Olenko ainoa ihminen maailmassa, joka ei tykkää facebookista?

• Viestiketjun aloittaja "rrr"
  • Ensimmäinen viesti
"rrr"
mua jotenkin ällöttää koko homma. varsinkin nämä tykkääjät ja mota kertaa päivässä kirjoittelevat, mua kiinnostaa, mun mielestä, mä tykkään jne. tuntuu, että niiltä puuttuu jotain elämästä, jos täytyy koko ajan kommentoida jotain.

"sondersson"
Mä en oo siellä ja tuskin koskaan liitynkään. Mua jotenkin inhottaa miten ihmiset jauhaa siitä koko ajan, tuntuu kasvaneen liian isoksi asiaksi monen elämässä. Mulle usein valitetaan että miksen ole siellä kun ei sitten tiedä mitä mulle kuuluu ja mitä mä teen ja aion ja blaa blaa. Olo on sillon vähän että mitä v****a... soita ja kysy, jos et osaa enää puhua niin pistä tekstari...

"Amelie"
tein samoin
..siis tietyiltä tyypeiltä. Tuli sellainen olo, että mun olisi pitänyt selitellä miksi lähdin sieltä, osa piti mua outona (?!). Yllättävän tärkeä paikka se on monille, niin hassulta kun se tuntuukin!
Ihan kuin FB:ssa pitäisi olla, koska kaikki muut on;) Lopulta tulin siihen pisteeseen, että hermot meni ja lähdin sieltä. Poistin muutaman tutun listalta (ei hyviä ystäviä) ja siitäkin nousi haloo. Aikuisten hiekkalaatikko se on pahimmillaan, heh. Mieluummin laitan tekstaria ja soitan.

äiti 44 v
Facebookia en ole kokenut tarpeelliseksi. Voihan yhteyttä kavereihin pitää muutenkin ja kaikkiin tuttuihin ei halutakaan yhteyttä pitää. Kokisin FB:n lähinnä raskaaksi ja vaativaksi taakaksi, siihen varmaan jää koukkuunkin.

"Mamma italiana"
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23116482:
Facebookia en ole kokenut tarpeelliseksi. Voihan yhteyttä kavereihin pitää muutenkin ja kaikkiin tuttuihin ei halutakaan yhteyttä pitää. Kokisin FB:n lähinnä raskaaksi ja vaativaksi taakaksi, siihen varmaan jää koukkuunkin.
ei siihen vàlttàmàttà jàà koukkuun. sità voi kàyttàà esim vain oman postin lukemiseen. moni on korvannut "perinteisen" sàhkòpostin fb:n postilla. sitàpaitsi toi fb voi olla vaikka koko pàivàn auki kuten tàà kaksplus.

"eräs"
en tykkää! Jatkuvaa päivitystä kissan kävelystä ja syömisistä. Mitään oikeaa yhteyttä ei sitten ole ihmisten taholta, ainoastaan yksi tuttu otti "oikeasti" yhteyttä
ja esitti kyläilykutsun.

Yhteistyössä