Syksyn 2009 IVF/ICSI/PAS-hoitolaisia pinoon :)

heips.
Äitittären kanssa samoissa vai oliko joku muukin?

joo, eli tänään oli ultra ja melkein 20 rakkulaa näkyi. tiistaina sitten punktio.
maanantaina mun pitäis mennä viä töihin, mutta ainakin vielä olo on ihan siedettävä. viimeksi olin saikulla jo "tämän" perjantain, kun olo tuntui aika kipeältä ja "ankkamaiselta".

toivon todella että punktio olis helpompi nyt kuin viimeksi ja että voisin elää suht normisti sit jo torstaina ja perjantaina. (normisti= olla töis perjantaina, mutta muuten makailla :saint: )
 
Helmiina kyllä se matkan odottelu auttaa saamaan ajatuksia edes hieman johonkin muuhun kuin vain näihin hoitoihin ja näkee että on vielä muutakin elämää olemassa.
Näihin hoitoihin ja lapsen yrittämiseen näyttää vain tosi helposti "hukkuvan" ja siitä tulee se elämän ainoa asia. Ensimmäinen asia joka aamulla on mielessä ja viimeinen kun menee nukkumaan...

Heni Jaksamista nyt hoitoihin. toivottavasti nyt sitten tärppäisi. :hug:
Teillähän on tosi ikävän pitkä matkakin kulkea klinikalle.. :|

Paiju ja Vanilla79 se on sitten treffit alkuvuoden ketjussa =)

Onnea kaikille piinailuun ja loppuvuoden yrityksiin.. Tämä neito kiittää ja kuittaa..
Tulen välillä katsomaan mutta yritän nyt keskittyä elämään hetkeksi muulta kantilta kuin lapsettoman :hug: :heart:
 
Mukana menossa lauantaina 7.11.2009



Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP12
Punahilkka-75 : 1.IVF, siirto 4.11, PP3
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS, (2), PP3
Heni : 2.IVF, punktio 4.11, PP-
sebu08 : 3.IVF, punktio 11.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio vko 46, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, vko 46/47, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
toivorikas-72 : 3.ICSI, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Äititär : 1. IVF, vko 46, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
 
Jahas, Punahilkka, onkos tuntemuksia? Mulla alkoi alavatsa eilen illalla "painaa" ja samoja tuntemuksia on aina välillä nytkin - pistetään nyt tässä vaiheessa vielä odotettujen oireiden etsinnäksi, mutta pieni toivo herää... Olen pitänyt näitä PAS -hoitoja vähän huuhaana, vaikka onhan tuolla onnistujissa noita pas-plussanneitakin. No, reilu viikko ja olen viisaampi. Sen tiedän, ettei tämä tämänhetkinen flunssa ainakaan lupaa hyvää - tänään yllätti karmaiseva migreeni, joka onneksi meni päiväunien aikana ohi.
 
Mukana menossa maanantaina 9.11.2009



Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP14
Punahilkka-75 : 1.IVF, siirto 4.11, PP5
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS, (2), PP5
Heni : 2.IVF, siirto 6.11, PP3
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 12.11, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 13.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio 10.11, PP-
Äititär : 1. IVF, punktio 10.11, PP-
sebu08 : 3.IVF, punktio 11.11, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
toivorikas-72 : 3.ICSI, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
 
Heippa taas!

Peppiina mulle vois laittaa siirto 12.11., kiitos!

Mites muut joilla pas, onko teillä lääkkeelliseen kiertoon vai luonnolliseen? Mulla oli viimeks zumet, nyt ei. Mahtaako niissä olla eroja noin onnistumisten suhteen, onko kellään tietoa? Jotenkin tää epäilyttää, kun ovistakin sai metsästää ihan tosissaan :/
 
Peppiina Mulla pas 13.11, kiitos :)

Toivottavasti teillä muilla oli parempi viikonloppu kuin mulla. En tiedä johtuuko zumeista vai mistä, mutta mieliala on ollut maan alla koko viikonlopun. Koko ajan oli fiilis, että tämä ei tule ikinä onnistumaan. Lisäksi kaksi ystävää sai vauvan viikonlopun aikana. Todella onnellinen olen heidän puolesta ja kovasti olinkin hengessä mukana kun olivat laitoksella, mutta lopuksi sunnuntai-iltana padot aukesivat. Itkusta ei tullut vaan loppua :'( Tuntui vaan niin pahalta kuulla kuinka muut saavat onnen pienen yrityksen jälkeen ja itse joutuu kerta toisensa jälkeen keräillä itseään seuraava, ja taas seuraavaa ja taas seuraavaa yritystä varten.
Perhana vieköön kun tulee taas synkisteltyä, juuri kun lääkäri ja kätilö sanoi että pitäs olla hirveän positiivisena ja iloisella mielellä :ashamed:


Iines Mulla on lääkkeellinen pas endometriosin vuoksi. Sain nyt lugejen tilalle crinonen, jonka aloitan huomenna eli 4 päivää ennen alkion siirtoa. Niin ja zumet aloitin jo kiertopäivä 2.
 
