Hakutulokset

  1. K

    Adoptiolista

    A-ERIKA: N38/M31 Lapsettomuustausta. Adoptiovalmennus loppusilausta vaille valmis. Siirtyminen sijaisvanhemmiksi mielessä. Loppulausunto annetaan elokuussa. A-ML: N25/M28, Lapsettomuutausta, Kv-adoptio, Adoptioneuvonan alkua odotellaan, Haaveissa Etelä-Afrikka DRAUMSYN N33/M32, 1 biolapsi...
  2. K

    Kuka voitti eilen Brittien huippiksen?

    oikea voitti, paljon parempi iho ym ym.
  3. K

    mä en millään keksi kolmosille nimiä!!!

    niinpä, ilmari... mun iso-siskolla on ilmari. mul tulee mieleen ilmavaivat.... aurora on myös kiva tytön nimi..
  4. K

    mä en millään keksi kolmosille nimiä!!!

    jasu & julia
  5. K

    palveluntarjoajien palvelun tarjoaminen..

    hei! interpedia järjestää ainaki helsingissä kontaktinvalinta infoja. seuraava pasilassa 8.9.2011. me mennään sinne kuuntelemaan. :)
  6. K

    lähtisitkö kokopäivä töihin?

    moi! en minäkään menisi. mielestäni lapsi hoitoon valmis 3-vuotiaana.
  7. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    hei! tietääkseni yläikäraja katsotaan äidin mukaan, vai onko näin? ja susan kiitos tiedosta! oletteko jo kauan jonottaneet?
  8. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    moi! onko kellään tietoa thaimaasta jos hakee yli 4v., niin kestääkö kauan?
  9. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    moi! en oo kirjoitellu pitkään aikaan, kesää vietetty ja pihaa laitettu. nyt on valmista :). meil olis ollu perjantaina neuvonta, mut mies oli kuumeessa, jouduttiin perumaan ja seuraava aika meni sit syyskuun puoleen väliin. joku kyseli adoptiolautakunnan jonon pituutta luvan käsittelyssä...
  10. K

    Ok-talon rakentaneet minkä talopaketin otitte?

    meillä jetta talo, enkä voi suositella kenellekään, jos haluaa pysyä aikataulussa. 10 viikkoa meidän talo myöhästyi, koska suunnittelija oli sairaus ym. lomilla, eikä ilmeisesti muut osannu tehä muutoksia kuviin!! ja nyt kun olemme hakeneet laissa määrättyä viivästyskorvausta, niin...
  11. K

    Miksei vanhempaa tai SN-lasta?

    hei! kyllä vanhempikin lapsi sopii ainakin meille. meillä hakemuksessa niinkin laaja skaala kun 1-5v. oma biologinen poikamme täytti 6 vuotta ja hyvä jos ei isoa ikäeroa olisi. voisi harrastaa ja tehdä kivoja juttuja yhdessä.
  12. K

    Mihin Saara Suvanto kuoli v1999?

    saara kuoli nopeasti laajalle levinneeseen syöpään 40 vuotiaana. ja sokeutui 20 vuotiaana.
  13. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    heippa! oli hyvä lääkäriluento siellä tiukula talossa lauantaina. ... vähän pelottavakin, tuli tosi paljon infoa! meillä torstaina seuraava neuvonta, niin täytyy jutella tarkemmin siellä asiasta ja kysellä lisää. millainen varallisuustodistus teiltä on pyydetty hakemuksen liitteeksi? vai...
  14. K

    nimiapua

    jasu
  15. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    hei! oletteko ellinoora tulossa tiukula taloon 19.3? jos, niin näemme siellä, me tullaan ja.
  16. K

    Rinnoista tulee maitoa, miksi?

    hei! ei tarvitse mennä lääkäriin. mä sain jo laitoksella imetyksenestolääkettä ja lopetin imettämisen. sen jälkeen tuli n.3vuotta maitoa rinnoista. kysyin lääkäristä, ihan normaalia. nyt 6v.jälkeen vuoto kokonaan ohi.
  17. K

    Jos on 10 vuotta ollut ilman ehkäisyä, niin eikö olisi jo aika luovuttaa luomutärppitoiveistaan?

    hei! menisin jo lääkäriin. me yritettiin kans pari vuotta ja kun mentiin mieheni kanssa lekuriin ja olisi ollut ekat tutkimukset tulossa, niin tärppäsi. lopetettiin "yrittäminen".
  18. K

    Olenko ainoa ihminen maailmassa, joka ei tykkää facebookista?

    hei! mua ei myöskään kiinnosta. en aio mennä facebookkiin, vai mikä se onkaan... vaikka moni pyydelly. pidän muuten yhteyttä ystäviini, esim. soittelemalla.
  19. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    hei! kiitos susan tiedoista :). noin se tätikin neuvonnassa taisi sanoa, kertoo varmaan ensi neuvonnassa onko kiintiötä tullut. minkäs palveluntarjoajan olette valinneet? ja millä perusteella? kun meillä sekin vielä auki... dsdw:stä neuvontä-täti puhui, lienekö se meille sopivin? mä täytän...
  20. K

    Adoptiota harkitsevien/alkutaipaleella olevien oma topic.

    hei! kiitoksia kaikille vastauksista, kiva kuulla ettei siinä ihan hurjan kauan mene! meidän "neuvoja-täti" lupaili meille loppuvuodesta adoptiolupaa. :). aloitimme neuvonnan tammik.-2010, mutta pidimme taukoa välillä, kun talomme valmistui, oli muutto ym... mutta nyt täysillä mukana...

Yhteistyössä