulla aina syömisen jälkeen tuli viiltelevä kipu toiselle puolelle. Ilmeisesti kuulemma suolisto painoi alkiota ja kystia. Ku mullahan tosiaan se hyperiki tulla tupsahti kehiin. Mutta kannattaa tosiaan pyytää se ultra ehdottomasti sillä jos se on kohdunulkoinen niin sit saat ajoissa metatroksiittipiikin eikä tarvii leikata. Lisäksi kun saat piikin ajoissa, toivutkin siitä nopeemmin ja pääset uusiin hoitoihin. Olikos mulla muita oireita...Huippas aika paljon ja yleensä mua ei huippaa yhtään. Tosin tossa päällähän mulla oli kaikki raskausoireet että ehkä se huippaus voisi olla niihinkin kuuluvia. Mutta päällimmäiset oireet oli kipu ja viiltely. Se kipu on todella erilaista kuin menkkakipu, että siitä aika nopeasti huomaa että nyt ei ole kaikki kunnossa. Niin ja kipu kohdistui vaan toiselle puolelle. Toivottavsti sait selvää mitä yritin selittää

=)

Mulla vaan ei ole mitään raskausoireita. Ainoastaan yölläolen heräillyt siihen, että selkää särkee niin kuin ennen menkkoja. Viime yönä ajattelin, että nyt ne vihodin alkaa,mutta edelleenkään ei tule vuotoa.

Ehkä vähän on tosin huimannut, mutta en tiedä kuvittelenko kun alan oleen aika neuroottinen.

Kiitos kuitenkin neuvoista kaikille, ei tässä kai auta muu kun sitkeesti odotella. Toivon, että luget pitäisi vuotoa vielä pois, kun lopetin ne vasta tiistaina...

tytti82 Saanko kysyä että mistä tiedät että raskausmateriaalia on poistunut? Ruskean vuodon mukana tulevat "liuskat" voivat olla ihan hyytymiä jotka eivät ole tullut heti ulos. Eli verta on kerääntynyt kohdunsuulle ja se on valunut vanhana (ruskeana) verenä pois ja osa on jo hyytynyttä. Tämä taas ei liity välttämättä mitenkään keskenmenoon. Itse vuosin ekasta raskaudesta rv15 asti. rv9 reilusti hyytymiä ja PALJON verta, silti kaikki oli hyvin. Tsemppiä :hug:

Eihän mun pinna sitten kestänyt vaan soitin klinikalle uudelleen, se meni tänään jo klo:12.30 kiinni ja kiirehän sinne tuli. Ehdin kuitenkin ultrattavaksi ja:
Kohdun sisällä on oikeassa paikassa raskaus, koko vastaa viikkoja ja sydän löi (katseltiin sekä kuunneltiin), MUTTA syke on hidas. Tämä taas tarkoittaa alkanutta keskenmenoa tai sitä, että sydän on alkanut sykkiä vasta muutama päivä sitten eikä syke ole vielä voimistunut. Ensiviikon torstaina uusi ultra, siihen asti eletään jalat ristissä :LOL:
Lääkäri oli toibeikas, ensin ultrannut hoitaja taas sitä mieltä että kesken menee. Itse en tiedä mitä ajatella, hyvä että kyyneliltä edes mitään näin!

Olipa jokseenkin hyviä uutisia tvvo. Eikö sinun raskautesi ole niin alussa, että hyvinkin voi olla, että sydän on vasta alkanut lyömään. Toivotaan oikein kovasti niin.

Tuosta raskausmateriaalista...selitin vaan tilannetta hoitajalle ja hän sanoi, että se on raskausmateriaalia. En itse tiedä mitä se oli, sokeasti vaan luotan hänen sanaansa.
Tilannetta onneksi selvitetään maanantaina, pääsen silloin klinikalle verikokeeseen ja meillä on käynti siellä muutenkin tiistaina, jolloin sitten ultrataan ja saadaan verikoetulokset. Jos tilanne ei siis muutu viikonlopun aikana. En tosiaan olisi uskonut, että tämä voi mennä vielä pahemmaksi piinaksi kuin varsinaisina piinapäivinä ja erityisesti silloin kun odotettiin jakautumistuloksia meidän muutamalla alkiolla. No nyt on vain kestettävä.

Viikonloppuja kaikille!

Tytti tsemppiä :hug: ja toivotaan, ettei pahin olisi vielä kuitenkaan tapahtunut
tvvo sulla on hurjan jännittävät paikat, periaatteessahan tuo on hyvä asia ja ei se sydän ole ihan kauhean kauan voinut vielä sykkiä. Itse uskoisin enemmän lääkäriin kuin hoitajaan. Pidetään peukkuja!
verve, toivottavasti pääset pian kotiin sairaalasta ja raskaus jatkuu loppuun asti.

Tällä takan on PP7 ja verikoe tulossa jo keskiviikkona, eli PP12. Pientä nipistelyä ja painon tunnetta alavatsassa on ja lugemömmöt + jotain muuta märkää valuu muttei muuten mitään erikoista. Yritän olla ajattelematta koko juttua ja vertailematta kevään plussan tuntemuksiin, joita en edes kunnolla muista enää. Fiilikset menee laidasta laitaan ja sisimmässäni en oikeen jaksa uskoa että tämä onnistuisi loppuun asti vaikka keskiviikkona saisinkin plussan. No, katsotaan ensin keskiviikon tilanne ja mietitään siitten.