Heipä hei pitkästä aikaa! :wave:

Kylläpä täällä on taas porukkaa koeteltu. Iso :hug: kaikille sitä tarvitseville. Hurjia juttuja on moni teistä joutunut kokemaan. Vadelmaunelman kokemus on ollut todella järkyttävä ja sen vuoksi en oikein uskalla itsekään tässä vielä kummemmin juhlia, vaikka hyviä uutisia ultrassa tänään saatiinkin. Matka on vielä pitkä ja kaikkea voi sattua. Kyllä me ollaan hurjaa sakkia, kun turpiin tulee oikealta ja vasemmalta, mutta silti vaan jaksetaan taas nostaa nokka kohti tulevaa ja valmistautua seuraavaan taistoon. :hug: siitä kaikille! Kyllä tämä vielä kaikille iloksi muuttuu ja olemme montaa kokemusta rikkaampana, emmekä pidä asioita itsestään selvyytenä vaan arvostamme niitä asian vaatimalla tavalla. Eikö vain!

Hienoa kuitenkin, että plussia on myös jokunen tullut, vaikka hurjasti enemmän niitä tauon jälkeen toivoin näkeväni. Toivottavasti tämä seuraava satsi niitä tuo. Plussapuhuria siis piinaileville! :whistle:

ON: meillä siis oli tänään alkuraskauden ultra ja kaksi pienokaistahan siellä köllötteli, kuten hurjat hcg:t antoivat aiemmin osviittaa (kävin ennen matkaa kontrollissa, jotta tiesin mihin suuntaan homma menossa. hcg silloin 24 505 pp 23). Molempien sydämet läpättelivät selvästi hurjaa tahtia ruudulla :heart: :heart: ja vastasivat kooltaan tarkalleen viikkoja, toinen 7+4 ja toinen 7+3. Kuvatkin saatiin mukaan. Aika uskomatonta oli nähdä ne kaksi papusta ja kai se on pakko nyt uskoa, että raskaana ollaan. Mieskään ei tiennyt miten päin penkissä pysyä, kun homma oli niin selkeä siinä ruudulla. Laskettuaika 24.6. eli heti Juhannuksen jälkeen, mutta kaksoset harvoin pysyvät täyttä aikaa matkassa. Lääkäri kyllä sanoi, että 32 viikkoa olisi optimaalinen, että kaverit pysyisivät kyydissä. Nyt sitten mennään pikku hiljaa ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Yritän kuitenkin olla maalaamatta piruja seinälle vaikka kuten täältäkin palstalta on huomattu - kaikki on vielä mahdollista. Juttelimme lääkärin kanssa, että odotamme tuonne rv 11 ultraan, ennen kuin alamme tästä kenellekään muulle huutelemaan.

Oireita metsästäville sen verran, että viime viikolla alkoi öglötys, jota on sitten ihan koko ajan. Se vie aika paljon voimia ja viime viikon reissu oli aika rankkaa, kun matkakumppaneille piti esittää normaalisti voivaa. :$ Koko ajan on myös ihan hirvee nälkä! :eek: Meikä kyllä ruoasta ja syömisestä tykkää, mut nyt alkaa mennä senkin yli - ei jaksaisi ihan koko ajan olla jotain mässyttämässä, mutta pakko, koska hetkessä näläntunne muuttuu pahaksi oloksi ja kammottavaksi närästykseksi. Tätä syömistahtia olen sellainen tynyri kesään mennessä, että huh huh! Oksentamiselta olen onneksi vielä välttynyt, mutta pahat hajut (joille olen nyt tosi herkkä) saavat nopeasti yökköreaktion aikaiseksi. Väsymys on myös aika ylitsepääsemätöntä. Toivottavasti helpottaa pian, sillä mun duuni on sellainen, että siellä ei paljon jatkuvasti syöviä nuokkujia katsella. :LOL: Tosin, yhtenä aamuna kun ei öglöttänyt, niin oli aivan kauhusta kankeana, että homma mennyt kesken ja kun paha olo myöhemin palasi olin minuutin tyytyväinen ja sitten taas siihen aivan kypsä. Ai niin, ja oon muuten ollut ihan pirun kiukkuinen! :kieh: Se tosin vaihtelee minuutin välein ja mies tuossa jo ohimennen kommentoikin, että ei kyllä millään pysy mukana tässä vuoristoradassa. Sanoin, että annan ruokaa, niin kaikki palaa paremmaksi - ainakin hetkellisesti. :LOL:

