Ok-talon rakentaneet minkä talopaketin otitte?

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja kengu-81:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Ok. =) Jetta talolla olis yks kivan näköinen talo joka kiinnostais onkohan kukaan ottannu talopakettia tuolta ja ootteko ollu tyytyväisiä? :attn:
Siskon appiukolla on jetta talo.Ja on ollu ihan tyytyväinen taloonsa..
Selvä. =) Kaikki talonvalmistajat kun lupailevat sivuillansa kuut ja tähdet taivaalta niin ota niistäkin sitten selvää... :snotty: Tosin rakentajien keskustelusivuilta oon sitten lukenut näitä negatiivisia kokemuksia tiettyjen valmistajien taholta.. :|

Joo tuntuu et kaikista talopaketeista löytyy näitä "maanatai-versioita"..Voihan sen jetan pohjan kilpailuttaa muillakin mitkä tuntuu hyviltä vaihtoehdoilta..
Me ollaan oltu tyytyväisiä (ainaki vielä näin rakennus vaiheessa) tuohon hartman kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
sen vaan sanon että pysykää erossa siitä älvsby (vai mikälie) paketeista :whistle:
Muuten ei oo itellä vielä ainakaa henk.koht. kokemusta talon rakennuksesta.
eli näin ollen ei kokemusta älvsbystäkään?
no mä voin sanoa, että meidän perheellä on kyseisestä talosta yli viiden vuoden kokemus, eikä mitään pahaa sanottavaa =) joten tutustupa ensin kyseiseen talovalmistajaan ja sitten tulet levittelemään juttuja =)
 
ekakertalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kotimutsi:
Meillä on toinen pitkästä rakennettu viittä vaille muuttovalmis,eli tän kuun lopulla muutetaan.Molemmat talot on suunniteltu itse ja rakennettu itse.
Kuinka paljon halvemmaksi tulee kuin pakettitalo? Paljon maksoi piirustusten teko?
 
käväse kattomassa jt-taloja.Siellä avaimet käteen menetelmällä tai puoliks sisustettuna...oli ihan simppeliä hintaakin..
Tuosta ei paljon oo puhettu koska tekevät vain täällä p.pohj maalle ..

meillä kuumeisesti myös paketin osto edessä mutta kun ei osaa päättää,,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
sen vaan sanon että pysykää erossa siitä älvsby (vai mikälie) paketeista :whistle:
Muuten ei oo itellä vielä ainakaa henk.koht. kokemusta talon rakennuksesta.
eli näin ollen ei kokemusta älvsbystäkään?
no mä voin sanoa, että meidän perheellä on kyseisestä talosta yli viiden vuoden kokemus, eikä mitään pahaa sanottavaa =) joten tutustupa ensin kyseiseen talovalmistajaan ja sitten tulet levittelemään juttuja =)
Meidän yks kaveri rakentaa nyt kesällä älvärin sen puolitoista kerroksisen ja tontteineen,sähkötöineen,talopaketteineen siis ihan kaikkineen kustannuksineen hintaa tulee 153,000e.Aika uskomatonta mun mielestäni..

 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
sen vaan sanon että pysykää erossa siitä älvsby (vai mikälie) paketeista :whistle:
Muuten ei oo itellä vielä ainakaa henk.koht. kokemusta talon rakennuksesta.
eli näin ollen ei kokemusta älvsbystäkään?
no mä voin sanoa, että meidän perheellä on kyseisestä talosta yli viiden vuoden kokemus, eikä mitään pahaa sanottavaa =) joten tutustupa ensin kyseiseen talovalmistajaan ja sitten tulet levittelemään juttuja =)
Meidän yks kaveri rakentaa nyt kesällä älvärin sen puolitoista kerroksisen ja tontteineen,sähkötöineen,talopaketteineen siis ihan kaikkineen kustannuksineen hintaa tulee 153,000e.Aika uskomatonta mun mielestäni..

oho... :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
sen vaan sanon että pysykää erossa siitä älvsby (vai mikälie) paketeista :whistle:
Muuten ei oo itellä vielä ainakaa henk.koht. kokemusta talon rakennuksesta.
eli näin ollen ei kokemusta älvsbystäkään?
no mä voin sanoa, että meidän perheellä on kyseisestä talosta yli viiden vuoden kokemus, eikä mitään pahaa sanottavaa =) joten tutustupa ensin kyseiseen talovalmistajaan ja sitten tulet levittelemään juttuja =)
Meidän yks kaveri rakentaa nyt kesällä älvärin sen puolitoista kerroksisen ja tontteineen,sähkötöineen,talopaketteineen siis ihan kaikkineen kustannuksineen hintaa tulee 153,000e.Aika uskomatonta mun mielestäni..

oho... :eek:
Niinpä. :| Siks ollaanki alettu harkitsemaan ja kartoittamaan paljonko tosiaan tulis eroa uuden taikka käytetyn talon hintaan..

 
meillä jetta talo, enkä voi suositella kenellekään, jos haluaa pysyä aikataulussa.
10 viikkoa meidän talo myöhästyi, koska suunnittelija oli sairaus ym. lomilla, eikä ilmeisesti muut osannu tehä muutoksia kuviin!! ja nyt kun olemme hakeneet laissa määrättyä viivästyskorvausta, niin jetta-talolla vaan kohautellaan olkapäitä ja tarjottu 10% meille kuuluvasta korvaus-summasta! että varokaa... joudumme lähteä hakemaan korvauksen kuluttajaviraston välityksellä. :(
...ja vielä: elementit painuneet kasaan portaikon kohdalta ja seinä pullistelee metrien matkalta, saa nähdä kauan korjaajaa odotellaan... tuolla jetta-talolla kaikki niin hidasta toimintaa!!!! älkää siis ostako missään nimessä jettaa, paljon parempia vaihtoehtoja on!
 

Yhteistyössä