Hyvää viikonloppua!

tvvo: :hug: odotellaanhan sinne ensi viikon ultraan asti positiivisin mielin!
tytti 82: voimia viikonloppun piinaviin päiviin!! :hug:

Täällä sairaalassa edelleen olen, on kyllä jo ikävä kotiin! Onneks mies on käyny usein täällä :heart:
Jos kaikki menee hyvn, niin huomenna ehkä kotia kohti. Tänään poistettiin dreeni, nestettä tuli vastaontelosta ilmeisesti lähes 7 litraa :eek: Mutta sitten eilen toinen reisi turposi ja alettiin epäillä veritulppaa, tänään sitten olen sen tiimoilta ollut tutkimuksissa. Onneksi se epäily osoittautui aiheettomaksi. Ole kyllä saanut veritulppia estävää lääkettäkin täällä joka päivä. Munasarjat ovat edelleen tosi isot, 9 ja 10 cm. Alavatsa vihloo kai siksi välllä ja toinen munasarja ilmeisesti estää laskimoverenkiertoa aiheuttaen sen jalan turvotuksen... Huomenna taas lisää verikokeita. Hcg oli noussut kai hitaanlaisesti pp9 =40, pp 12 =91 ja tänään pp14 =170. Mitä teillä on nuo arvot olleet ihan alkuraskaudessa? En vielä uskalla olla rennosti tämän plussan suhteen...

Hyviä pyhiä kaikille :)

muoks: Idaliinalle hyvää piinamieltä!!

Mukana menossa lauantaina 31.10.2009

verve : 1. IVF, siirto 16.10 (2) PP15
Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP12
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP11
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP10
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP9
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP8
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP5
Heni : 2.IVF, punktio 4.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
sebu08 : 4.IVF, punktio vko 46, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46/47, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS

VerveMulla oli tosta raskudesta mistä poika synty pp14 hcg 210 että ihan hyvältä toi sun hcg kuulostaa.... Kyllä noista kivuista jotain hyvää pitää seurata, että toivotaan et kaikki menee hyvin :hug:

Mulla on jo ens pe uusi ultra et taidan päästä jo uuteen pas:iin heti perään ei tarvi mitään väli kietoja pitää....

Joku oli kysellut lugeista ja vuodosta mulla ako vuoto pp14 ja siis silloin pp14 lopetin luget et niistä huolimatta mulla akoi vuoto. Kun taasmuistelen vanhoja hoitoja niin luget piti muistaakeseni aina vuodon pois siihen asti kun lopetin ne.

tytti ja tvvo, kyllä teitä molempia nyt koetellaan :( Voi kun molemmilla jatkuisi raskaus normaalisti ja saisitte vauvat syliin :)

vervelle onnea plussasta, jos en oo vielä muistanu onnitella :D

Täällä ei oo mitään oireita. Jotain pieniä kuukautiskivun typpisiä nippailuja, oonki miettiny, että voiko se johtua kohdun limakalvon kasvusta, ku ei kai se limakalvo vielä voi alkaa repeileen?! Tänään siis pp5. Luget ei näköjään nyt lääkkeettömässä pas-kierrossa aiheuta mitään oireita.

Mukana menossa sunnuntaina 1.11.2009

Vanilla79 : IVF,siirto 19.10, PP13
Paiju :1 IVF, siirto 20.10, pitkä kaava, PP12
Rosetta : 1. ICSI, siirto 21.10, PP11
hemu80 : 1. IVF, siirto 22.10, PP10
idaliina : 2. ICSI, siirto 23.10, (2) PP9
Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP6
Heni : 2.IVF, punktio 4.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
sebu08 : 4.IVF, punktio vko 46, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46/47, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Iines-74 : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS

Heippa! Olen eilen vihdoin kotitutunut sairaalasta :) Oli pakko tehdä raskaustestikin, halusin nähdä ne 2 viivaa siinä :D Ja mies myös. Kai sitä pikkuhiljaa voisi alkaa uskoa, että totta se on. En ole ikinä ennen nähnyt 2 viivaa testissä. Nyt vaan pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä, että kaikki jatkuu hyvin. Ens viikko on vielä sairaslomaa ja lääkärissä on kontrollikäynti. En kyllä kenekään toivo vastavaa joutua kokemaan. Piinailijoille täältä iso plussapuhuri!! :whistle:

Kaikille mukavaa sunnuntaina!

Verve halaukset ja onnittelut! Hienoa että pääsit jo pois sairaalasta. Minulla on kokemusta tuon tason hyperistä. Se on melkoinen rääkki, onneksi sairaalasa se saadaan tehokkaasti hoidettua.

Oma olo on epävarma ja pelkään tulevaa testipäivää. Mä en KESTÄ. En siis ole tehnyt ennakkoon ainuttakaan testiä, enkä tiedä uskallanko testata testipäivänäkään. :|

Huomasin että minulle oli päivitetty 4. ivf alkavaksi. Eilen alkoi siis 3. ivf puregon-piikitykset ja sain onneksi kaiken hoidettua melkein tärisevin käsin. (Peppiina, viitsitkö korjata listaan 3. ivf) Nyt sitten vaan kuulostellaan ja jännitetään ja keskiviikkona olisi ultra. Voimia kaikille tulevaan viikkoon!!

Onnittelut vervelle ja onneksi pääsit vihdoin kotiin!!! :)

Vanilla eikö sinulla ole testipäivä huomenna? Toivotaan kovasti plussaa!! :heart: Tulehan sitten kertomaan kuinka kävi.

Yhteistyössä