Toivorikas-72, mitä lääkettä olet pistellyt menemään kun hoitovastineet olleet huonoja? Mulla Puregonilla tosi huonoja tuloksia - varsinkin lyhyessä kaavassa - mutta Menopurilla homma heti toinen ja siitä saimme nyt tämän plussa ja kahta odotellaan. Jos et ole testanut Menopuria, niin suosittelen kokeilemaan. Siinä jotain hormoonia, mikä tukee huonosti toimivia / lääkkeelle reagoivia munasarjoja.

Tsemppiä kaikille ja minä käyn teitä täällä aina taustailemassa ja pitämässä peukkuja. Tuolta odotuspuolelta löytyy sitten hoidoista plussanneet eli nähdään kaikki pian siellä! :wave:

Terkuin, Kipinä1 & Pupu :heart: ja Papu :heart: rv 7+4
 
Ihanaa Kipinä! Mukava kuulla noin mukavia kuulumisia. :heart: Itsellänihän hcg-arvo oli suhteellisen matala pp14 ja sen vuoksi tässä ollaan todella vrovaisin mielin menty. Ylihuomenna kuitenkin ultra ja saadaan totuus, onko elämää massussa.
 
Kipinä: Puregonilla ollaan menty kaks ekaa lyhyen kaavan hoitoa ja vielä erittäin pienellä annoksella. Taisi Merja pelätä hyperiä kun on sitä PCO:ta.... Ymmärrän sen ekan kerran mutta miks tokalla kerralla ei tehty mitään erilailla? Tuloshan oli yhtä s......n huono molemmilla kerroilla, tasan yksi siirtokelpoinen kaiffari eikä mitään yritystä kiinnittyä, varmaan kupsahti heti kun sisään laitettiin. Ja 2500 juuroo meni per hoito. No ainakin NKL:n kylmä kalkkuna sanoi heti että isommalla annoksella aloitetaan vaikkei lääkettä vielä vaihdeta. Jos nyt käy niin huonosti että tämäkään hoito ei onnistu niin kyllä aiomme vaatia vielä yhden hoidon menopurilla!!! Kele jos eivät suostu. Tai pitäisi varmaan uskoa että nyt lähtee ja alkioita hyviä sellaisia tulee mielettömästi eikä tarvii ikinä enää miettiä uusia hoitoja!!!! Sorry omanapaisuus mutta kun tässä on niin paljon ihmisiä että en ihan vielä ole pystynyt kaikkiin tutustumaan. Joka tapauksessa kaikille tosi paljon tsemppiä, rakennetaan oikein pitkä plussajono!
 
Mukana menossa tiistaina 10.11.2009



Duffy: 1. ICSI:n 1.PAS, siirto 26.10, PP15
Punahilkka-75 : 1.IVF, siirto 4.11, PP6
Tiitiäispuu : 3.ICSI:n 1.PAS, (2), PP6
Heni : 2.IVF, siirto 6.11, PP4
Iines-74 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 12.11, PP-
Helmiina78 : 1.IVF:n 2.PAS, siirto 13.11, PP-
dreamer78 : 2. ICSI, punktio 10.11, PP-
Äititär : 1. IVF, punktio 10.11, PP-
sebu08 : 3.IVF, punktio 11.11, PP-
Kristiina76: 3.IVF, punktio vko 44-45, pitkä kaava, PP-
Pelkkää kriisiä : 1. IVF, vko 44, PP-
Silja-Leena : 1.ICSI:n 3.PAS, vko 46, PP-
Linda76 : 3.IVF, vko 48, PP-
Inia : 2. IVF, punktio vko 48, PP-
Minska : 2.ICSI, punktio vko 48-49, PP-
toivorikas-72 : 3.ICSI, PP-
ripperi77 : 1.IVF, marraskuu, PP-
Nele : 1. IVF:n PAS lokakuu, PP-
Peppiina78 : 1. IVF:n 1.PAS, marraskuu, PP-
pirpana74 : 1. IVF:n 1. PAS, marraskuu, PP-
turilainen : 2.IVF, marraskuu PP-
SaaraX : 2. IVF:n PAS, marraskuu, PP-
tiinuli77 : 1.ICSI, joulukuu, PP-
Linnia : 1. IVF, syksy, PP-
Bluemami : 1. ICSI:n 1. PAS, syksy, PP-
Unikeiju-79 : 1.IVF:n PAS, PP-

