Meillä sekundaarinen lapsettomuus, minulla vaikea endo, jota leikattu kahteen otteeseen, "perinteisesti" ei enää mahdollista raskautua. 4 vuoden yrityksen jälkeen päädyttiin hoitoon yksityiselle. 3 pistosta Enantonia kuukauden välein pistin, kun yritettiin saada molemmissa munasarjoissa olevia endokystiä pienenemään. Gonal-f:ää pistin 10 vrk annoksella 225. Eilen punktio, josta 7 solua, 2 näistä yliaikaista, 5 hedelmöittyi. Huomenna siirto. Tänään olisi pitänyt aloittaa luget, mutta huomasin vasta eilen illalla, että lääkkeet sisältää maapähkinäöljyä ja olen maapähkinälle todella allerginen. Nyt olen metsästänyt koko aamun Crinonea, joka soveltuisi minulle, mutta saan vasta huomiseksi. Kyllä suututtaa! Niin lääkäri kuin apteekin väkikään ei maininnut mitään maapähkinästä, nyt sitten menee hukkaan 3 pakettia, kun apteekki ei suostu ottamaan takaisin. Olisi pitänyt kuulema tiskillä kysyä, sisältääkö pähkinää :headwall: MISTÄ IHMEESTÄ MINÄ OLISIN VOINUT TIETÄÄ, ETTÄ SITÄKIN VOI OLLA LÄÄKKEESSÄ???
Varovaisin odotuksin ja pelonsekaisenakin toivon, että siirto onnistuu ja saadaan kovasti toivottu kolmonen. Olemme päättäneet, että yksi IVF yritetään (+mahdollinen PAS).
Varovaisin odotuksin ja pelonsekaisenakin toivon, että siirto onnistuu ja saadaan kovasti toivottu kolmonen. Olemme päättäneet, että yksi IVF yritetään (+mahdollinen PAS).