Plussanneet

Taikapapu Luomu :heart:
viksi : 1. IVF :heart:
aitiliini83 : 1. ICSI :heart:
Minni79 : 1. IVF :heart:
Eena : 1. IVF :heart: :heart:
wattu : 1. ICSI :heart:
tiki-71 : 3. IVF :heart: :heart:
aurin-ko 1. IVF:n 2. PAS :heart: :heart:
Electra : 4. ICSI :heart: :heart:
Pohtijatar : 2. IVF :heart: :heart:
minttu1 : 2. IVF:n 1. PAS :heart: :heart:
Sannuli-81 : 3. IVF :heart: :heart:
anna1979 : 1. IVF :heart:
Ripe72 : 1. IVF :heart:
syystuuli75 : 1.IVF :heart:
Kipinä1: 2. ICSI :heart: :heart:
tvvo : 1.IVF :heart:
Joppu : 1.IVF :heart:
sade83 1.ICSI :heart:
Uskallanko : 2.IVF :heart:
tyhmäblondi73 : PAS :heart: :heart:
verve : 1. IVF :heart: :heart:
idaliina : 2. ICSI :heart: :heart:

Myöhemmin onnistuvat :hug:

Nalle76 1.ICSI
shenda81 1.IVF:n 1. PAS
Amelie80 : 1. ICSI:n 1. PAS
Nipsu74 : 1. IVF:n 1.PAS
Pikku-Tintti : 2.ICSI
paa-pu : 1. ICSI
astrid : 1. ICSI
Piiuli-74 : 1. IVF
JäsenJ :1. ICSI
puskatäti 1.IVF
StellaR : 1. IVF
onnenkukka : 2. ICSI
kipsu : 4.IVF:n PAS
eevi-antero : 1. IVF:n 1. PAS
plastex : 1.IVF
Irene80 : 1. IVF:n 1. PAS
Sarma : 1. IVF 2. PAS
annamaria83 : 2.ICSI
Miimi78 4. ICSI
Isis : 2. IVF:n 3.PAS
kirma : 2.IVF
Sharlin : 1. ICSI
nippe81 : 1.IVF:n 2 PAS
Elenia : 1. IVF
Sunflower79 : ICSI/IVF
fifiris : 1.IVF:n 1.PAS
Inkku83 : 1.IVF
kolmisin: 2. ICSI
Tytti82 : 1. IVF/ICSI
leppäkerttu-77 : 1.IVF:n PAS
Vadelmaunelma : 1. IVF/ICSI
Rosetta : 1. ICSI
Paiju :1 IVF
hemu80 : 1. IVF
 
Joppu, mikä sun hcg oli silloin pp 14 ja oletko käynyt sen jälkeen kontrollissa vai onko tämä ultra nyt sitten eka tuon pp 14: sta jälkeen? Millä viikolla olet nyt menossa eli milloin plussasit? Toivotaan oikein kovasti, että ultrassa kaikki kunnossa ja saat nähdä, mitä minä näin tänään. Se oli aika jännää! :p

Toivorikas-72, mä piikittelin ekassa hoidossa alkuun Puregonia 150 IU, mut ku mitään ei tapahtunu nostettiin se 225 IU ja loppu hoidosta vielä 250 IU. Silloin saatiin 6 kypsää solua, mutta vain yksi hedelmöittyi (IVF). Seuraava oli nopea kaava ja hevoskuuria 250 IU, joka nostettiin 300 IU, mut saatiin vaan kaksi kypsältä näyttävää solua ja päädyttiin inseminaatioon - onneksi, koska muuten me ei oltas saatu enää maksusitoumuksella tätä vikaa kertaa! :eek: Kolmas hoito ed. Puregon pitkällä kaavalla ja aloitettiin 300 IU, joka nostetiin 375 IU!!! Silti vain 5 rakkulaa, josta kaksi kypsää. Nyt Menopur 300 IU koko hoidon läpi, 8 rakkulaa, joista 5 kypsää, 2 siirrettiin ja kolme saatiin vielä pakkaseen eli laatu oli määrästä huolimatta huomattavasti parempaa. Menopur siis toimi minulla ja ikää meillä about saman verran eli munikset ei tuoreimmassa terässä enää. Eli vaadi ihmeessa uusi hoito Menopurilla ja isoilla annoksilla, jos tästä ei tärppää! Tsemppiä! :hug:
 
Kipinälle iso onnentoivotus, kaksosten kanssa tuo ennenaikaisuus on tosiaan iso jännitysmomentti. Käske niiden pikkuisten tarrata kiinni oikein kunnolla ja hengailla siellä vuokrakaksiossaan bilettämässä ainakin rv 38:lle saakka, niin sujuu vähän vähemmillä mutkilla jatko. :)

Toivorikas, meillä on takana 1* Puregon -hoito ja 2* Gonal F -hoito ja Puregonilla oli selkeästi heikommat tulokset: 2 selvisi siirtoon, ei yhtään pakkaseen. Ja minulla on ikää viisi vuotta vähemmän kuin sinulla, mikä osaltaan vaikuttaa asiaan.

Jopulle iso peukku ultraan!

Ja lähipäivien punktioihin ja siirtoihin meneville - onnea matkaan!
 
Kipinä: Mulla hcg oli pp14 90 ja ei lääkäri silloin mitään sanonut että olisi liian matala tai muuta. Missään kontrollissa en ole sen jälkeen käynyt. Plussasin haamun pp12 ja nyt mennään kait rv 6+5. Tosin tissien aristus on loppunut muutaman päivän sisään oikeastaan kokonaan ja nyt on vaan selkäkipu. Jotenkin fiilis, että ei tainnu tästäkään mitään tulla. Huomenna ultra. Sekin on vielä aamusta, joten jos siellä saa tylyn tuomion, niin kiva mennä töihin sen jälkeen...
 
No niin. Nyt on taas aika palailla palstailemaan. Huomenna taas pas nro 3 ja piinailu alkaa.

Olen koittanut pitää vähän taukoa näistä palstailuista. Lueskelin Vadelmaunelman tekstejä ja riipasi niin sydänmestä. Ei aina jaksa ymmärtää miten toisia koetellaan oikein olan takaa ja toiset saa niitä lapsia ihan liukuhihnalta... Isot, vähän myöhään tulevat halit :hug: Vadelmaunelmalle ja kaikille muillekkin huonoja uutisia saaneille.

Plussatuulia!
 
Itsekkäästi kirjottelen omaa napaa.
Tänä aamuna eli pp15 tehty testi nega, mutta kuukautiset loistaa poissaolollaan, en tiedä johtuuko lúgeista vai mistä. Soitin väestöliittoon ja sano että käytä luget loppuun ja kato mitä tapahtuu, jos ei kuukautiset ala niin loppuviikosta uus testi.
Tuoresiirrossahan mulla tuli kuukautiset läpi jo pp11. Lopetan luget tähän, mulla ois ne oikeestikki loppunu vissiin nyt, mutta entisiä lugeja käytin aluksi niin nyt noita tähän määrättyjä on jälellä muutama, mut en meinaa enää niitä laittaa.
Hoitaja sano että joskus on käyny niinkin, ettei virtsaan ole erittynyt ollenkaan hcg:tä mutta veressä on sitten näkyny. Ihme hommaa, no kaikki toiveet raskaudesta on kyllä kuopattu tässä vaiheessa :kieh:
 
Kipinä Aivan mielettömän upeita uutisia!!! Onneksi olkoon!!! :heart: :heart:

Duffy Tsemppiä sulle, toivotaan että saat vielä plussan testiin!!! Aikoivatko väestöliitossa ottaa sulta hcg verestä? Onko sulla ollu raskausoireita?

Onko kellään tullut huonovointisuutta zumeista? Mä oon nyt noin viikon niitä napsinut ja joka päivä on huono olo. Eilenkin illalla kömmin ihan naama vihreänä sänkyyn. Viime pas:ssa oli sama juttu, mutta silloin huonovointisuus alko vasta vajaa kolmen viikon jälkeen.
 
Helmiina, loppuviikosta jos kuukautiset ei oo alkanu, pitäs tehä kotona testi ja sitten jos se on nega mut kuukautisia ei edelleenkään kuulu niin sitten otetaan vasta hcg-arvo verestä :/ Oisivat kyllä saaneet ottaa sen jo nyt..mietin että pitäsköhän mennä mehiläiselle tms yksityiselle puolella otattaan se. Sais sen nopeampaa ja eiköhän tuo maksa melkeen saman verran.

muoks. testi onkin muuttunut roskishaamuksi, ei mitään hajua millon. Hmm ei noihin vissiin kannata luottaa...
 

Yhteistyössä